puzzelstukjes...

woensdag 23 juni 2010


















Hoe moeilijk kun je het jezelf maken.....wat wil ik met onze slaapkamer?
Inmiddels zijn er al wat dingen duidelijk die ik wil, en ook wat ik NIET wil :)(dat laatste bepalen was een stuk gemakkelijker, geloof me).
De basiskleur wordt(blijft, sorry schat;)) wit...maar een wat "vollere"kleur wit dan het wit dat we nu hebben(capice??).
Dus dat betekend dat kast en bed geschilderd moeten worden.
De wanden zullen (denk ik.....*zucht*) een heeeeeeeeeeeel lichte tint grijs worden.
De accesoires die ik graag zou willen zie je hierboven, de rubberen manden heb ik vandaag al gekocht. Voor de zekerheid, om mezelf een beetje bij dit plan te houden, omdat ik er anders nooit uit ga komen;)).
Ik(en mn schatje;)) wil een lekker stoer tapijt(we hebben een vrij donkere gladde vloer en ik verwen mn poezelige reeënhoefjes gaarne met was zachts;)), een gebreide poef, al dan niet met een zilverkleurige schaal erop.(ik heb gebrainstormd en sommige dingen lagen erg voor de hand......en tja...daar stap ik dan weer overheen he, denk weer te moeilijk...)
De lampen naast het bed moeten schaarlampen worden....vindt ik leuk :D.
Dus.....het kan beginnen......schilderen schilderen schilderen.....dan groeit de aankleding vanzelf wel....zoek nog mooi wit beddengoed(linnen maar niet van de Italiaan ;))).....en daaroverheen leg ik dan mn gehaakte sprei, onlangs grijs geverfd en leuk gelukt ;)).
Moet lukken toch??? Voor kerst?:D

**********************

How hard can it be? What do I want with our bedroom?
Well, some things are clear, what I want, but also what I DON'T want( believe me, deciding what I don't want was the easiest thing!!)
So, white it will be(stay, sorry love), but a "richer"white then the white we have now(are you still with me?)
That means, cupboard and bed have to be painted.
The walls will get a very soft grey color( I think ;))
Some accesories I want, I show you here.
I want a carpet, (I want to treat my delicate little feet *grin* with something soft.)
I(and where I say I, I mean we;)) want a knitted "poef"(that's the Dutch word and I just can't find the right word for it, it's a kind of beanbag, just look at the picture:D).
If I want a silvercolor tray on it.....still not sure....could be :).
The black "baskets"I already bought today, they are made from old tires! So recycled....I've bought them so I will stick to this plan :)......there is only one thing with those baskets....they smell.....it's rubber......let's see if the snoring guy next to me will notice:D.
The lamps have to be something simular as in the picture...I just like them....so.....want those. Still looking for nice white bedding.....will throw my crochet bedspread over it....painted it grey just a few weeks ago, so a perfect match!
Well, looks like we are gonna make it before christmas;)

Lynda


Leave a Comment

Pas de deux zei

Wat je beschrijft lijkt me heel mooi worden en als het mooie weer voorbij is zal het je zeker lukken je partner te activeren bij de metamorfose.
Succes en welterusten, Lilian

Nicole Claudia zei

Zo te zien heb je al een aardige basis gelegd voor je slaapkamer. Klinkt heel mooi en de foto's geven duidelijk een mooie rustige sfeerplaatje. Goede keus van het kussen!! Die heb ik ook al een tijdje in mijn vizier, maar ik weet het pas zeker als ik de kleur van de bank weet...... tja..... ik moet eerst de hoezen van de stoelen afmaken... en dán kan ik me op de bank gaan richten! Maar eerst natuurlijk mijn linnen jurkje... hahaha!

Heel veel plezier met het verder brainstormen van je slaapkamer!

Groetjes, Collie

Ger zei

Jullie/JIJ;-) zijn al een end op dreef zo te lezen..........Ik las je de afgelopen dagen wel....maar dacht bij mezelf laat Lynda maar ''tobben'' met haar slaapkamer...ik zag zoveel verschillende stijlen voorbij komen, las zoveel reacties....en dan kan ik me zo voorstellen dat je de bomen helemaal niet meer ziet door het bos.
Jij gaat er wel uitkomen...zeker als aankomend........interieurstylist/colorist!
En jij hebt volgens mij een uitgesproken goede smaak en idem dito eigen willetje;-)
Zie dat de trap al gereed staat.....het werk kan dus aanvangen......en jullie gaan vast en zeker een vollere witte Kerst vieren......op de slaapkamer......

Suc6!!!

Dit gaat een heel leuk karwei worden, het zal fffff wat bloed,zweet en.......(tranen niet te hopen) kosten....maar dan heb je ook wat!!!

Kan bijna niet wachten op het eind resultaat.

Lieve groet,
Ger

p.s waren de rode en de groene lekker uit papa zijn tuin?




Maar het schilderwerk

Stina zei

Nou je bent al een end op dreef zou ik haast zeggen, je weet nu wat je wilt, fijn
Ben héél benieuwd hoe het er straks uitziet als het zover is.

Dus je manlief kan aan de slag, help jij ook mee?
Veel succes hoor, groet Stina

by kuzz zei

OOh dat kom helemaal goed! Als die vermoeide reeënhoefjes dat stoere tapijt raken om onder die heerlijke linnen lakens te rollen...dan kom je er niet meer uit.... wacht nog even tot het wat kouder wordt dan is het extra lekker...!
Heel veel succes en ik ben reuze benieuwd naar het resultaat!
fijne dag en geniet van de zon!
groetjes, Erna

Home and Lifestyle zei

Je bent al een heel eind verder, je hebt toch al een aardig plan in de richting die je wilt! Ik hoop wel dat je over een paar weken klaar bent hoor...Kerst duurt mij te lang hi hi, want ik wil inspiratie op doen bij jou voor onze slaapkamer die we in het najaar willen gaan aanpakken!

Dus nu je verfoveral aan en aan de slag ha ha!

Veel succes...hou ons op de hoogte!

Lieve groet, Ingrid

Floor zei

moet lukken , die man moet gewoon beginnen, is lekker weer dus echt weer om binnen lekker aan de slag te gaan, schatje van Lynda ;)
Enne ik vind het prachtig allemaal , je wist het gewoon heel goed wat je wilde ...
En moet voor het einde van de zomer af zodat er foto's gemaakt kunnen worden want die heb je nodig voor je weet wel.. :)

Margriet zei

Leuke ideeen, dat gaat vast heel leuk worden! Als er straks weer eens regen aankomt, dan maar aan de slag! :-)

Irma zei

dit gaat heeeeel mooi worden en wat heb je al mooie spullen gekocht en wat zal jij lekker slapen straks ik zou mijn slaapkamer niet meer uit komen;-))

lieve groetjes Irma

Marloes zei

En als je dan klaar bent met jullie slaapkamer, kom je dan mijn slaapkamer op precies dezelfde manier pimpen? Eén ding scheelt, mijn bed kun je niet schilderen, maar voor de rest hetzelfde recept graag!

Rianne zei

Dit wordt helemaal super. Die poef met schaal zouden hier trouwens geen optie zijn ik vrees dat iemand er iedere keer weer een kledingstuk over heen gooit. Succes met het uitvoeren!

Unknown zei

He voor kerst,,wat dacht je van voor het weekend...
zooo lang kunnen wij niet wachten hoor!!!!!
In inder geval zijn je spullen goed gekeurd...

Margot zei

Waar heb jij die foto's voor nodig??? Floor maakt ons nieuwsgierig.
Fijn gevoel hè, als je ze allemaal op een rijtje hebt. (bedoel ik positief hoor).
Ik denk dat het prachtig wordt, maar poezelige reehoefjes?? Heb je altijd hakjes aan dan?? klik, klak...
Bedankt voor de heerlijke muziek van Lisa, blijf nog even plakken, om te luisteren.
Groetjes, Margot

Loveforpiemonte zei

Gaaf is je pagina geworden!!! Enne dat moet toch een succes worden. Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
groetjes Madelon

André en Inka. zei

Hoi,hoi,dit gaat helemaal goed komen, de basisstukken zijn al prachtig.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

lieve groetjes

It's me zei

Heerlijk sfeertje...go for it girl.......!!!

Hoe is de rest van je huis ook dit sfeertje??? of ga je alles versnderen??

Fijne zonnige dag.....liefs Ria...

Jacqueline @ HOME zei

Dear Lynda,
So sorry that this is late but, I have tried so many times to comment and it wouldn't work !!!!
I just want to thank you SO much for putting my giveaway on your sidebar. It is so kind of you and you are such a lovely blogging friend. Thank you so much. XXXX

Abacaxi & Hortelã zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Abacaxi & Hortelã zei

Nog een keer...
Alles (!!!) wat je laat zien in je post, wil ik ook! Het wordt helemaar SUPER Lynda!
Als je bij Tante tee klaar bent, kom je dan door naar Versailles??
En nu man aan het werk en jij lekker genieten van de zon zeker??
X Chantal

Unknown zei

Jouw reactie bracht me aan het glimlachen..iederdaad ik ging toch op de stoere toer...hahaha,,,heb een e-maail naar zijn werk gestuurd...
liefs kari

Tierlantijn zei

Ben niet op de woonbeurs geweest maar is het het bed dat destijds in de VT wonen heeft gestaan? Wilde voor mijn jongste ook een bed van pallets maken maar no way dus hé... wilde hij niet! Met jouw slaapkamer gaat het helemaal goed komen. Je hebt het volgens mij al helemaal in je hoofd hoe het gaat worden. Ik vind de plaatjes die je uitgezocht heb al helemaal Leuk!!

Groetjes en geniet van het zonnetje! Ilona

Door Jolanda zei

Klinkt goed, je het al een goed begin gemaakt, ben benieuwd naar het eindresultaat:)

Sonja zei

Komt helemaal goed, dat zie ik al. Mooi hoor.. zie dat de achtergrond zelfs al is aangepast op de aankomende klus-periode! ;))

We zien vast het eindresultaat nog wel..

Gezellig avond...

Groetjes, Sonja

Jolanda zei

Dat gaat helemaal goed komen! Een witte kerst, maar het zal toch wel eerder klaar zijn, zo lang kan ik echt niet wachten. Heerlijk die Lisa met promessis!
Lieve groetjes (oja had ik al gezegd dat je blog er super uitziet? Bij deze dus)

lia zei

Oh jij gaat ook lekker aan de slag. Twijfel heb ik nu ook, dat de kleur op de muren te donker is.. Maar ja, dat gaan we wel afwachten. En wanneer gaan jullie nu beginnen. Nu.....
Ben benieuwd wat het gaat worden.

fijne avond, enne..."komt allemaal goed schatje"

Karin zei

Nou dat kan allemaal zo op mijn boodschappenlijstje, behalve de schaal, die is reeds in mijn bezit. En mijn boudoir is ook wit, met wit en wit Heerlijk! Wat hoor ik nou Lynda, geen Italiaans beddengoed (duur zei ze he haha) heb je al eens bij de H&M gekeken, heb ik ook kunnen scoren. Wens je schatje maar succes met klussen en blijf jij maar werken aan je moodboard, gaat helemaal goedkomen toch, kerst duurt nog even, want nu is het Z O M E R !!!!!

Anoniem zei

Wat een gave spulletjes....ik zou het allemaal nemen,lieve groet Joke.