Make Room........17

maandag 21 juni 2010

Ja wat moet ik zeggen??? Je hoeft maar een blad open te slaan en je "loopt haar tegen het lijf".....ik heb tegen haar gezegd dat het spotlight bij mij dus een logisch vervolg is *GRIJNS*.
Je hoeft haar niet uit te nodigen op je verjaardag want ze komt liever niet zegt ze(of zou dat alleen voor haar eigen feestje gelden ;)), en als je wat bij haar koopt(wat ik al verschillende keren gedaan heb) en je wil gaan betalen, vraag dan voorál of ze het wel zeker weet, dat banknummer...*KUCH*....(het wil nogal eens misgaan;).....of is dat alleen steeds bij mij Hennie??;))
Krullers in en nagels gelakt Hennie???? Hier ga je!!!!

***********************************************************************

Today it's about Hennie....you can find her in almost every magazine lately, so I think it's only logical she comes here now;)))))), I'm the next best step*GRIN*.
Don't invite her for your birthday because she says she doesn't like birthdayparty's.....hm....or would it be only HER birthdayparty???;). All the pictures in her shop are made in her own home, or garden, or gardenhouse....
IF you buy from her, make sure you have the right bankaccountnumber...she is a little chaotic with that...orrrrrrrrrr.......is that only when I buy Hennie???? Do I make you nervous???:-P.
So..Hennie.....curlers in your hair, nails polished???Here you go!!!!
**************************************************************************

*Wil je jezelf en je winkeltje even voorstellen ?



Mijn naam is Hennie van der Wijk, ik woon met mijn man en twee kinderen in het Noorden van het land. Ik werk anderhalve dag per week als leerkracht in het (basis)onderwijs en heb daarnaast een interieuradviesbedrijf en een webwinkel in landelijke woonaccessoires en meubels : http://www.room17.nl/




*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen webwinkel te beginnen?


Ongeveer twee jaar geleden. In eerste instantie had ik geen plannen voor een webwinkel ( er waren er al zoveel vond ik ), maar via mijn interieuradvies werkzaamheden ben ik er toch ingerold.


*Wat is het leukste aan het hebben van een webwinkel als die van jou?



Inkopen doen en op jacht gaan naar mooie en bijzondere spullen vind ik geweldig leuk . Fotograferen en stylen voor de webwinkel vind ik ook erg leuk, maar kost wel veel tijd en energie.

 



*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek?


Ik koop vooral in vanuit mijn hart. Inkopen op verzoek doe ik niet meer. Ik heb me een paar keer suf gezocht voor een paar klanten en op het moment supreme lieten ze het afweten.





*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)

Oh zucht….. mooie vondsten….. In het begin wilde ik iedere mooie vondst graag voor mezelf houden, maar tegenwoordig kan ik er steeds beter afstand van doen. Ik zie zoveel mooie dingen, als het verkocht is komt er altijd wel weer iets nieuws voor in de plaats.


*Waar wordt JIJ blij van?


Van een mooi ingericht huis, van de lente, de zomer, zon , zee, Bretagne, Zweden en New England ( zó waanzinnig mooi). Van George Clooney en Richard Gere word ik trouwens ook heel blij , haha.
Waar ik niet van blij van word: Winter, koken, rotondes, migraine, verjaardagfeestjes, en bootreisjes.





*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?

Ja, ik zet er meteen even twee in het zonnetje:
Marjo ( webwinkel “Het Witte Luik” )
Heidi ( webwinkel “Zems”)
Twee creatieve dames met een zeer originele stijl.




Heidi, Marjo, wil je hier ook even op tafel staan, geef even een gil!!! Vinden wij leuk!:)

Fijne dag!

Lynda

Leave a Comment

caatje antiek en brocante zei

dank je lynda !
ik kijk uit naar jouw interviewtjes !
lieve groet,
caatje

Mayflower zei

Ik heb natuurlijk al het één en ander over Hennie kunnen lezen in dè bladen en kunnen genieten van haar prachtige interieur en mooie webwinkel. Ik bewonder haar stijl, ze heeft dit echt in haar vingers.
Leuk interview weer Lynda.
Groetjes Mea

Michaja zei

Aangezien ik al een heel poosje uit NL weg ben heb ik nog nooit van haar en haar website gehoord maar wat is het mooi!!
Dank je wel voor het interview Lynda! Zo heb ik er weer een leuk adresje bij :)
Fijne avond

Floor zei

Hee mooi geworden hier
ik had net een hele reactie achtergelaten doet ie het niet grrr
enfin ik schreef dus dat ik Hennie ooit eens per toeval ontmoet heb en haar stijl heel erg mooi vind
En Heidi , ja Heidi: ik ken werkelijk niemand die dingen zo mooi tot in de perfectie afwerkt als zij !

It's me zei

Zo hee...........ik denk het is eindelijk zomer jij zit wel buiten.............heb je je hele blog veranderd......nou ja !!! hij is leuk hoor..................maar niet vergeten te genieten he???


Fijne avond liefs Ria.............leuk deze.........

Bonjade zei

Oh in het noorden....dat is in de buurt......
Ga toch eens even bij haar neuzen....je weet maar nooit......
Fijne week

Anoniem zei

Hoi Lynda,
leuk interview! Ik ken Hennie persoonlijk en haar karakter is net zo mooi als haar webwinkel.
Dankjewel voor het zonnetje, Hennie!
En Lynda, als die tafel van jou het kan dragen, spring ik er graag op hihi !
xxx Marjo

queenieshome zei

Leuk gedaan het intervieuw ,mooie fotos van Hennie erbij
Helemaal Hennie!

Les Cotrions zei

I like the new look of your blog Lynda!!! Hennie's shop looks gorgeous! I truly love her style!!!
Happy start of the week!
Vale

Jeanette zei

Ik heb Hennie leren kennen via een kennis. Na een gezellige emailwisseling is ze bij me thuis geweest en heeft ze een heel goed interieuradvies bij me achtergelaten. Sindsdien volg ik haar nauwgezet en ik bewonder haar stijl zeker. Het is landelijk maar straalt een zekere rust uit. Binnenkort ga ik tezamen met mijn vriendin haar bezoeken daar in het hoge noorden.Ik heb ook al wat items uit haar webshop gereserveerd. Ik verheug me er nu al op!!
Als laatste nog een compliment voor het nieuwe uiterlijk van je blog. Leuk gedaan!

Groet,
Jeanette

Karin zei

Ik heb er weer van genoten Lynda, en ik zie dat jij ook druk in de weer bent geweest met het stylen van je blog. 't Is goed gelukt kan ik wel zeggen dus ook voor jou de handjes op elkaar vanuit het Brabantse!
Ik ben ook GROOT fan van Heidi, 't is maar goed dat ze het momenteel zooo druk heeft met opdrachten, en dus geen tijd heeft voor het aanvullen van haar winkeltje, want anders ging ik vast weer eens door de knieen.
Hoe staat het met je tasje bye the way?!? :)

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om meer van Hennie te lezen...ik volg haar blog graag en trouw! Haar foto's doen mij telkens weer genieten!

Lieve groet, Ingrid

flowing moments zei

Leuk interview, ik had nog niet van haar gehoord en ben nu dus goed op de hoogte :)

desde my ventana zei

Thank you Linda for your comment,Vale is a good blogfiend to me and I see for youn too.
Hugs
Cecilia

El zei

Beautiful! I love it.

Anoniem zei

Pffff wat een prachtige spullen ook allemaal,ik kan het niet meer aan hoor,ik moet zoveel geduld hebben,ik heb zoveel plannen,maar de spulletjes vind ik altijd het belangrijkst en die mogen pas op het laatst,ga nog ff verder pffffen,lieve groet Joke.