Minivakantie

vrijdag 11 juni 2010



Vanaf vrijdagochtend heb ik een minivakantie!!! Ik ga met twee andere meiden naar de camping, alwaar we opgewacht worden door dame nummer 4 van ons bonte gezelschap! Zij is daar al twee weken op vakantie en wij komen daar drie daagjes bij!
Lekker naar de zee, strand, eten in een stranttent, als het weer het toelaat bbq-en, dagje Alkmaar, EN natuurlijk de beroemde kofferbakmarkt!
Of het leuk wordt???? ZEKER WETEN...want.......we slapen in tentjes!!!!!! *KUCH*....twee van ons zijn géén kampeerders(en daar ben ik er 1 van), dus dat wordt hylarisch ben ik bang. Ik heb natuurlijk m'n tentje al een keer opgezet he, als proef, gaat me niet gebeuren het middelpunt van de hylariteit te zijn he.......NO WAY!;)
We hebben er zin an!!!!










Starting Fridaymorning, I'm on a minivacation! Together with two other ladies, we are gonna visit lady nr.4.....She's staying on a campingsite near the Sea and we are going there to join for three days!!!
It's gonna be so much fun, because 1. we are all SO different, it,s funny to see how this clicks
2. two of us(including moi;)) are not campers*grin*...so ...I have put up my tent in my backyard to practice, anyting to make sure I'm not gonna be the center of this hylarious gettogether!!!!
3. we go shopping!!!!!!
4. I can smell the Sea.

So, let's hope weather will be fine, it's not that rain can come into my tent, because it's in 1 piece, but the risk that I will float to the Sea......don't want to think about it....NOT EVEN FOR A FUNNY PICTURE!!!!!!!;)
So, do the sundance!!!!!


Fijn weekend allemaal!

groetjes
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Ohhhh....gezellig zeg....en jullie programma is ook super leuk! Zucht...het strand....daar ben ik al zo lang niet meer geweest....!!

Ik hoop dat je dit nog leest: HEEL VEEL PLEZIER!!

Lieve groet, Ingrid

Jootje zei

heel veel plezier! groetjes van jootje.

Roelien zei

Veel plezier en slaap lekker in je tentje...

Abacaxi & Hortelã zei

Supergezellig zeg! Have fun, geniet ennee... sterkte in je tentje!
Bisous, Chantal

Nicole Claudia zei

Oooh, gezellig met 4 meiden een minivakantie, de tent moeten we dan maar voor lief nemen!! Ik ben ook absolúút geen campingmens, ik laat me wel elk jaar naar een camping slepen door mijn gezin.... mijn voorkeur ligt toch ietwat comfortabeler!!

Hahaha, heel veel plezier en heel veel zon!!!

Groetjes, Collie

Een sneller kloppend hart zei

Have fun met z'n allen!! Dat jullie maar heel veel plezier, zon, leuke gesprekken en brocante euforie-momenten mogen beleven!!

Groetjes, Veronique

Sandra zei

Ik wens je zon en gezelligheid!

M. zei

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEl plezier!....... maar volgens mij gaat dat wel goed komen...

in ons mooie noord holland!!!

groetjes manuela

G-STYLE zei

Wat heerlijk Lynda, ik hoop dat het prachtig weer wordt . Alkmaar is erg mooi , ben er ook al een paar keer geweest , moet je toch ook even de rondvaart doen , ook hylarisch met al dat gebuk onder de lage bruggetjes door........
Nou meid , ik wens je hele fijne dagen , we "horen "vast wel weer hoe het was .
lieve groet Gea

Floor zei

oh hahahhaa ik ben ook geen kampeertype hahahhaaa maar wel leuk een weekend onder vrouwen...
heel veel plezier !!!

Les Cotrions zei

Hello Lynda! your week end sounds very funny! I'm sure you'll enjoy it despite the tent! I'm not a camper either...but surely you'll have fun with your girlfriends!
Enjoy the see and happy shopping!!!!
Vale

Karin zei

Kamperen...eens maar nooit weer, mij krijg je niet meer zo gek. Alhoewel, zo met een paar vrouwen...twee dagen de boel ophouden zou me nog wel lukken denk ik :(
Enjoy!

lia zei

Gezellig, maar kamperen doe ik al op zolder en dat is nog te doen, maar buiten brrr. Nee ik ook niet. Maar dit word vast héél gezellig met z'n vieren.

We horen nog wel hoe het was. Veel plezier.

Mayflower zei

Nou de plaatjes beloven wat...ik zie zon. Heerlijk zo'n meidenweekend en...ik hou dus ook niet van kamperen, dus wens je veel succes hihi. Maar dat zal niet opwegen tegen de gezelligheid en de prachtige locaties van de provincie waar ik woon.
Veel plezier en een lieve groet, Mea

Vosje zei

Klinkt goed allemaal!!!
Ik wens jullie een heeeel gezellig weekend toe!!
groetjes

Stina zei

Fijne daagjes...gaat vast lukken.

Gr Stina

Bonjade zei

Zegge pas je op voor ongedierte....:))
Nee meid hoor, als jij die tent goed afsluit is er niets aan het handje.....
HAVE FUN.....

Fijn weekend

Almalu's Place zei

have an amazing weekend!!
It must have been so funny to camp in the backyard!
I never went camping, but I'd love to try one day!

It's me zei

Eh.,.........je kan altijd nog een hotelletje boeken !!! sterkte kamperen......grrrrrr...ik nooit !!!!

Veel plezier!!!!!!!!!! kus van mij.............ik ga je missen...........doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!

basiclabelSweden zei

OOOh neeeh niet in een tent het is minsten 25 jaar geleden dat ik een 2persoons tentje lag.... nooit weer, ja een 5 sterren tent misschien hahaah...

Veel plezier maar met meiden onder elkaar gaat dat helemaal lukken.

Loveforpiemonte zei

Lekker voor je joh! Ik hoop dat het weer een beetje meezit! Geweldige foto's heb je bij je verhaal gedaan.. ik heb nu nog meer zin in mijn vakantie!
Groetjes Madelon

Michaja zei

Dat doet maar zeg!!! Kamperen met vriendinnen. Leuk leuk leuk. Alhoewel in een tentje slapen, 's nachts of 's morgens vroeg wakker worden en naar de wc moeten. LOL
Doet me denken aan Terschelling lang geleden, 4
vriendinnen, hoop biertjes en vooral heel veel lol.
Veel plezier meid. Ben benieuwd naar je verhalen volgende week!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Have fun!! (jij liever dan ik, in een tentje haha...maar de rest is super!)
groetjes Hilde

Claudia Leertouwer zei

Er is hoop Lynda, mijn zussen en ik knokte elkaar vroeger ook de tent uit! Pas geleden las ik ergens dat het mooiste geschenk dat je een dochter kunt geven een zus is. Het komt goed echt waar!

Liefs Claudia

Landligt zei

Ik zou zeggen heel veel plezier. De plaatjes zijn uitnodigend hoor.

Lieve groet, Ingrid