"hemel"op aarde...?

donderdag 3 juni 2010








Kleedkamer van Aerin Lauder(kleindochter van Estée Lauder) in haar woning in Manhattan.
Handgeschilderd behang van Gracie.
Aerin Lauders' dressing room in her house in Manhattan.
Handpainted wallpaper by Gracie



Haar slaapkamer ook in Manhattan
Kleur op muur Duckegg blue.
 Her bedroom in that same house(offcourse she has more then one house;))
Color on the wall is Duckegg blue


Open huis van Marcella Kaspar en Mark Cooper in Randwick, Sydney

This is the open house of Marcella Kaspar and Mark Cooper in Randwick, Sydney



 


 

Keuken, alle vertrekken in hun huis hebben aan de binnenplaatszijde een glazen schuifwand.....

Kitchen, every room in their house has a glass sliding at courtyardside





Woonkamer...
Livingroom...



Badkamer...
Bathroom...



Zwembad op de binnenplaats...
swimmingpool in the courtyard...



Natuurlijk is mijn huis mijn stekkie, maar niet mijn droomhuis, niet mijn "eindpunt".
Dromen mag, en ik moet zeggen dat deze uitgave van RESIDENCE(juni 2010) een hoge aaibaarheidsfactor heeft(een Lynda aait plaatjes in een magazine)
Geen van deze plaatjes zou ik klakkeloos over willen nemen in mijn huis, maar het inspireert me enorm!

Ik wens jullie een inspirerende donderdag!
(ik heb nog en WLS, VT, Seasons en een "halve"FLOW liggen om geaaid te worden;))

Offcourse my house is my home, my place away from the world, but it's not my dreamhouse, not THE house I want to stay in forever.
Dreaming is allowed, and I have to say, this issue of RESIDENCE(June 2010)has lots of pictures you can "stroke"(a Lynda stroke's everything she likes;))
My dreamhouse would not look exactly like one of these pictures, but they sure do inspire me a lot!!

I wish you a inspirational Thursday!
( I still have 4 magazines left to be caressed;))


Liefs,

Lynda






Leave a Comment

G-STYLE zei

Oooohh wat kunnen we toch verlekkerd kijken naar al dat moois hè.
Erwin heeft dat niet , is volledig tevreden met wat we hebben en begrijp me niet verkeerd , ik ook hoor maar net als jij droom ik ook wel eens van al dat moois wat in de bladen staat , je post met de titel Ach vond ik ook zo mooi en zeg nou eerlijk wie zou dat nou niet willen .........ook al zou het maar zijn om de vakanties(van zo pak em beet drie maanden per jaar ) door te brengen ....toch !?
nou meid , fijne dagen gewenst, lieve groet van Gea

Kom Achterom zei

Mag ik met je mee aaien?????
OOh zit ik hier in mijn stadstuintje met boerderijluiken hhihi erg hé
Kan ze wel echt aaien en heb ze zelf in elkaar geflanst dus mag van mezelf. Ik ben nu bezig met luiken voor het huis mijn markies heeft het begeven dus tijd voor jajajaja LUIKEN!!!!
Veel werk maar wel heel gaaf Ik maak ze van oud hout dus het is net of ze er al jaren hangen!! ennuh jaren 30 woningen hebben vaak luiken dus kan prima vind ik. Deze houd ik wel rustig van kleur hoor creme is genoeg!!
Fijn weekend van mij en mijn demente schatje hihih ze weet er zelf niets van dus is zeer ingenomen met haarzelf! hihih
lieve groet knuffel Yolanda

Loveforpiemonte zei

Mijn fiets is al 2 x gepikt.... SNIK!!!!!!!!!

Wat een heerlijke foto's deel je hier met ons!
Groet Madelon

lia zei

Het blijft genieten in die mooie woonbladen. Ik kan het ook niet laten om ze te kopen. Soms denk ik Nee, Lia.... kijk wat een geld zo'n boek kost. Maar dan denk ik meteen "maar ik rook niet" hihi.... En heb dan ook een lekkere stapel leesvoer.
En dromen moet je toch hebben.

Ga nu zo lekker de zon in, met een boek...Tjuusss

Claudia Leertouwer zei

Ik denk dat ik maar op pad ga, wat een geweldig nummer!

Groeten,
Claudia

Little Emma English Home zei

Hi Lynda!! I've been to Brittany, it's a fantastic place!!! you shall go someday, I recommend! Great pictures, the kitchen is my favourite. Have a good day, mine is really good xoxo

Muisje zei

Dat ziet er geweldig uit.
Maar ja.............zucht.
Voor niet geschikt voor mijn kleine slaapkamers.

Groeten Herma

Karin zei

Tsja, wanneer ik de Staatsloterij win zou ik het ook wel weten :( Maar ik klaag niet hoor, ben tevreden met wat ik heb. Wel leuk om verlekkerd naar te kijken, en da's voor nop!

Home and Lifestyle zei

Gelukkig woon ik zelf in iets wat er heel veel op lijkt....hahahahahaha....na 100 pogingen om te denken dat ik nu niet uit mijn nek loop te kletsen, moet ik tot de conclusie komen dat er dan nog hééél veel te verbouwen valt!

Wat een geweldige plaatjes hè...alleen de Staatsloterij kan mij aan die droom helpen!! Maar aangezien die kans heel klein is, ben ik maar lekker heel tevreden met wat ik heb en koop ik meters woonbladen om lekker te genieten van al dat moois!

Geniet lekker van de zon! Lieve groet, Ingrid

alma zei

Hey Lynda

Wat doen we verkeerd.....
Ach nee ruilen zou ik toch niet willen. Ik woon nl in de leukste straat van Nederland....
Alles is lekker te overzien en ik kan rustig een kopje suiker bij de buren lenen.

Groetjes
Alma

Floor zei

gatver niks aan dat huis, en dat zwembad , daar wil je nog niet dood gevonden worden aargghhhh
juist ja
niet dus . ik verhuis meteen als het moet
kwijl kwijl

ooit (12 jr geleden) woonde ik in Zuid Frankrijk in een villa 200mtr van het strand met zwembad en palmbomen (niet zo als hierboven natuurlijk maar ik was er heel blij mee)
en ik kreeg heimwee
ik snap het nog steeds niet echt niet
WAAROM????
dat waren vast hormonen , net bevallen , zoooo DOM DOM DOM
pfff nou ja dan had ik mijn lief niet ontmoet en zat ik nu misschien met een tuinkabouter aan dat zwembad want probeer maar eens een fransman te vinden die 1.90 is. IMPOSSIBLE !

Maar die zon en dat zwembad mis ik nog elke dag.

Mayflower zei

Heerlijk Lynda al die woon- en voor mij ook tuinbladen waarin je lekker kan wegdromen. Daarom ook deze keer maar weer een staatslot gekocht, want je weet maar nooit. Nee hoor zonder gekheid, ik ben heel gelukkig met wat ik heb enne .....die tuin van mij is echt niet zo groot hoor, een paar grote stappen en je heb het rondje gelopen haha. Kan je nagaan hoe foto's kunnen bedriegen hihi.
Nou meis droom maar heerlijk verder, de Seasons en WonenLandelijke Stijl zijn ook weer om te kwijlen.
Heb die Prince Charming al heel wat stemmen weten te scoren????
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Jenny zei

What fun to have all those beautiful magazines at your fingertips. I picked up three on gardens at the bookstore in Middelburg the other day and am still inhaling them.

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

I love that bedroom, that will be one of my inspriation pitctures for when I get around to mine :) thanks for always being so sweet!
Have a wonderful day!
XOXO
Kristin

Michaja zei

Haha ik moet erg lachen om jouw logje. Een hoog aaigehalte!! Ik ken het wel. Alhoewel ik me ook heel erg kan irriteren aan dit soort bladen. Want wees nou eens eerlijk dit is toch geen werkelijkheid? Wellicht dat we er inspiratie aan kunnen op doen maar vaak vind ik de huizen zo ontzettend luxe dat het gewoon niet meer tipt aan de werkelijkheid. Maar mooi is en blijft het wel hoor!!!
Groetjes Michaja

La Maison zei

Een vermogen geef ik uit aan die bladen en ja hoor ik aai de voorkant als hij nieuw op tafel ligt, pak ook nooit de bovenste van de stapel, maar de 5de of 6de.
Ik kijk er ook niet direct in, nee daar moet een geschikt moment voor zijn.
Maar genieten blijft het.

groetjes
Hermine

La Maison zei

Ik ben je gaan volgen hoor en je bent ook welkom bij mij.

Daag
Hermine

Corine(THUIS) zei

Hoi Lynda, ik was al een paar keer stiekum bij je binnengewipt, maar elke keer zonder iets te zeggen weer weggegaan :(
Nu heb ik even de tijd genomen om eens echt rond te kijken op je blog en me te melden als volger.
Je bent zo heerlijk enthousiast!
Groeten, Corine(THUIS)

theo zei

ok heel leuke blog.

ga gauw iets plaatsen van mn plaatsje in delft.

Les Cotrions zei

Surely greaming is allowed!!! What life without dreams!!! I always dream about my future home either!
Happy week end Lynda!
Vale

Rumour has it zei

Dat ´eendenblauw´ is echt een pracht van een kleur!