Back to "reality"...

woensdag 11 augustus 2010

Oke, ik ben geen 14 maar 40, ik ga niet meer naar de disco(zelden in elk geval) maar zo nu en dan naar de discounter, met kleur ben ik een stuk subtieler, muziek vindt ik wel nog stééds onmisbaar en het probleem met m'n haren is ook gebleven(melkboerehondenhaar).....*zucht*....ook al is het heerlijk om af en toe even te mijmeren over "toen".......niet te lang want het "heden"is ook te leuk om te missen!

Hier een greep uit een hedendaagse dinsdag....

alright, I'm not 14 but 40, I don't go to the disco(seldom...) but every now and then to the discounter, color I use a little more subtle, music I still don't want to miss and the problem with my hair stayed(pappy hair) *SIGH*......although it's nice to look back sometimes, not for long, because I don't want to miss out on the TODAY!!

here is a little impression of an "ordinary" Tuesday...

je doet wat in huis.....
you do a little something in your house....


beetje stof afnemen...
like dusting.:)...

rondje met de Glassex...*kuch*
hurray for glass cleaner...*cough*

beetje bladeren door een magazine(WLS laatst nieuwe nummer)
you go through a new issue of one of your favourite magazines...

dromen....
dreaming...

van dingen....(Resort in Uruguay)
about things...


die er......
that will...


nooit zullen komen;)....
never happen ;)...



alhoewel......
albeit.....


over een week of 4.....;)
in about a week or 4...;)


(my dear friend Noreen and my girls)
meidenlol op de roltrap van een discounter....
ending the day with girliefun at the discounter..


Zie je wel....het heden is ook leuk!!!
see...the here and now is fun!!

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Ohhh....komt dat kleine schatje over een paar weken bij jullie? Na de vakantie natuurlijk...het heden is dus geweldig! Eerst naar het paleis aan de kust en bij thuiskomst een wollig exemplaar in de armen nemen...daar kan geen droomhuis tegen op ;-)!!!

Een fijne dag! Groetjes, Ingrid

Diana zei

Lieverd, ik heb werkelijk een dag lang lol gehad naar aanleiding van jouw blog!! Het heden is goed zoals het is, maar grote genade, wat een gave herinneringen!!!!

Kom Achterom zei

Ha Lynda
Als je het allemaal op een rijtje zet dan zou je toch verlangen naar de toekomst!! hihii
Kan er alleen maar beter van worden dat is het leuke van verleden dan denk je jeetje mineetje heb ik nou echt dat purdy kapsel gehad en later een gepermanent vogelnest??? ik zie er nu veel beter uit!! hihihih
Leuk leuk leuk.
fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

He wat zie ik daar heb je je man toch zover om er een kat bij te nemen??????jij krijgt ook alles voor elkaar he!

Room Seventeen zei

Mooie foto die bovenste! Is dat eh "mijn" hersthooi'tje??
Groetjes Hennie

Karin zei

Aaaaah en ik had nog jongens met witte sokken in instappers SJIPS :(
Het heden dus weer, hmm loop nog lekker in de pyama (was en strijk gedaan YES!), met een bakkie bij de PC, zoonlief ligt op de bank wat te luieren en TV te kijken, we maken plannen voor morgen, samen met zusje en de Kids naar Adam, nog een paar dagen vakantie idd allemaal leuk. Maar toch nog bedankt voor je trip back to memory lane :)

Tuur zei

aaaaaaaaaaaah ik wilde zo graag blijven in de tijd vooral toppop....
Maar oke we gaan weer tot de order van de dag....*bordjespoetsenuit1855*

Corine(THUIS) zei

Grijns... ik heb net je serie over 'toen' gelezen..
Wat lijkt dat allemaal lang geleden!!
Toch weet ik het ook nog heeel goed :)
Leuk om even aan terug te denken, maar dan wel EVEN, ik leef veel liever in het 'nu'!!
Groeten, Corine(THUIS)
PS. Dromen doe ik ook met de WLS, en ik pik er zelfs (kleine) ideeën uit voor hier en nu :)

by kuzz zei

WaAr hEB je Het oVeR??? JA...ik wordt nog maar.....k ben nog piep jong nanahnah...!
Oh ja die beertjes daar heb ik er ooit ook een van gehad.....haha!
OH en dat wegmijmeren bij de WLS.... dat doe ik ook...heerlijk...
Volgende week komt er een hint..;)
groetjes,Erna

Unknown zei

Right - in Uruguay you can see beautiful houses. But the most are simple and little and the device is not comparable with Europe. ;)

Greetings

VINTAGE from Uruguay

Margot zei

Ik zat net nog bij je in the 80's.
Je moet wel snel schakelen bij jou hoor, rustig aan hè, heb nog vakantie, en mijn strijk staat er nog steeds en als jij blijft bloggen komt daar ook niets van terecht, dus geef ik bij deze jou de schuld als het niet afkomt en mijn man loopt te zeuren, en dan moet ik morgen ook nog met zuslief naar A'dam, weer een dag er tussenuit.
Heb ik nog maar 3 en een halve week, aaaarrrrgggghhh....
En nu voel ik me ook nog verplicht om weer een bericht te maken, maar schrijf dat maar op je buik, IK MOET STRIJKEN......
Zo, lekker even stoom afgeblazen, dank je, ik kan er weer tegenaan en droom weer even over Rome.....
Smakkerd, Margot

Bonjade zei

Ik wist het ben bijna van hetzelfde bouwjaar....
Goede oogst;0)
Enne dat logo van JDL heb ik ook op mijn kast, moet niet gekker worden...
Leuke meiden zeg en ik dacht even zit mams daar ook.....
Pumps weer aan hoor....DANSEN!!!!!
x

lia zei

Ja, we moeten weer verder in het NU..., maar is wel leuk om even terug te dwalen naar vroeger. En ik denk dat bij iedereen hun eigen tijd het mooiste was. Want de ene gaat voor de 60er en de ander weer voorde 70 of 80er jaren. Het is maar waar je mee opgegroeid bent. Maar nu snel weer naar het heden, want ik begin me nu toch wel een beetje oud te voelen hoor hihi....
En leuk om af en toe af te dwalen in boeken e.d, en nog leuker als je soms een ideetje mee kunt pikken....

fijne dag, lia

Irma zei

dit zijn dagen met een sterretje de mooiste de heerlijkste en de dierbaarste, liefs Irma

ohhhh jullie baby poes gewoon te lief

wonen bij de dijk... zei

vrouger was alles beter,
vrouger proat mie nait van vrouger...
zeggen ze hier..
Ik vindt het wel leuk al die herinneringen, maar het heden is gelukkig ook toch wel de moeite waard, ( al is het soms ver weg gestopt...)
Ik vindt die gegraveerde deuren erg mooi..
zijn die van jou zelf...
lieve groet, coob

Magui zei

Adhiero totalmente a lo que dijiste... prefiero disfrutar el presente que llorar por el pasado o suspirar por el futuro!!!

alma zei

Dream on ....heerlijk om je even te verplaatsen in iets wat er wel of niet van gaat komen.
Die poesjes zijn echt mopjes en wat een geweldige foto van je meiden op de roltrap. Van wie zouden ze dat nou hebben!!

Lieve groeten
Alma

little sweet things zei

Hahaha hoe kom je er op, om een foto op een roltrap te maken super leuk.
Wat een snoepie poepie poessie, ik heb er al 4, maar als ik dit hummeltje zie.... dan ga ik zo weer voor de bijl.
Oja, en voor de rest... een mens moet wat te dromen over houden toch?
Liefs Sas

Splashes of Pink and Mint zei

Jááá mwat dacht jij nou, túúrlijk is het heden leuk (ik geloof zelfs dat ik het nu leuker vind dan 20 jaar geleden, ik was (nog wel een beetje, maar wel iets minder) zo'n echte onzekere muts, jaks!) Enne... je hebt je dag weer heel nuttig besteed hoor, het glimt ons tegemoet! En.... keep on dreamin' girl! Je weet maar nooit!

faire un songe zei

Dromen moet je houden, dat houd je geest helder...als je niets te dromen hebt dan is het leven saai......!!
Ik vind je kleine snoepje poesje wel errug schattig............!!!
Zo lief..........!!
Fijne avond Groetjes Hetty

desde my ventana zei

Beautiful images from magazine,I love them
Bss

It's me zei

Tja.....dit is het.......en daar moet je het mee doen meis.......leuke post !!.....lief poessie....krijg je er een bij???.....fijne avond liefs Ria......

Een sneller kloppend hart zei

Oh, ben compleet dol op die flesjes...nee eigenlijk nog meer op dat poesje!! Sjonge...wauw, ik wil ook zo graag een poesje erbij maar ja we hebben er al twee en Minet van 19+ wordt daar niet happy van...for sure
Jouw posts zijn verrijkend en vooral om blij en vrolijk van te worden!

Liefs, Veronique

Fågel Blå zei

LOvely, lovely photos!
And thanks for your comments on my blog!
Have a nice day!
Kathrine

Irene b zei

my dear prepare your bagage and come here!!!
waiting for you
irene

Merel zei

Leuk, zo'n verhaal met foto's!
Ga ik ook eens doen.
Ik ga nu je link maar eens op mijn site zetten...want dat had ik nog steeds niet gedaan.
Groetjes Merel.