Water...

woensdag 18 augustus 2010


liever niet zo....
please not like this....



dit is beter...
more like this...

Lynda

Leave a Comment

Cisca zei

Ze zien er wel heel vrolijk uit, die dames op de bovenste foto... :-)

Claudia Leertouwer zei

Ik denk dat de regen bijna op is!

Liefs Claudia

Pierelantijntjes zei

Ik zie zowaar hier een klein zonnestraaltje.
Groetjes van Ester

Rozmeen zei

Hopelijk vandaag weer wat zon...

Fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

Kom Achterom zei

OOh ik ga voor je duimen!!
veel plezier met heel veel zon!!
liefs Yolanda

Bonjade zei

Veel beter zo!!!!!
Zwem ze......
Fijne dag
Liefs

Home and Lifestyle zei

Vandaag lijkt het toch redelijk droog! Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Hier is de bovenste foto van toepassing, behalve dan de roze dames :-)
groetjes en een fijne dag!
Yvonne

Luiza zei

Yes, even for me , the second opton is a better choice =)!

Have a nice day!
Hugs/
Luiza

Loveforpiemonte zei

Nou ongezellig he, dat grauwe daar wordt ik nou helemaal gek van GRRRRRR.
Groetjes en geniet van je week,
Madelon

Inge zei

Ik zat hier zelfs al met mn nieuwe schapenwollensloffen en knuffeldeken op de bank gisteraaf...
ZO koud had ik t...en dat midden Augustus...

Succes vandaag en hoop dat de zon door gaat komen.

K vj Z

basiclabelSweden zei

En heb je het al, ik heb je zojuist een dosis zon gestuurd:genieten.


liefs Marion

It's me zei

Ach meissie toch.........volgens mij ben je nat tot je onderbroek....het komt hier met bakken uit de lucht !!!!..............zo he........zielige jij !!! .......ik zend je zonneschijn vandaag....en hoop dat je je vermaakt liefs Ria......

Vosje zei

Ach wat een toestand he? dat weer niks aan, maar volgens mij gaat het beter wordenVrijdag en zaterdag zelfs heet!!!! zegt Piet dus stel je er maar vast op in.
Veel zonnestralen gewenst Truus

G-STYLE zei

Ik wens je het tweede plaatje van harte toe, alhoewel het eerste plaatje ook wel iets stijlvols heeft hoor ........ Fijne vakantie verder !
lieve groet Gea

Een sneller kloppend hart zei

Fijne vakantie verder hee....is 't zo'n pokkeweer daar? Nee toch?
Hier al dagen wel maar 't deert me helemaal niet, ben vol in de voorbereiding voor de vakantie ;) een puinhoop is 't hierbinnen pfff

Groetjes!

by kuzz zei

Na regen...komt veel zonneschijn....hier schijnt de zon vollop..maar ja....wij wonen ook in Zeeland he...:)
Had je maar gewoon je oude vertrouwde zeeuwse stekkie op moeten zoeken denk ik ;)
Geniet ondanks de regen!
groetjes, Erna

Karin zei

Ik zeg niks, je leest het (nu) toch niet, ben niet gek...pom pom pom.....

Margot zei

Proest.... sorry, beetje leedvermaak.
Maar het komt echt goed hoor..... een keer....
En rose staat je ook goed!!!
Smak, Margot

Irma zei

hahahaha toch ziet ook het bovenste plaatje er vrolijk uit, liefs Irma

Cindy at her Country Home zei

Hey Lyn, zo wil ik ook wel in "stijl" door de regen lopen! Maar nu even geen regen meer hoor... heb veel zonneschijn nodig aankomend weekend, dag dag Cin xxx

Michaja zei

Ik ben bang dat het toch plaatje nummer 1 is op het moment. Maar als het goed is krijg je binnenkort meer plaatje nummer 2 als weer. Ik ga in ieder geval voor je duimen.
Desalniettemin hoop ik dat jullie genieten van jullie vakantie!
Liefs Michaja