Daar gáán we dan!!!

woensdag 2 juni 2010



Zei ik het niet??? Ik zei het toch??? Ik heb nog ZO gezegd........DAAR KOMT DE ZON!!!
WOEEEEEH vanmorgen als een dolle in m'n badjas naar buiten met camera(ik was er eerder dan de kat;)) Snel wat foto's gemaakt....stel dat jullie me niet geloven!
WE HEBBEN ZON!!!!!!!!!!!
Dus.....AKTIE!. Wij moeten nog een speurtocht uitzetten voor tien meiden voor zaterdag(dank u voor het medeleven), naar de winkel om een lamelknipper te halen zodat we EINDELIJK de jaloezietjes in de schuur kunnen ophangen(die eerste te smal en nu te breed zijn) zodat dat er ook weer strak uitziet(dank u Mea, ik roep al jaren dat ik dat wil, maar ik heb zo'n man die alles eerst wil zien!! Nou, bij jou heeft ie het dus kunnen zien..*ZUCHT*), dan wil manlief in de voortuin nog de buxus snoeien, geheel negerend dat ik al dagen loop te zeggen dat dat op een bewolkte dag moet........*zucht*...hij wacht wel tot het avond is zegt ie nu(dankjewel Hennie).
Er moet nog een plant komen die in de schaduw kan staan, zomer en winter groen als het even zou kunnen, want ik heb de hoek achter het huis opgeruimd(DANKJEWEL LYNDA) zodat er alléén nog(met de nadruk op NOG) de tuinslang hangt en dus een grote bloempot staat(iemand tips, ik kom niet verder dan buxus en laurier).
De dames willen een juichbandje........totaal niet weerhouden door het feit dat dát bij een winkel is waar wij never en nooit komen(dankjewel meiden), en met 1 bandje kan ik natuurlijk niet thuiskomen...dus moet ik OF voor 30 euro shoppen bij een supermarkt die ik niet fijn vindt OF voor 15 euro shoppen, waarvan twee bakken ijs voor 3 euro nog wat ook zorgen voor een extra bandje(twee bakken ijs in mn diepvries......dankjewel inner me.......het hyenagedrag: rondjes rond de diepvries zal weer in alle hevigheid op  komen zetten....BEN DOL OP IJS, dat terzijde).
Er moet een groter lampekapje komen want ik heb zelf(ZELLUFFFFF) een schemerlampje gemaakt van een stuk stronk......(WHO NEEDS MEN!!!!....nou oke....om lampjes te maken in elk geval niet;))
Er zit een scheur in onze houten toiletzitting, en dat is HEEL vervelend(stilzitten is het devies want anders......)
EN dan heb ik gisteren m'n 2 wekelijkse stapel maandbladen binnengekregen.....daar moet ik toch óók aandacht aan schenken????
Dus......snel een bammetje kaas meester maken en dan aan de slag! We hebben tenslotte NU ZON!!!!!!!!
Wat gaan jullie doen?
O...jeetje...vergeet ik bijna.....te zwaaien naar m'n dinntje in Praag...HAAAAAAAAAAAI Alex....heb je ook zon??*grijns*20+ vanaf TODAY!!!! X


HERE WE GO!!

I told you so, didn't I tell you??  HERE COMES THE SUN!
I ran outside this morning in my bathrobe, I was the first one outside, then the cat;)
Made some pictures of the rising sun for you, in case you wouldn't believe me!:)
SUN SUN SUN
Today we have to arrange a quest for 10 girls for next saturday(thanks for your compassion).
We have to go to the store to get a "lamelknipper"(dont know the englisch word)...to cut our new blinds for our shed(because first they were to small, and now to big)
Then hubby want to cut the hedge in our frontgarden, totally ingnoring this has to happen on a cloudy day!!!!(how could he know, I've been telling him the past week, so don't blame him;)), so now he says he's gonna wait until tonight! sigh.....
Then.....I need a bigger lampshade because I made a tablelamp myself from a piece of wood(WHO NEEDS MEN, well.....not for lampmaking;))
Also we need new toiletseat, ours has a crack .......don't have to tell you how unpleasant this can be, so we have to SIT STILL.
And yesterday I got my two weeks stack of magazine's....can't ignore them can I?
So......first a sandwich with cheese .....and then ACTION!!!!!!
Did I tell you we HAVE SUN!!!!!!!!??????????
What are you gonna do today?


SNOET NAAR DE ZON!!!
FACE TOWARDS THE SUN!!!

Liefs,
Lynda

Posted by Picasa

Leave a Comment

Bonjade zei

Maarre.....ga je ook gewoonweg nog even genieten van de zon.....?
Gewoon nietsdoen en genieten......:))
Voor je het weet is ie nl. weer verdwenen....
ja de zon dan hè....?
Fijne genietdag

lia zei

Oh, heerlijk hé. Ik had vanmorgen ook al vroeg de deuren open. En heb nu al een stevige wandeling erop zitten, en nu even bij de dames kijken. Oh en ga zo even bij een vriendin op de koffie. Dus de morgen is al goed gevuld.
Geniet lekker van de zon meid.
En die juichbandjes, geen idee... Je word dood gegooid met allerlei troep bij die boodschappen.

lieve groet Lia

Karin zei

Rustig meid, nou is er dan eindelijk die zon dus dan moet je er wel ff van genieten. Wacht dacht je van een Olijf?! Ooh ja die juichbandjes, gelukkig werkt buurvrouw bij die winkel en bracht ze een stapeltje voor zoonlief mee. En vandaag ga ik niet al teveel, een beetje tutten rondom huis...totdat het 6 uur wordt.... Een zonnig dagje! (ah ik hoor de sunrise!)

André en Inka. zei

Hoi,hoi,je hebt het er vandaag maar druk mee,lekker gaan genieten,hoor van de langverwachte zonnetje.
Ga zo werken in het zonnetje dat is weer een voordeel van op de markt staan in de zomer,lekker de hele dag buiten,s’winters is brrrrrrrrrrr en grrrrrrrrrrrrr maar zomers is het topppppppppppppp alleen moeten de klanten nu niet allemaal naar de zeeeeeeeeeeeee gaan want anders staan we voor jan met de korte achternaam op de markt.

Fijne dag.

Nicole Claudia zei

Wat een heerlijk energiek stukje tekst!!! Ik zie het helemaal voor me, van de jaloezieknipper, een man die wil snoeien maar moet wachten, tot de bakken ijs in de vriezer, die in een schaaltje willen en heel erg opgegeten willen worden!!

Hahaha, ik zou zeggen, pak die superstapel maandbladen, plof ze op een tafeltje in de tuin, een lekker zitplekje ernaast + de nodige thee/koffie/water/fris en dergelijke en je vermaakt je úren!!!

En wat ik ga doen??? Eh, de laatste 3 maat- en waslabels in de laatste serie jurkjes naaien.... In 6 jurkjes de binnenvoering in de zijnaden vastzetten..... Èn mijn linnen zomerjurk, berichtje tig weken terug, eens afmaken. Moet alleen nog een zoom en ceintuurtje... !!! Er komt steeds iets tussen.... En ik wil mijn nieuwe "vondsten" van een erffair van 't Brocante sfeertje" een plekje geven en daar natuurlijk kiekjes van maken!! En daarna plof ik in de zon, ik heb mezelf vandaag een half dagje werken beloofd, want vannacht was het half twee toen ik mijn bed inplofte!!

Geniet van deze heerlijk vrolijke zonnig dag!! Je energie van je berichtje is, ondanks mijn nachtbrakerij, heerlijk overgesprongen!!! Dank je wel!!!

Groetjes, Collie

wonen bij de dijk... zei

Het is de haan die zorgt voor de zon..
of toch niet..
kijk maar eens op mijn blog..
fijne dag..Cobi

Tuur zei

Mevrouw!! geniet nou van de zon!! die voelt zich bijna voor bij gesneld ...door alle andere dingen....
Adem in Adem uit!

Floor zei

oh zon eindelijk heerlijk gewoon !!!
au die toiletbril zou ik maar vervangen voordat je vast zit

Stina zei

Dus jij was ook al vroeg op, nou ik ook .
Fijn die zonneschijn kunnen we lekker buiten zijn en genieten.
gr Stina

Home and Lifestyle zei

Ik hoop toch wel dat je tussen alle bedrijven door ff gaat zitten om van de zon te genieten..!! Maar zo te lezen zul je amper zitten en weer omhoog schieten met weer een leuk idee of leuke klus....ha ha!

Een fijne dag....maakt niet uit hoe je hem besteedt hoor! Lieve groetjes, Ingrid

It's me zei

Pfffffffff....ben blij dat ik even weg ben straks!! wat een drukte hiero.......ik moet de planten nog water geven ,eten koken,honden weg brengen onee hond want Trevor is al weg...koffer pakken ,was eruit was erin..stofzuigen...douchen...weg !! geloof ik !!

pfffff heerlijk ..dag lieverd !! ga je missen.............lieve groetjes van mij...........thanks voor de vertaling !!!

dikke kus......................mis je.....nu al....veel plezier met het feest !!! en gefeliciteerd met de meiden !! kus ! doei !

lia zei

Haha, die laatste foto is het kaartje wat erbij zat. Maar die vond ik zo leuk dat ik er een foto van had gemaakt. Maar zou maar zo een roos kunnen zijn die bij mij op een kast ligt.
Hij is wel leuk hé....

fijne avond nog....

Karin zei

Ik bedoelde de MINST arbeidsintensieve manier schat, dusuhhh.......wil jij het niet voor me doen, jij hebt ervaring :))

by kuzz zei

Poepoe...dr wordt hard gewerkt bij jullie!
En dan nog in de zon met ijs....eten met als toetje ijs...ontbijten met ijs....ja je moet er wat voor over hebben! Ik hoop voor je dat er geen 10 verschillende bandjes zijn....

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hebben wij ook gehad, zo'n toiletbril...en gewoon laten zitten hè...tot...noujajeweetwel, niks ernstigs, maar lekker is anders ;-))
Enne, eindelijk ZON!!! heerlijk van genieten!! met een ijsje en een magazine...hmmm kan me ergere dingen voorstellen!

Claudia Leertouwer zei

Hoi Lynda,

Ik had al eerder een reactie bij je achtergaten maar ik denk dat ik een beetje teveel gedaan heb, steeds de melding Oeps, kan geen verbinding maken, kan geen ge-oeps meer zien. Nu maar even via de VPN-verbinding van kantoor bezig.

Groeten,
Claudia

Anoniem zei

Ja hoor, wij hebben ook zon niet vreemd. Want Grubbenvorst en Panningen liggen nu ook weer niet zo gek ver uit elkaar.

Wij hebben op woensdag markt, dan is het heel gezellig in het centrum. Lekker koffie gedronken met m'n jongste dochter en haar kids en s'middags een broodje gaan eten met oudste dochter en haar zoon. En toen thuis lekker in de zon. Dus veel heb ik niet gedaan!!

Hoeft toch ook niet,zo vaak hebben we geen zon!!
En jij heb je ondanks alles nog kunnen genieten?
Vandaag weer dus........

Groetjes van Thea