.......

donderdag 17 juni 2010


ZO moe......kan geen *pap* meer zeggen....sleep me nu de douche en verlies mezelf dan in m'n bank!
Ben vandaag van 8.30 tot 16.30 op school geweest, de schoolfotograaf was er en e.e.a. moest gecoördineerd worden....et voilá, daar kwam ik in het spel.
180 kids, 3 keer voorbij zien komen, pasfoto......foto van de hele school op het plein, en klassefoto's een eindje verderop op een veldje. En dan heb ik de foto's samen met broertjes of zusjes niet eens meegeteld.
Hele leuke dag, maar 180........en maar blijven lachen....blurgh.....ga nu mijn kopje even laten hangen ;)!!!!!

I'm tired, SO tired, can't make a *beep* anymore, gonnan drag myself to the shower and then lose myself in my couch!
Today I've been at my childrens school from 8.30 until 16.30..... schoolfotografer came to make pictures..... ofcourse she needed a coördinator, et voilá, that was were I came in.
180 kids, 3 times, portret, pictures with all the kids in school in the schoolyard, and groupphoto's somewhere on a small piece of grass underneath some trees because sun was shine too bright in the schoolyard. I stopped counting after 3 times....so pictures from children together with their brothers/ sisters......I did them with my hands behind my back;).
It was a really nice day, but 180 children, me......keep smiling.....BLURGH.....now I'm gonna let my head hang down;).


Fijne avond!!
Have a nice evening!!

Lynda

Leave a Comment

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... wat een schattig koppie!!! Hahaha, dat je zo vermoeid ben snap ik, pffttt.... wat een taak! Nou relax en lekker op tijd je bedje in!

Karin zei

Aaargh..180?! Dat je nog leeft.
*fluistert* slaap lekker :)

G-STYLE zei

Ik heb met je te doen , dan maar wachten op een examen-uitslag , dat is spannend maar niet zo vermoeiend ........
Ze heeft op dit moment feestje en ik zal "live-foto's " maken , die tip (lees:opdracht) kreeg ik van een medeblogster (grijns) wel een lieve medeblogster hoor .........
nou kom maar lekker bij en morgen weer fris op , lieve groet van Gea

Pierelantijntjes zei

Haha wat een foto. Nou kan goed begijpen dat jou dag erop zit hoor. Wij konden gisteren de schoolfoto's ophalen. Altijd weer spannend hoe zoon of dochter is vastgelegd. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het superleuke foto's waren dit jaar.
Truste, groetjes van Ester

alma zei

Hoi Lynda,

Bezig bijtje!! Geniet lekker van je avond!!

Groetjes
Alma

André en Inka. zei

Hoi Lynda,kan me voorstellen dat je het voor nu even gehad hebt,rustig aan,lekker genieten van je avond en,lekker even bijkomen.

Lieve groetjes Inka en Andre

Nieneke zei

ah....Tja, da's ook een heftige taak! Hopen dat de foto's leuk zijn!!! Truste...
(trouwens heerlijk muziekje van Trijntje op de achtergrond)

Jolanda zei

Effe lekker bijkomen, op de school waar ik werk hebben we er 250, gelukkig hoef ik ze niet allemaal recht te trekken en op te pimpen, daar hebben we moeders voor :)
Ben toen mijn kids klein waren ook actief op school geweest maar het zijn inderdaad aardige klussen altijd, lieve groetjes

lia zei

Nou ga jij dan maar lekker slapen hoor meisje.....

Welterusten....sstt

Les Cotrions zei

Poor Lynda! 180 children are truly too many!!!
Of course it must have been a nice day...children are the life and the future!
Sweet dreams...you deserve to relax!
Vale

Jolanda zei

We drinken gewoon niks....cameraatje gaat mee dus ik hoop dat Dinand even voor je wil poseren!!!
Je leest het wel!

It's me zei

Makkie voor jouw !!!!! je kan het !!! je kan er wel 200 aan !! hahahhahah!! rust naar lekker uit lieverd...............fijne avond nog !! tot morgen..............tja..............xxxxx

Michaja zei

Wat een snoepie dat poesje. Maar dat jij een beetje moe bent snap ik wel. LOL 180 kinderen recht zetten cheese laten zeggen. Slaap lekker zou ik zeggen. Ga ik nu ook doen!

Bonjade zei

laat jij maar even je koppie maar even verdiend hangen hoor....tjonge, dat waren er nogal wat.....
Leuk label hangt er ook aan: moe....? Heb je nog meer van deze items...hmm even kijken bij je.....
Rust maar heerlijk uit hoor, voetjes omhoog...
Fijne avond

Corine(THUIS) zei

Och jee, ja dat heb ik ook jaren gedaan, wat een toestand hè, al die kinders?!
Ben je al wat bijgekomen??
Groeten, Corine(THUIS)

Jeanette zei

Have a break....have a kitkat, of heb je de zak al leeg:-)

prachtige foto heb je bij de tekst gezocht, geweldig.....en nu even aan jezelf denken hè?

Lieve groet, Jeanette...

Een sneller kloppend hart zei

Ohhh da's zo vermoeiend he, assisteren bij de schoolfotogtaaf!
Slaap jij nou btw nog niet?? Ik zag je net nog bij mij;)

Slaap lekker voor straks he! Ik duik er nu in, heerlijk!

Groetjes, Veronique

Marga zei

Rust lekker even uit van je drukke dag.
Groetjes Marga

Nicole Claudia zei

Vorige week vrijdag hadden mijn kinders zo'n fotograafdagje. Ik heb veel bewondering voor de moeders die de kinders de goede kant op sturen en bij de broers en zussen-foto (Ramon kwam nog op tijd uit school rennen) had ik veel heel veel bewondering voor de fotograaf. Er waren ontzettend veel héle kleine kindjes, die allemaal in de rij stonden en geen enkel kind had er zin in c.q. luisterde naar z'n papa of mama. En het geblèr was dan ook oorverdovend, in dat half uurtje wachten in de rij... En de fotograaf, die steeds weer een groepje naar binnen loodste, hij bleef goedgehumeurd!! En de moeder die alle lijstjes zat af te vinken en her en der een staartje omhoog hees... chapeau hoor!!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal gevloerd bent!!!!!

En die foto van dat schattige poesje, ah wat een snoepie!!

Groetjes, Collie

Sonja zei

Aagh, dat koppie.. wat lief! Ik geloof graag dat je even uitgeteld bent, dat is niet niks, zoveel kinderen.. tjonge.

Alvast een heel fijn weekend!

Groetjes, Sonja

Floor zei

oh dat jij dat doet ... ik word al gek bij de gedachte..

Anoniem zei

Moet er niet aan denken haha,lieve groet Joke.