Winnaar.....

woensdag 9 juni 2010





Op tv zijn ze er nog niet helemaal uit, wie de winnaar is van de verkiezingen van vandaag.
IK ben in élk geval een winnaar!!!

Een dikke week geleden kreeg ik tot mijn GROTE verbazing te horen dat ik een Give Away gewonnen had......bij Alessandra/Almalu
TE leuk gewoon, deze dame woont in Italië, en mn geschenk komt uit de USA!!!(Cherry Creek Designs)
Binnen een week na verzending(het werd speciaal voor mij op maat gemaakt!) viel de enveloppe gisteren op de map!
*BLIJ*.....
Om aan te tonen hoe klein ons dorp is, vanmiddag trof ik de postbode op school, en die vroeg of ik nou werkelijk ZOVEEL mensen ken!!!! Uhm, nou ...nee dus...maar leg dat maar eens uit;)
Je moet weten dat er nog nagepraat wordt over het pakketje dat m'n "zuster"ter ere van mijn 40e verjaardag afgelopen december stuurde! De postbode wilde er zélfs wel mee op de foto *ZUCHT*!
Anyway.....gisteren dus.....heb staan graaien in mn brievenbus, niet eens de tijd nemende om de sleutel te gaan halen, maar met een beetje wringen en friemelen, kreeg ik het eruit:)






........*roffel*



en DIT zat erin!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH..*ahum*.




en hij past PERFECT!!!!!

Eerlijk, kun je een meisje blijer maken dan met een hartje? YEP, door haar een RING met een HARTJE te schenken!!!

Alessandra...I already thanked you by mail, but I do it again!!!
THANK YOU THANK YOU THANK YOU! XXX
I wish you a WONDERFUL weddingday the 24th of this month, and lots of love for your future together with your hubby;)!

While people on tv aren't sure yet, who the winner of today's election here in the Netherlands, I can tell you....I'M a winner!!!!
I won Alessandra's/Almalu Give Away!!!(made by Cherry Creek Design)
*DANCING*
She's an Italian young lady(soon to be a Mrs;)), with a sweet blog, you have to go there!
Before I even believed it, we were two days on;), but from then it al went fast, really fast.
It was tailormade:)....and within a week after shipping, it fell into my postbox yesterday!!!!
Without taking the time to get the key, I stuck my hand in to fish for this brown enveloppe with the "strange"sticker on it:)
My mailman, whom I spoke today in school, asked me if I really know that many people...uhm, well, no!!!!:)....you should have seen his face!!
On my 40th birthday(hurray???) I got a present from my "sister", and still, today...our postmen are talking about this parcel.....I even have a picture with mr.postman and MY parcel.....GRINNING!!!!
Anyway.......look at the pictures and see what I got!!!
Can you make a girl happier then with a heart??? YES...give her a RING with a HEART!!!!
*BOUNCING*
Go over to Alessandra to have a look at her sweet blog, and don't forget to congratulate her, she will get married SOON(24th June?....Alessandra???;))
X

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Floor zei

Oh wat gaaf !!!! geweldig !!! gefeliciteerd !!

Nicole Claudia zei

Wauw, dat is nog eens speciaal!! Wat een bijzondere give-away!! Die ring heeft een hele wereldreis gemaakt!!

Groetjes, Collie

Karla@TheClassyWoman zei

You are so funny. How exciting! I was a blog winner last week for jewelry too but it is a custom piece and it takes 2-3 weeks so I'm waiting until it arrives so I can share with everyone.

I love getting packages in the mail, isn't it the best?

Hugs,
Karla

basiclabelSweden zei

Zucht..... stiekem jaloers ;) hahaha... hij is prachtig! Wat een super verrassing.

lieve groet.

by kuzz zei

Wauw!! Geluksvogel, hij is MOOI!!!!
Gefeliciteerd en geniet ervan!
lieve groet, Erna

Stina zei

Dat is nog eens een verrrassing, leuk hoor.

liefs Stina

Almalu's Place zei

You are so much fun!!!!I adore you!!!
The ring fits you perfectly!!<3

And yes!I'm getting married on the 24th of June!How excited am I?!?!
:))thank you sweetie!!!

André en Inka. zei

Hij is geweldig,gefeliciteerd.

Liefs van ons

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk dat iemand al die moeite voor je doet, wat voelt dat goed.

Groeten,
Claudia

Tuur zei

Wauw...gefeliciteerd!
wat een beauty!

Loveforpiemonte zei

Hoi,
Ik heb je tip geplaatst, dank voor je medewerking aan dit blog!!!
Groetjes en fijn weekend Madelon

Michaja zei

Wat een super give-away heb jij gewonnen zeg. Lucky you!!!! Het staat je prachtig.
Enne ik heb gereplied op je mailtje die je mij stuurde. Vreemd dat je niets hebt gehad. Any way er stond in dat het dus onderweg is vandaag op de brievenbus gedaan :)
Ciao
Michaja

Bonjade zei

Grrrrrrr.............
Bofkont.......een cadeau naar mijn hart.
Fijne dag, dat zal wel lukken nu....grrr...

Home and Lifestyle zei

Dat heb jij weer...dat gedoe met de postbode ha ha!! Maar voor zo'n prachtig pakketje heb je alles over, super mooi!

Geniet er maar lekker van! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Hoi hoi.we zijn weer in het land!!! jippie......twas geweldig !!! heerlijk genoten !!!!! mooie ring..............en meid als ik zo terug lees................wat is er en hoop gebeurd bij je !!!

Over met de rust................dikke kus van mij.....

Unknown zei

Hoi hoi... ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met de mooie ring!
Maar waar ik eigenlijk op reageren wil.... EINDELIJK een blog met een gruwelijk gaaf goed nummer waar ik helemaal blij van word!!!! Ik vind het nooit zo fijn om muziek op een blog te horen (wat een zeikerd ben ik he?) maar dit.... och, toen Jaap dit nummer zong met de X-factor ben ik meteen gaan YouTuben en heb 'm tot midden in de nacht tig maal herhaald, ja deze dan he... dit is toch echt jeugd sentiment!

Thanks!!!!
Lieve groet,
Monique

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Congrats to you!!! I'm sorry you couldn't get into the PB giveaway? SO strange??? Have a wonderful day. Oh and is that you on the profile pic that shows up on my blog when you comment? You are gorgeous girl!!!
XO

lia zei

Geluksvogel. Veel plezier ervan, het is een prachtige sieraad.

Unknown zei

Oh my goodness- is that ring the cutest thing ever or what?! Congrats!

Michaja zei

Jij mag al helemaal niet klagen jij hebt straks het patroon en kan er mee maken wat je wilt!
Maar ben blij dat je het mooi vindt :)

Karin zei

Heee wat leuk, romantisch bijna zou ik zo zeggen, maar ja ik heb dan ook zo'n bui.
En wat zag ik nou, Lynda van Achteren is voortaan Lynda van Voren! You go, smalltown girl :)

desde my ventana zei

Congratulations,so beautiful ring!!
Bss