Jullie hebben het gezien...

zondag 6 juni 2010


Ik ben blond, dus het volgende mág!!!!:)

"er komt een dom blondje bij de bibliotheek binnen, loopt naar de balie en zegt tegen die mevrouw: "mag ik van u 1 portie friet en twee frikadellen"?
Zegt die mevrouw tegen dat domme blondje: "maar mevrouw....het is hier een bibliotheek"!!!
Dat domme blondje kijkt om zich heen, buigt zich naar die mevrouw en fluistert
"sorry, mag ik van u 1 portie friet en twee frikadellen"??

I don't know if you al know the "stupid blonde"jokes?
Here in Holland there are lots, and because I'm blonde, people just HAVE to tell me those kind of jokes;)
This one I liked, and becáuse I'm blonde I CAN tell it!!;)

"a stupid blonde walks into a library, walks up to the counter and asks the woman behind it: "can I have one portion French fries and two meatrolls please?"
The woman looks at here and says"Miss, this is a library"!
The blonde looks up, looks around, bends over to this woman and whispers: " excuse me, can I have one portion of French fries and two meatrolls please?"


Nog geen regen hier!!!!! Zit nog steeds buiten met mn laptop!
They said lots of rain would come, even thunder......nothing yet, still outside, with my laptop.

Gezellige avond allemaal!
Have a nice evening!!!

Lynda

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

HAHAHAHAHA, zegt het ene blondje tegen het andere..
Leuk dit soort grappen..
Ik zit ook nog buiten, maar het wordt hier wel fris, nu...
groet, cobi

Eleonore zei

Grappige grap,wij zijn zojuist naar binnen gevlucht voor de regen.Gelukkig was het barbequeen net klaar.Een fijne "droge"avond nog.Daag.

Nicole Claudia zei

Hahahaha, wat een bak!! Ik zit nu lekker binnen, want het heeft flink geplensd.... en ben nu even aan het rondhopsen op het blog!!

Fijne avond nog!

Groetjes, Collie

Claudia Leertouwer zei

Dit is echt erg, maar ik snap hem niet, komt zeker omdat ik blond ben!

Bij ons heeft het wel heel erg hard geregend!

Groeten,
Claudia

Pierelantijntjes zei

Hij is grappig!!! wat ik minder grappig vind is dat het hier zowat de hele dag geregend heeft en nu we bijna naar bed moeten gaat het zonnetje schijnen.
Fijne week,
Groetjes van Ester

La Maison zei

Fluisterend: hi hi hi, ik ben niet blond en het regent hier ook niet.
Belt een gek aan bij een andere gek. De ene gek doet de deur open en zegt, ik ben niet thuis. Zegt de andere gek, ben ik blij dat ik niet gekomen ben.

Daaaaaag!!!!
Hermine

Bonjade zei

Nou moe....ik snapte hem eerst niet......
Grrr.....Maar ja ik ben ook blond.....
maar nu heb ik hem.....
Fijne avond

Jeanette zei

Ja....hoor dit is echt weer van voor LYNDA...hahaha....ik ben ook blond maar snap de mop wel hoor, hihi..toevallig dat ik de mop al kende. Wat een geweldige blond dame heb je gevonden:-)

Groetjes,
Jeanette

André en Inka. zei

Ha,ha,hij is leuk.

Hier begon het om half 6 een beetje te regenen.
We hebben de hele middag lekker in de tuin gezeten en verder eigenlijk niet veel gedaan.

Fijne avond

Karin zei

Oh gut, nu beginnen de blondjes zelf ook al! Ik maak morgenochtend meteen een afspraak bij de kapper, 't wordt rood met zomersproeten!

Michaja zei

Hij is goed!!!
En heet et inmiddels al geregend? Of is de regen aan je voorbij gegaan?
Hier enkele druppeltjes gehad. Morgen weer zonnetje maar aan het einde van de week minder mooi weer voorspelt!!!!!!

lia zei

Ik vind die moppen altijd wel erg leuk, en niet omdat ik donker ben hoor....
Vanmiddag tijdens de regen het bed naar de zolder verhuist en morgen gaat het feest boven weer beginnen.
En het is nu bijna half 11 en vanaf 8 uur droog, en zit nog buiten onder het afdak. We hebben ons niet alleen op twee lekkere stoelen getrakteerd maar ook een terrasverwarmer. Heerlijk....lappie, wijntje...

tjuusss

alma zei

Hey Lynda,

Echt een mop voor jou :) smile!
Ik had een collega die me iedere maandag een blonde mop vertelde (deze zat er ook bij)
Maar omdat ik blond ben heb ik er nog maar 1 onthouden....hier komt hij...

Wat hoor je wanneer een blondje aanbelt....dom ding dom ding dom ding....

Leuke start van de week gewenst!

Alma

Fågel Blå zei

Very funny!
but I dont think its true!!!!!
I hope your week be nice!
Kathrine

Floor zei

Hahahaaaa hij is leuk
Regen? geen last van gehad gelukkig .

Nicole Claudia zei

Hoi Lynda, ik reageer even op een gewenst afzakprobleem!!

Bij mij blijken de koolhydraten de boosdoener te zijn. Ik heb nu alle "gezonde" tussendoortjes van Sonja Bakker, Weight Watchers, Puntendieet en noem maar op. Overboord gegooid, ik eet tussendoor yoghurt, kwark, blokje kaas, fruit, komkommer of worteltjes (ècht een konijnenvoer-eter ben ik niet, jakkes, maar die twee zijn te pruimen, hahaha!!).

Ik eet voor de rest gewoon "normaal" qua ontbijt/lunch/diner, drink 2 liter water. Max. 1 glas frisdrank (ook geen light, want daar krijg je trek van!!). Ik drink thee met zoetje. En ik probeer 2 keer per dag groente te eten, waarvan 's avonds natuurlijk het meeste.

En het werkt!! Ik ben ergens in februari begonnen en ben nu 15 kilo lichter. Ik moest in februari maat 46 gaan kopen.... en heb nu maat 38, die zelfs af en toe te ruim zit, maar dat zit hem in het merk!

Groetjes, Collie

Nicole Claudia zei

Hahaha, de taartjes, nee die heb ik niet genomen, want ik wéét dat als ik één hapje neem, mijn lijf gelijk nog meer koekerigheid wil hebben!! Dat duurt 3 dagen eer dat dat afneemt.

Mijn eerste èchte stukje taart heb ik genomen bij mijn verjaardag, toen ik 40 werd, inclusief 2 bonbons en daar heb ik de rest van de week "last" van gehad, want het blijft een strijd!

Ik ben sinds 1985 vaste klant bij de Weight Watchers. Heb werkelijk alle vormen van dieet, want het varieert om de zoveel jaar, gezien. Pas in 1997 heb ik mijn speldje gehaald, maar in 1998 bleef ik steken op 69. Zeer frustrerend, want van de internist mag ik maximaal 65 wegen. (Ik heb een stofwisselingsziekte en mag ook niet sporten).

Ik ben een paar jaar geleden gewoon mee gestopt om daar steeds weer heen te gaan, want ik wéét het wel. Ik kan het programma drómen. Ik heb de soorten programma's ook wel eens afgewisseld, ter variatie, maar dat maakt ook niet uit. Hoewel het programma "Fat and Fiber" was een ramp. Ze hadden twee programma's naast elkaar lopen en ik ben toen geswitched naar het oude programma.... toen begon de discussie over vezels en koolhydraten!

Het blijkt bij mij in de tussendoortjes, eierkoek, ontbijtkoek, Indische cake, sultana, evergreen en weet ik wat nog meer, te zitten. Die nam ik nu niet, zodat ik minder strijd zou hebben, en ik viel af als een speer.... dusdanig dat ik meer moest gaan eten!

En het blijft op zich nog steeds moeilijk!! Dan baal ik als een stekker. Maar last van knie, geen enkele broek kunnen kopen die goed zit, gefrustreerd in paskamers etc., etc., etc. vind ik nog veel vervelender! Want dat ben ik nu na 25 gewichtsstrijd gewoon zat! En de magische 40 zal ook wel geholpen hebben (ik heb dan even naar mijn zus gekeken) en dat gaf een klinkende doorslag!!

Groetjes, Collie