Hot and Cold

vrijdag 4 juni 2010




Omarm de zon!
Fijn weekend allemaal!

Embrace the sun!
Have a wonderful weekend everybody!


Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

En of, en of..... ik zit nu in mijn bikini achter mijn computer! Ik moest even een link veranderen van de Elodie naar Farbenmix toe, vandaar dat ik even achter de pc zit.... hahaha. Maar ik ga gauw weer naar het zonnetje toe.... en een ijsje..... mjammie ik ga 'ns kijken wat ik kan scoren in de vriezer!!

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Hier liggen ook nog magnums (mini ! hi hi) in de vriezer, dus je brengt mij wel op een idee! Is alleen weer niet goed voor de lijn....een glas water kan ook!! Dat wordt kiezen tussen lekker en verstandig ha ha!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Ja, doe mij ook maar een, het is WARRUM!!!

wonen bij de dijk... zei

Net thuis van de kids ophalen,neem ik er ook maar eentje..
Op het weekend, dan maar..
groetjes, Cobi

caatje zei

hai lynda,

jaaaa !
MAGNUM !!!!!

zoals je weet is caatje 'n enorme computer-muts......
maar ik heb het eindelijk door :
als het goed is komt er nu melding bij mij binnen
van jouw super-leuke-blog-berichtjes !
jippie !!

fijne dag,
caatje

bijzonder-oud zei

O Lyn, wat doe je me aan.....een heerlijke magnum.....ik laat het www even voor wat het is en sjees naar de supermarkt (die gelukkig op zeer korte sjeesafstand zit hier) en ga op zoek naar die overheerlijke magnums...mmmm...

groetjes en een heel fijn weekend!
Yolanda

Anoniem zei

Zo das jammie,dat moeten ze nog uitvinden he,dat ik nu gewoon een hapje had kunnen nemen haha,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Floor zei

oh errug ik wil nu een magnum
o nee ik ben op dieet
shit

fijn weekend !!!!!

Marga zei

Hallo Lyndia.
Ben voor eerst op je blog en ga je volgen.
En wat ijsjes betreft, heb vanmiddag softijsjes op mijn werk laten halen en er heerlijk van genoten.
Groetjes Marga

Bonjade zei

Maak me gek....maak me gek.....
Fijn zonnig weekend

Claudia Leertouwer zei

Jij zit ons iedere keer lekker te maken, is het niet met de Residence is het wel met een ijsje!

Groeten,
Claudia

G-STYLE zei

JIJ OOK !!!
xxx Gea

wonen bij de dijk... zei

Lieve schat...heel veel succes morgen met al die meiden..
en die man van jou sterkte toegewenst met al dat vrouwelijk schoon...
Groet cobi, en ja ik was die soep vergeten..
knap van je, dat je dat weet..

Muisje zei

O, het water loopt me in de mond.

Groeten Herma

Michaja zei

Heerlijk die magnum van je. Ga kijken wat ik doen met he patroon :)
Bonne week end
Michaja

lia zei

Oh, heerlijk. Doe mij maar een magnum gold... Zo lekker....Kan niet wachten, pak hem zelf wel hihi....

fijn weekend, lia

Jeanet zei

mmmmmmm lekker

Heel fijn weekend

groetjes Jeanet

Rumour has it zei

Doe mij ook maar zo´n ijsje met nootjes... altijd goed! :D
Bij ons is het alvast stralend warm weer, dus dat weekend wordt prima!
Van harte, Marjolijn

Anoniem zei

Mmmmm...mijn favo ijs, met noot!

Voor een paar jaar terug kon je het hier in Nederland helemaal niet krijgen. Zoiets kochten we alleen in Portugal en Spanje. En als we weer thuis waren van vakantie......balen!!!
Maar alles komt goed, dat zie je weer!!!

Hoije