meer herinneringen...

dinsdag 10 augustus 2010

O wat leuk!!! al die "dingen van toen"!!! En ik merk dat er voor vele van ons dezelfde dingen zijn blijven hangen, zoals het hele ritueel om toch vooral dat haar HOOG te houden ;)!
Ik gooi er even een deel twee tegenaan, daarna gaan we terug naar het NU...beloofd......

**************************************

WOW , it's SO nice, all these flash backs!!! I see we all had our problems.....for example the hair....how to keep it UP!!!;)...
More memories today, let's call it part two, and then we will return to the here and now, promissed!!!;)

we wisten genoeg van kleur...*KUCH*
We sure knew a lot about color.....*cough*

"dan doe ik dit *KNIP* en alles staat stil".
this is a picture from a childrensprogramm, it was about a girl who's father was a magician


DUHHHHHH



*check*(ik had er 1)

YUK!


Boney M.

jah, zoiets was het toch???
Yep, this is how we looked.....


*check*(had ik....had it;))


99 Luftballons....Nena....


GOLD!!!!!!! gold, always believe in your soullllllllllllll...




Mr Toppop!!!

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

ja, en wat ik vanmorgen vergeten was..
de dolly dots, waar Ria helaas niet meer van leeft...
en ook die kubus, het is me 1 x gelukt om hem kleur bij kleur te krijgen..
Ennee, ik had hem niet uit elkaar gehaald, dat deden de jongens in de klas wel, toen ze door haddden dat een aantal meiden het gelukt was....
groet cobi

Rozmeen zei

AAA this sure brings back memories :-)Goede oude tijd...

Liefs,
Rozmeen

Nancy Dooren ~ Nans zei

Tsja, da's alweer een tijdje geleden... Ik vind het wel heel leuk om ze terug te zien!
Hugs, Nans.

It's me zei

Wat is er met jouw ????...........voel je dat je ouder word???? hahahahhhah!!! leuk leuk......hoe verzin je het !!! heb jij weer hoor......dat doe ik knip.........

Anoniem zei

Dat haar van het 'lekkere ding' op de foto onder de mannen van the A-team! Niet te geloven, zó fout!

Rumour has it zei

Goh ja, waar is de tijd!! En die Rubik-s Cube... daar heb ik uren mee gespeeld, vond het een geweldige uitvinding (nog steeds trouwens) :)
Maar gekke kapsels en zo, dat was niet echt aan mij besteed, ik was meestal heel braafjes wat uiterlijk betreft :D

Jolanda zei

Wat een heerlijke herinneringen van iedereen....ben weer even helemaal terug in de tijd!

Jeanette zei

Hoi Lynda,
het zou wel een actie van je kunnen zijn, toch? Ik neem aan dat je het niet erg vindt. Ik hoef alleen nog maar naar With Love om het kado te raden. Zoals je hebt gezien heb ik alle mogelijke data tot en met september al ingevuld:-).
Groet,
Jeanette

Een sneller kloppend hart zei

zucht...ik begin me echt oud te voelen nu ;)
Je bent echt helemaal op de nostalgische tour, heel erg leuk...ik leef soms ook nog in de jaren 80, maar dan vooral in de NewWave jaren...zo nu en dan gaan we weleens naar een Darkwave party, zo gaaf...daar zie je echt mensen die compleet zijn blijven hangen en eruit zijn als die vent van The Cure, lachen!

Liefs, Veronique

sillie zei

ooh gruweltjes ik kan op alles check zeggen...mijn 12jarige dochter ligt te gruwelen en griezelen......hihihi

Margot zei

Ben jij dat, die blonde stoot, ha, ha....
Je weet het, ik ga helemaal met je mee hoor, blijf weer even hangen om te horen welke muziek erbij zit en ga dan aan de strijk, of niet, of wel, of niet.....
Vorig jaar kregen we weer zo'n kubus, vroeger kon ik het, maar mijn rubiksalzheimer heeft echt toegeslagen, dus gruwel belandt een dezer dagen in de kast.
En die Penny de Jager blijft echt hangen in de 80's. Denkt dat ze nog steeds een lekker ding is, was ze toen al niet, dus nou een verlebberd geen lekker ding niet, of zoiets.
Ik kom weer langs als ik behoefte heb aan nostalgie.
De mazzel
Groetjes, Margot