Kom je ook???

zaterdag 7 augustus 2010

Ik hoef jullie niet te vertellen dat je als je in Blogland rondrent je zóveel indrukken opdoet, zóveel inspiratie krijgt, zóveel mooie foto's tegenkomt, en zóveel dingen ziet die je ook weleens zou willen meemaken.....voor vandaag kies ik het volgende, en ik nodig jullie allemaal uit(ALS JULLIE TENMINSTE NIET OVER HERFST PRATEN....wij hebben nog 4 weken vakantie voor de boeg.....ZOMERvakantie...dank u!!!;))

******************************

I don't have to tell you, running around Blogland you see SO much, amazing pictures, you get inspired, you meet new people, you "go"to place's you dream of going one day.... for today I choose the following, and I invite all of you(WELL, AS LONG AS YOU DON'T TALK ABOUT AUTUMN....we have 4 weeks of vacation ahead of us.....SUMMERvacation that is;))...THANK YOU!!);)























Voor elk wat wils toch???
There is something for everyone!!
Bedankt voor het komen allemaal!!!!*SMAK*
Thank you all for coming!!!! *KISS*

*het liedje dat je hoort is van mezzoforte...garden party....duhhh;)
* the song playing, is from mezzoforte...garen party....what else;)

Lynda

PS: jammer dat ik maar een klein tuintje heb he ;)
it's a shame I have a small garden, isn't it;)

Leave a Comment

faire un songe zei

Ja ik kom.. zeg me maar waar en wanneer....!!
dan ben ik van de partij... ;-))
Fijn weekend.

Diana zei

Hier regent het pijpenstelen....!!! Ik ga zo maar eens een uurtje naar jouw foto's staren om terug in de zomer-modus te geraken....

by kuzz zei

Ik ben er AL!!!
Waar mag ik zitten, welke jurk mag ik aan...
aghhh....het regent hier ook maar gelukkig hebben we jou met je zomerse en zonnige optimisme!
fijn weekend, groetjes Erna

Nieneke zei

Heerlijke zomerplaatjes Lynda!(moest erg lachen om jouw reactie bij Cobi -hihi) Mijn dochter is a.s vrijdag jarig(jaha de 13e...ze is ook geboren op vrijdag de 13e) dus ik hoop op een feestje in de tuin...
Enne bij je vorige berichtje had ik wel heeel graag I feel good gehoord hoor, wij draaiden dat nummer in de kerk, tijdens ons trouwen, loeihard toen we tekenden!!! Happy memories dus!!
Liefs, Nieneke

Claudia Leertouwer zei

Ik heb wel zin in een feestje!

Liefs Claudia

alma zei

Wat heb je het weer gezellig gemaakt!

Een lieve zomerse groet..Alma

Claudia Leertouwer zei

De reden heeft absoluut niets dubieus in zich, het is een groot compliment voor je!!!

Liefs Claudia

Bonjade zei

En ik ben nog wel zo dol op vallende blaadjes..........
Maarre als het mag kom ik graag......
Heerlijk in the mood hier...mooie muziek, effe dansen......hihi........en ik kom er zo aan hoor....
Liefs

Inge zei

Ik kom volgende wk wel een keer langs hoor...
Pfffff ;))

Anoniem zei

Ik ben al onderweg, prachtige foto´s! Fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Ondanks de regen staat hier de zomer nog met stip op 1 en wil ik niets horen over dwarrelende blaadjes hoor ha ha!

Leuk elke keer je muziek, maar de boxen van de computer zijn defect ha ha...krijg er dus maar weinig van mee! Maar van je foto's heb ik ook genoten hoor....lekker zonnig en zomers!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ik kom er ook aan..... En die paar druppels die er vallen mag de pret niet drukken. Wij hebben vandaag ontbijt op buiten, de koffie en de lunch. Dus valt reuze mee.

fijn weekend, lia

It's me zei

Wou net vertellen dat ik de hele dag mensen heb gehad die herfstboeketten wilde met bessen erin.....walgelijk toch !!!!!!!....het is ZOMER!!!....nog een hele maand lang minstens !!!....je hebt helemaal gelijk Lyn.............daaaaaaaaaaaaaaa................fijn weekend liefs Ria.....mail wel gehad ?? rozenfeest???

Anoniem zei

Ja graag een datum en een adres erbij,want alleen plaatjes kijken is niet leuk natuurlijk,dus wanneer en hoe laat en waar haha,weet je ik heb zo`n zin in de ........Zomerrrr en al dat lekkers van de plaatjes,fijn weekend nog,lieve groetjes Joke.

wonen bij de dijk... zei

sorry!!!!!
ik weet het, jij zit nog maar net in die zomervakantie...
maar wij moeten over 2 weken al weer naar school..
en ja, die plaatjes, ik kom graag, als ik nog mag!!!???
Maar even zeuren, is dit nou zomer??
Het regent pijpestelen, het is donker en ik heb net thuis van weer een klusdag,een vest aangedaan...
geniet van je zomer!
Groet, Cobi

Pierelantijntjes zei

Gelukkig dat jij prachtige zomerse foto's heb geplaatst want buiten lijkt het wel........Oh nee, daar zouden we niet over praten. Ja er valt veel moois te hier in blogland. Ik ga wel aan dat tafeltje zitten met die prachtige bloemen erop en waar die heeeerlijke gebakjes staan.
Een heerlijke vakantie toegewenst!
Groetjes van Ester

Kom Achterom zei

OOOH Lynda!!!! Ik zal het woord de komende maand niet meer uitspreken hoor!! Het was ook niet aardig van me om iedereen eraan te herinneren oohhh dom dom dom!! Want jij hebt nog ZOMERVAKANTIE!!!!!
en dat laat je zien hoor en ik kom Ik KOM IK KOM!!
want ik kan ook nog wel wat weekjes ZOMER gebruiken!!
lieve groetjes knuffel zomergroet
Yolanda

Irma zei

ja en nou ben ik niet meer weg te krijgen ;-))en herfst wie heeft het over herfst ik h..t herfst en gelukkig is het voorlopig nog zomer, liefs Irma

G-STYLE zei

Heeerlijke zomerse plaatjes en dat dan zwoele muziek erbij , ik had eerst nog even andere associaties maar die gingen op een gegeven moment weg hoor ..
Prachtig zijn die plaatjes , waar vind je ze toch !

Ben trouwens blij dat je even weer genoten hebt van de "typische Gea-foto's" zal eens kijken of er ook een aantal mooie loskomen bij de paaldans-act , ik plaats ze gewoon op m'n blog , ik ben de schaamte al lang voorbij .......

Nou meid , ik heb het woordje herfst nog niet in de mond genomen en zou nou ook helemaal niet durven , wetende dat JIJ nog VAKANTIE hebt , BAH , ik niet maar ik GUN het je wel hoor .

Veel plezier , liefs van Gea

Jeanette zei

Hi Lynda,

inderdaad het is nog geen herfst, (ook al valt de regen nu gestaag naar beneden.) Door jouw plaatjes waan ik me weer op een zonnige dag in mijn tuin met een JDL onder mijn dakplatanen. Ik heb nog 1 week vakantie en hoop dat de zon zich nog een laat zien dan heb jij ook nog mooi weer de komende dagen.

Groet en fijn weekend,
Jeanette

Sonja zei

Waar? waar is het ?!! I feel good.. haha

Heerlijk zomers.. geweldig. Het kan nog steeds hoor, heerlijk zomers weer.
We gaan ervoor!

Fijn weekend verder..

Groetjes, Sonja

Een sneller kloppend hart zei

ja ik lees ook zoveel over herfst, je**s en ik moet nog op vakantie!
Volgens mij ben ik te laat want sja...ik zat gisteren op de camping he ;)

Fijne zondag! Ik wil zo naar de rommelmarkt maar het is hier aardedonker buiten en dat voor 8:04 uur, ben benieuwd wat dat brengt!

Groetjes, Veronique

Unknown zei

Hi Linda ;
I LOVE your Blog!!!!
ohhh!!! Beautiful images!!!
Kiss <3
Daniela DREAM SHABBY CHIC Milano