bij mij...

zaterdag 26 juni 2010


Na het hele "gedoe"over m'n "nieuwe" slaapkamer vroeg Ria: "is je hele huis in deze stijl"?
Uhmmmmm.............ja en nee :)......

After the "story"about my "new" bedroom, Ria asked: "is your whole house like this"?
Uhmmmmm....yes and no :)....








(tot grote ergernis van mijn kinderen...8 kussens op de bank ;))
(a big frustration for my kids, 8 pillows on my sofa;))






Grijs, grijs ennnnnnnnnnn grijs.......volgens de kleurenpsychologie wijst het op een stoornis als je voorkeur uit gaat nar grijs  *ZUCHT*......betrapt!!!;)

Grey, grey, anddddddddddddd grey......according colourpsychology it indicates a disorder when you prefere grey....*SIGH*.....caught!!!;))

 Tevreden Ria??:)
satisfied Ria??:)
Liefs,

Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Ja ook als je met dit weer binnen achter je computer zit !!!! je ziet toch wel buiten mag ik hopen????????..............Lynnnnnnndaaaaa.............wat een lekker sfeertje in je huis !!! en jij hebt geen stoornis hoor je bent gewoon helemaal ge........ weet wel.....en hebben we een kater????? ik zit lekker buiten onder de knalroze parasol.........te lappen.......hahahahah!! oja ..je kon het ook over mijn bakje hebben ,mijn nummerplaatjes,mijn mooie witte bankje.......mijn zeefmand.......nee maar heb het vooral niet over maria's..........dag lieverd !!! fijne avond......en kijk wie is er weer als eerste bij jouw....neeeeehhhh verder heb ik ut nergens over hoor...............we zijn nog steeds dikke vriendinnen !!! komt ie..................smak !!! van mij.........

Muisje zei

Het ziet er prachtig uit.
Ook al is het grijs.
En ach we hebben toch allemaal wel een tik(haha).

Groeten Herma

Een sneller kloppend hart zei

Ach ja...ieder 't zijne, mijn vriend zijn lievelingskleur is ook grijs haha....ik heb 2 jaar geleden een grijze verjaardagstaart voor 'm gebakken :-)

Fijne avond he...enne, dat kommetje was echt 't enige wat ik gisteren gekocht heb (o nee, ook 4 oude haakjes, niet leuk voor een foto) ;)

x Veronique

wonen bij de dijk... zei

Hallo, hoeveel zwaluwen heb je geteld gisteren???
Ik heb dus ook een stoornis, want grijs is ook bij mij favoriet, in combi met groen, wit, riet en hout...
Goed weekend, Cobi

Anita zei

Volgens mij lopen er een heleboel (gelukkig)gestoorde mensen rond.Ik ben ook gek op grijs!Maar wel met wat wit en beige....maar toch!
Lachen over al die kussens op de bank mijn kinderen en man ook wel vinden dat ook niets.
Groetjes Anita

Home and Lifestyle zei

Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor...ik vind dat grijs errug mooi bij je! Ik heb zelf ook graag grijs, maar dan wel gecombineerd met natuurlijke elementen! En ik overweeg dus om onze slaapkamer een jawel...grijstint te geven!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Stina zei

Leuk dat je ons laat zien hoe het er bij jou ziet.
die hertshoorn is leuk zeg.

goed weekend, groet Stina

Jolanda zei

Sfeer genoeg ook met grijs, ik herken dat wel. De rest vindt het saaaaiii! En ook de kussen vinden ze lastig! Leuk om bij je binnen te mogen kijken. Geniet er lekker van hoor, lieve groetjes Jolanda

Between You and Me zei

beautiful blog...love the pictures!

Fågel Blå zei

Wonderful pictures, So Lovely!
Have a nice sunny Sunday!
Kathrine

Jesson Balaoing zei

nice post!

flowing moments zei

Ik vind grijs wel een mooie rustige kleur en makkelijk te combineren met allerlei dingen!!

Groetjes Joke

André en Inka. zei

Het ziet er heel mooi uit bij je,bij ons hebben we ook veel grijs gecombineerd met andere kleuren maar als ik het in mijn bol hebt kan dat zo weer veranderen ben nogal wisselturig wat dat aangaat.Dre denkt af en toe dat hij de verkeerde woning is ingestapt ha,ha,heb ik echt van mijn moeder geerfd deze tik.

fijne dag vandaag

lia zei

Oh....dan heb ik wel een hele grote stoornis...)) hihihih
Maar die kleurenpsychologe heeft zelf misschien wel een stoornis...))
Het is leuk en gezellig. En lekker die kussens op de bank.

fijne week, met al die zonneschijn.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Mooi grijs is niet lelijk!!
Heerlijk sfeertje,

geniet van de zon!

alma zei

Hoi Lynda,

Ziet er gezellig uit....jij een stoornis...maar dan wel een hele positieve!!

Lekker genieten van dit veeeeeeel te hete weer!

groetjes
Alma

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

I like grey, wonder if I have mental problems....Just kidding, I love grey, so crisp clean and refreshing :) xoxo

Stacey zei

Hi Lynda,

I'm new to your blog and am excited to browse through! I'm finding grey is high on my list these days too. I'm in a slow process of chaning my house colour to a more light and airy feeling. Thanks for sharing. ~Stacey

Floor zei

ach dat dacht ik al van die stoornis... of wou je zeggen dat jij normaal bent?
?? Uh, ik ben ook nogal van het grijs bedenk ik me , ach welkom in de club !

Wonen in wit zei

Hoi Lynda,

ik heb geen mailadres van je dus doe ik het even via deze weg.
Als tip voor je weekendje in Haarlem is de antiekmarkt op de Dreef deze is op zaterdag van 10 tot 17.00 en als je dan toch in de stad bent moet je ook echt even langs Verrassend goed gaan
zij zit in de Korte houtstraat

Ben benieuwd hoe je Haarlem ervaart in ieder geval veel plezier

Lieve groetjesss Tamar

Margot zei

Hallo, grijs geeft toch juist rust, geen gedonder aan je hoofd dus.
Geen stoornis hoor, gewoon gezond verstand, of anders prettig gestoord.
Houden zo!!
Groetjes, Margot

Verrassend Goed! zei

Hoi Lynda,
Ik heb geen email van je dus reageer ik even via deze weg.
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik ben net volger geworden van jouw mooie blog. Ik begreep dat je dit weekend naar Haarlem komt.
Helaas ben ik aankomende zaterdag dicht. Ik ben bijna nooit dicht op zaterdag, maar nu wegens een super feestdag helaas gesloten. Mijn mannetje wordt 50 en ik organiseer een superavond feest waar 130 mensen komen. Het wordt een Australische Surprise Party, daar hij uit Australie komt. Ik moet hier dus veel voorbereidingen voor treffen. Wellicht kan ik je een andere keer begroeten in mijn winkel. Je kunt altijd mijn blog en webwinkel bezoeken.
Ik wens je veel plezier in Haarlem.
Warme groet,
Marianne