HIJ KOMT HIJ KOMT........

maandag 21 juni 2010







Parasol.......CHECK



water om in af te koelen/water to cool of......
uhm......




DROMEN/DREAMS

CHECK



badpak/bathingsuit
CHECK





zonnebril/ sunglasses
CHECK


zonnebrandcreme/suncreme
CHECK CHECK CHECK



water om te drinken/water to drink
CHECK CHECK CHECK


genoeg om te lezen/enough to read
CHECK CHECK CHECK


De zomer komt meisjes, de zomer komt!!!! Elke dag wordt het nu beter en aan het einde van de week mogen we ons draaien in 25 graden, en op zondag misschien wel 28!!!!!
O YEAH!
Ik  ga zorgen dat ik er klaar voor ben, en jullie????

**************************************

Summer is coming girls, summer is coming!!!!!!! Every day it will be better, and at the end of the week they say it's gonna be 25 degrees, and on Sunday amybe even 28!!!
O YEAH!!
I'm gonna make sure I'm ready, and you??


*DANSJE*
*DANCE*

Lynda


Leave a Comment

Mayflower zei

Hahaha.....wat ben je toch een heerlijk mens. Als ik al niet vrolijk was dan word ik dat nu wel van deze Happy post.
Ik was eerst nog in de veronderstelling dat Lynda een zonnesteek had opgelopen met haar 'hij komt hij komt' zag al visioenen van de Sint hihi, maar van welke zon????
Ja ....ik ben er ook helemaal klaar voor, alleen meteen al naar die 30 graden hoeft van mij nou ook weer niet. Ach....het komt zoals het komt.
Een stralende week toegwenst.
Lieve groet, Mea

Almalu's Place zei

summer's coming but here i Italy weather is not that fine!sigh!!!
hope it will fix in three days!

;)
baci
Ale

Tuur zei

whahah geweldige maandagmorgen post!
als we zo geen zin in de zomer krijgen weet ik het ook niet meer....

It's me zei

Ik neem een blogpauze...............mij zie je niet meer hier dan hoor!! zou het echt???? hahahahha!!eerst zien dan geloven.............leuke foto's !!!!! lieve groetjes Ria......fijne week !

Diana zei

Mocht het zonnetje jouw kant opkomen, stuur dan wat straaltjes per expresssssss richting het Brabantse.... Hier is het nog steeds grijs en druilerig!!!

Abacaxi & Hortelã zei

Ohhhh, ik hoop het zo!! Hier is de zomervakantie al begonnen (inderdaad... ZOMERvakantie...) dus een lekker zonnetje is meer dan welkom!
Mijn maandagmorgen kan in ieder geval niet meer stuk na het lezen van jouw post én de geweldige foto's erbij!!
Geniet!!
Chantal

Corine(THUIS) zei

Nou laat maar komen hoor!! Alles staat hier ook ready voor een warme, zonnige zomer :))
Groeten, Corine(THUIS)

Margot zei

Bedankt voor deze reminders.
Het was al weer zolang geleden, dat ik vast iets zou vergeten.
GENIETEN!!!!
Groetjes, Margot

basiclabelSweden zei

Yep, hier is de zon ook al heerlijk doorgekomen, lig nog net niet in bikini maar de vakantie begint voor ons zo goed heerlijk :)

Genieten

Heidi zei

Jij bent volgens mij 'het zonnetje in huis' al regent het pijpestelen! haha
Maar je hebt gelijk...hij komt én ik ben er klaar voor!!

groetjesssss

lia zei

Heerlijk... Ben veel vrij deze week, en zit nu al voor de openslaande deuren...Jahaaa ik ben met de gordijnen bezig, nou ja, was....
Maar moet ook eten hé, en dan nog even kijken. En dan nog een en dan Oh bij die ook nog even. Maar nu ga ik stoppen anders ben ik op zondag nog niet klaar.

fijne zonnige dagen en geniet ervan.....
tjuussss

Marga zei

Ja, ik las het...eindelijk. En dan jouw vrolijke roep. Heerlijk.
Tussen de bedrijven door ga ik genieten van de zon. Ben aankomend weekend dan ook heerlijk vrij.
Groetjes Marga

Michaja zei

Haha wat een heerlijk post toch weer van jou. Hier word je echt vrolijk van (als je dat nog niet was dan). Hier nog vandaag en morgen een stevige wind en dan gaat het hier ook eindelijk het weer worden wat we zo graag willen hier in het Zuiden! Maar goed ok want mijn broer komt en die wil nu eindelijk wel eens zwemmen in het zwembad!
Fijne maandag
Michaja

Home and Lifestyle zei

Bij het lezen van de titel zat ik ook meteen in Sinterklaarssferen, maar gelukkig...je hebt het nog niet over december, maar over de ZOMER!!!

HOERA, YES...LAAT MAAR KOMEN!

Lieve groetjes, Ingrid

faire un songe zei

Jaaaaa..................!!! hij komt hij komt... alleen ik hoop dat mijn rug er niet net zo uitgaat zien als die bij jou op de foto.....
Het wordt ZOMER..................wat het vanaf vandaag zomer,.........!!!!!!!!
JIPPIE.......!!

Michaja zei

Hahaha dat bruine komt van de zon hier in Zuid Frankrijk. Het is er nogal een die van bakken houdt :) In China was het overwegend bewolkt en vies van de smok ):

Anoniem zei

Whahahaha hoe verzin je het,die koeien en gewoon al die plaatjes,je bent echt te grappig,ga vooral zo door,lieve groet Joke.