Post-Amsterdam...

zondag 29 augustus 2010


cadeautje van mn ma
gift from my mam

We gingen, zagen en genoten...

We went, saw and loved it...

Hier een kleine impressie...
Here a small impression...











er zijn méér foto's maar allemaal van gevels(ben ik dol op) dus ik zal jullie niet langer ophouden.....wel laat ik nog even mn drie favorieten zien!
I have more pictures but all from facades, so I won't bother you with ALL of them ;)...but, I WILL show you my three favourite pictures from yesterdag...



Een dag die begon met REGEN EN BLIKSEM( en een paraplu die het begaf....ik vat het niet persoonlijk op.....pc's....plu's....), koffie met appelgebak, een markt in een volksbuurt...werd voorgezet in het centrum van de stad, met natuurlijk een rondvaart, een korte stadswandeling én met het idee nog even het koninklijk paleis te gaan bekijken.....maar ja...het was inmiddels 16.45 uur.......dus dat ging er niet meer van komen(volgende keer eerst??;)).
Het BLIJFT leuk....Amsterdam, met wat ellebogenwerk en een zweempje arrogantie is het net alsof je er thuis hoort!:)
**************************

A day that started with RAIN AND THUNDER(and an umbrella fainting, I don't take that personally....computers, umbrella's......it all breaks in my hands;)), coffee with applepie, a market in a "multi culti"neighborhood....followed in the citycentre by a canaltour, a short citywalk AND the idea to visit the Royal Palace.....but....it was already 16.45.....and they closed at 17.00 hours.....so....maybe next time START with the Palace??;).
It's just ALWAY fun to be in Amsterdam, with some elbows and a "petit peu"arrogance.....it's just like you belong there;)!



Natuurlijk heb ik goed voor mezelf gezorgd(he mam;))....een smoothie met kokosnoot en ananas!!!!HMMM
Ofcourse I took good care of myself....a coconut and pineapplesmoothie....HMMMMM..

take care!!!

Lynda


Posted by Picasa

Leave a Comment

Bonjade zei

Gaaf!!!! Alleen toch jammer dat je me niet uitgenogidgd had.......dan was het nog véééél gezelliger geweest.
Fijne week
Liefs

Bonjade zei

Oeps, nu foutje hierboven.......sorry......
Trouwens ben ook veel te bang in die grote stad........

oma leentje zei

Heerlijke stad. Leuke foto's .....

Claudia Leertouwer zei

Net of ik ook een beetje geweest ben!

Liefs Claudia

Irma zei

Hey Lynda ik kom er ook altijd zo graag en niets heeft dat wat Amsterdam wel heeft, liefs irma en een heerlijke nieuwe week,

Room Seventeen zei

Gave tas! Leuke foto's!

Bij Guusje Thuis zei

Ja, je foto's geven dat absolute Amsterdamse sfeertje ... ik heb weer even genoten en baal nu nog harder dat ik donderdag geen tijd meer had om even sfeertje te proeven terwijl ik zo dicht bij was ... maar jouw foto's maken dat toch weer een beetje goed :-)

Groetjes,
Colinda

~*~ saskia ~*~ zei

Mooie foto's van het mooie Amsterdam, Lynda!

Een fijne nieuwe week. xx

Michaja zei

Heerlijk om mijn stad evn op de foto te zien. Helaas heb ik ook deze keer weer een tijd gehad om de stad in te gaan.
Liefs Michaja

Anoniem zei

Gaaf hoor Amsterdam,je hebt super foto`s gemaakt,haha bij Ria en Rein is het gezellig he,jij weet er alles van en nee ik heb geen foto`s gemaakt,maar moet bekennen ik hou er ook niet van om op de foto te gaan,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

It's me zei

Heerlijk...ik denk je komt ook nog wel even naar Maarssen.............helaas......die tas !!! geweldig .....mijn buurvrouw hierboven kwam ook al met A'dam foto's gisteren..ze heeft haar moeder en oom en tante over uit Brazilie....moest gelijk aan jouw denken......maar je hebt genoten toch??? fijne avond liefs Ria...

Kom Achterom zei

Super tas!!!!
en is het gelukt!! of heb je alle gevels opgekocht! hihi
mooi hoor en gezellig een dag met moeder op stap!
doen wij ook regelmatig zo gezellig!!
fijne avond hoor en tja
Het is ook " ons" gedicht! voorgelezen op ons huwelijk.
fijne avond
Yolanda

Karin zei

DIE WIL IK OOK DIE TAS!!!!! Wil de snoet van mijn man wel eens zien wanneer ik daarmee (afgeladen vol natuurlijk) thuis kom. Misschien moet ik Floor maar eens vragen of ze haar pakketjes daarin af kan laten leveren ;)

Pierelantijntjes zei

Fijn dat het genieten was. ja Amsterdam heeft prachtige gevels.
Fijne week, en hopelijk blijft nu alles heel.
Liefs Ester

Luiza zei

It´s funny, we both went to Amsterdam and photographed almost the same spots, I can tell you we stood at almost the same places =)!
The architecture is wonderful there, and it´s hard , not taking to many photos of all the buildings, isn´t it?

Thank you for the tip about my apples, I would love to send you a pie!!!
Or even better, I would love you all to come here and have a coffee with me!!!

Have a wonderful sunday evening!
Hugs/
Luiza

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

It looks so wonderful! I hope to someday visit!
How have you been? I have been thinking of you for some reason! I hope you are well!
Take care!
XO
Kristin

Tuur zei

Heerlijk amsterdam, kon ik morgen maar heen,
noordermarkt heerlijk...
Gave tas, lief!
En je smoothie hmmmm

Nieneke zei

Hihi! En nu een stijve nek (van het omhoog kijken) en zere ellebogen??
Lijkt me heerlijk zo'n dagje weg...Zeker met zo'n tas!!!
Liefs, Nieneke

Nicole Claudia zei

Die tas is gewèldig!!!! Hahaha!! En wat een mooie kiekjes heb je genomen, wat een variatie aan gevels (geen geveltjes, maar gevels!!!)....

Heerlijk om te zien, zou ik eigenlijk ook wel eens een keer, inclusief natuurlijk zo'n tas!!!, moeten doen!!! hahaha

Groetjes, Collie

Sonja zei

Gaaf zo'n city tripje.. EN met zo'n tas ;) Laatst hoorde ik dat je voor Amsterdam ergens kan parkeren en vervolgens met de fiets Amsterdam kan verkennen. Lijkt me wel een keer een goed plannetjes. Alleen waar laat ik al die tassen dan? Bakfiets.. tja dat is een idee. Daar het jij al de nodige ervaring mee lees ik, lachen..

We zien t..

Groetjes en alvast een gezellige week!

Ger zei

Leuk,leuk,zo'n dagje in de grote stad.

Je camera heeft overuren gemaakt zie ik aan je mooie collages;-)

Je hebt toch wel goed uitgekeken waar je liep steeds door die zoeker van de camera kijkend naar al die prachtige trapgeveltjes, je zou zomaar pardoes tegen zo'n ''Amsterdammertje'' oplopen...
....ja dat had manlief eens in Boedapest, nou heten die paaltjes daar anders natuurlijk...maar het deed wel AUW......op 'n bepaalde hoogte:-))

Lang geleden ging ik vaak met de trein naar 020 en heb vele uurtjes in de arm van NOG ALTIJD mijn (Marine)man rondgelopen als hij weer een paar uurtjes van boord kon,nee niet om te shoppen daar hadden we geen tijd voor,maar wel hebben we in parken op bankjes gezeten.....die goeie ouwe tijd;-) das WAR einmal!!!

Fijne week en liefs!!
Ger

Unknown zei

Dear Lynda,

that's wonderful pictures. But my favorit is the first ;)

Hugs

VINTAGE

Vær våken zei

Looked like you had a great time! Beautiful pictures! I want to go and I want that message from my husband also :) :) xoxoxo

Mayflower zei

Dat klinkt als een heerlijke dag Lynda en wat heb je een prachtige foto's gemaakt, de ene gevel is nog mooier dan de ander. Ohhhh....en dan die tas hahaha.....geweldig....wil ik ook.
Heb je trouwens nog leuke dingen gekocht?
Fijne week.
Lieve groet, Mea

flowing moments zei

Amsterdam altijd leuk om rond te lopen en inderdaad een dag is te kort er is zoveel te zien!!

Groetjes Joke

Diana zei

Het is en blijft een pracht stad....

Floor zei

Top zo te zien , leuke tas en lekkere smoothie....nee niet persoonlijk opvatten die plu en pc , nee ligt niet aan jou hoor....

jolanda zei

hahahaaaaaa die tas... wat een giller!!!
Ja Amsterdam is echt wel een stad om in etappes te doen hé? Ik ben er geboren én ik heb er later nog een poosje gewoond, maar ik ben er nu eigenlijk al jaren niet meer geweest. Ja wel even om bij familie op bezoek te gaan die er nog woont, maar niet om eens lekker te winkelen en de albert cuyp of de dappermarkt af te struinen... moeten we toch weer eens doen.
Maar jij hebt in ieder geval genoten zie ik ;-)
groetjes, jolanda

André en Inka. zei

Mooi Amsterdam,.............stad van Dré,geboren en getogen,wij zijn er vaak te vinden.
Iedere week wel een paar keer.
Geweldige foto’s heb je gemaakt en de smoothie,mmmmmmmmmmmmmm,heerlijk.

Fijne week,xxx.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Amsterdam is zeker mooi, mijn ouders zijn er beide geboren en getogen, en m'n zus woont er zoals je weet...en nog een nicht van me, en het gekke is, dat eigenlijk nooit veel van A'dam zie...veelste druk met klessebessen ;-))

Mooie foto's!!
xx Hilde

Carre zei

Prachtig foto's...Fijn dat het genieten was.ik wil niet meer naar amsterdam:)

@nne zei

A'dam is en blijft een heerlijke stad ... ik moet er beslist nog eens heen! lieve groet, @nne

Rozmeen zei

Wow Lynda!!! super die tour door Amsterdam zo! Leuke fotos en je hebt jezelf lekker laten verwennenm heerlijk!!

Dikke kus,
Rozmeen

Jeanette zei

Ik ben nu alleen nog benieuwd of je nog leuke dingen hebt gekocht. Laat je die nog zien?

Fijne week,
Jeanette

lia zei

Wat een leuke tas heb je gehad. Echt heel leuk.
Natuurlijk de geveltjes in A'dam ook.

groet Lia

Splashes of Pink and Mint zei

Jáááá.... die mooie gevels willen we zien! prachtig! Dat is toch ook Amsterdam hè!
En die tas.....die wil ik ook, hahaha!!!!!
Ja, natúúrlijk is een dag tekort, volgende keer gewoon met mams in een gezellig B en B-tje!

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!I want to taste everything, the coconut smoothie, the coffee with applepie...Yummy yummy!!! What a great trip to Amsterdam, very beautiful facade pictures!!
Thank you for your sweet words on my blog,
I follow you :)
Have a wonderful day!

(El Jardin de los Muffins)

Margot zei

Lekker weg in eigen land....
Maar Amsterdam is een wereld op zich, errug gezellig.....
Tas ook deze kant uitsturen, zeker nu kids weer gegroeid zijn en volgende week, netjes, naar school moeten.
Mama moet ook weer aan de slag, in nieuw outfitje offcourse, maar man heeft de hand al op de knip, dus....
Wanneer spreken we af in A'dam, of elsewhere????
Groetjes, Margot
Lekkere muziek weer, is bijna afgelopen, dus je weet het, ik tik nog even door, dadomdiedomdielalalalalalala....
Ajuus.

Vær våken zei

Hi Lynda, I love all your ideas - a blogweekend, that would be something!!! Sorry I haven't posted my pictures from London...so many pictures from London and Italy!!!!!!! I have finally gone through all of them and deleted lots of them.. Happy Tuesday! Kristin xoxo