Zijn we niks vergeten...

maandag 23 augustus 2010


dan komen we nu naar huis!!
did we forget anything?? Then we can go home!!

Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Whahahahhhhhhhaaaaaaaaa...........weg rust !!! tjeeeeeeeeeeeeeeeee....ben je er nu alweer.................................weg rusttttttttttttttttttttttttttttttt,...........weg alles...................Lydahhhhhhhhhhh is er weer............................hieperdepieperdepieperdepieperdepiep !!................

G-STYLE zei

Maar je bent nog maar net weg , wat gaat de tijd toch snel he........
Fijn dat je er zo weer bent , je wordt wel gemist hoor , gelukkig liet je af en toe een kort berichtje achter.....
lieve groet Gea

Claudia Leertouwer zei

Anders had het toch niet meer gepast, dat worden heel wat posten met nieuwe aankopen!

Liefs Claudia

Miranda | Taxx Life Blog zei

Yeah! Bijna welkom terug zou ik zeggen!! Ik hoop dat jullie een goede reis hebben!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Euh..ik heb weer zitten k***** ik ben niet "Over Mij", ik ben natuurlijk Miranda van Nostalchique!

Anoniem zei

Haha gekkie,ow ik dacht dat je er al was...thuis,wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Mayflower zei

Hey lieve meis.....laat ik nou denken dat je ook alweer terug was hihi....ach ja na zo'n lange zomerstop moet bij mij alles weer op gang komen.
Hopelijk heb je niets verloren tijdens de reis terug hahaha.
Fijn dat je er weer bent.
Liefs Mea

Door Jolanda zei

Goede terugreis...neem vooral de leuke herinneringen mee:)

Groetjes Jolanda.

marianvok zei

Goeie reis...enne voor 't weer hoef je niet terug te komen hoor! 't lijkt wel najaar.

Pierelantijntjes zei

Goeie reis, en snel weer tot blogs, Ben benieuwd naar je verhalen, aankopen enz enz.
liefs Ester

Margot zei

Welkom!!!!
Terug in de echte wereld, met alle winden mee.
Wel weer een lekker muziekje erbij.
Smakkerd....

Jeanette zei

Welkom thuis Lynda....ik verbaas me er altijd over hoe jij altijd aan die bijzondere foto`s komt?? De één nog humoristischer dan de ander....Ik geniet er altijd erg van en zit altijd met een smile achter m`n pctje....

Lieve groet, Jeanette

Sandra zei

Ik ben vandaag ook weer begonnen, leuk dat jij er ook weer bent! Kan ik weer eens lachen...haha

Stina zei

Zo jij komt afgeladen weer, leuk die foto.
gezellig dat je er weer bent, kunnen we van je post genieten.

Gr Stina

Merel zei

Welkom terug Lynda.is het leuk geweest?
Ik ga je even aan mijn lijstje blogs toevoegen.
Groetjes Merel.
(en ik ben nog steeds thuis hoor! :-) )

Haikey love of living zei

Bedankt voor de tip!
Ik ga op zoek naar een berenklauw ;-)

Trouwens die foto van het oranje busje is te gek!

groetjes, Haikey

Jeanette zei

Welkom terug en tot gauw blogs,

Jeanette