Stem op....

woensdag 2 juni 2010





Snoetepoetser nummer 1!!






Onze zwarte panter.....




Daredevil ...




Prince Charming Bruce....

zoeken op Bruce, in Grubbenvorst :).



Doe dat maar even!!!!!

Kom dan terug en lees verder.....ik wacht..*TAPTAPTAP*










Gelukkig hoefde ik alleen maar leuke dingen van 'm in te vullen.....
Dat hij het niet leuk vindt om aan z'n staart opgetrokken te worden.....(wilde 'm vangen, hij was ontsnapt en dus stond ik vanmorgen in alle vroegte in m'n badjas achterom in het pad, maar hij was ZO snel dat ik 'm per ongeluk aan z'n staart greep....)
dat ie je dan bijt.........mijn eigen schuld!
Lang leve de medische wereld(tetanusinjectie en antibiotica voor 5 dagen)!!!!
Komt allemaal goed.........hoop ik!


I entered my sweet Black Mamba in a contest....sweetest cat EVER!;)
My Bruce is my cutiepie.....my black panther, my cuddlefriend, my....o so funny little black blanket......
So, I want to ask you to vote for him!!!!
Look at him, he's adorable isn't he!?!?!

So go and vote...I will wait.....
*whistle*

DONE???

Luckely I didn't had to write down what he DOESN'T like.....
Uhmmm.......
THis morning he took the great escape out of our garden! So there I was...standing in my bathrobe in the pathway behind our house......sometimes even on my knies to get him out of a neighbours garden....but did he listen??????? NOPE!!!!
So when he wanted to stampede in the other direction....I wanted to grab him...don't have to tell you he was faster then I was....and so...by accident I got him.....by his TAIL!!!!!
sigh....well...pictures show you, he wasn't a happy camper.......

ANd now he's grumpy, and I am in pain...sort of.....antibiotics and a tetanusinjection and I will be as good as new.
Still love him, that catty cat!!!!!!


Fijne avond allemaal!
Good evening y'all!

Lynda

Leave a Comment

Michaja zei

Heb geprobeerd te stemmen maar stemmen vanuit het buitenland kan niet.
Maar wat een lekkertje die kat van jou :) Of nou eigenlijk een beetje je eigen schuld. Ik zou ook niet graag aan mijn staart getrokken worden als ik die had dan tenminste!
Maar waar was hij heen ontsnapt dan????

Floor zei

ja zeg aan zijn staart trekken , tsssss .
Enne wat zit er in dat medicijn, is dat voor jou of voor de kat?

Mayflower zei

Ik ben maar even koffie gaan halen hoor Lynda hihi....2 posten op een dag en wat een verhalen allemaal. Om te beginnen even over je vorige post......wat heerlijk dat je nu ook die 'shutters' heb voor je tuinhuisje....en...ohhh....die kleur van dit stulpje vind ik helemaal geweldig. Het is dat ik niet om werk verlegen zit....maar anders haha. Een groentip om dat lege plekje op te vullen dan zou ik voor een Taxus gaan, ze kunnen geplant worden op een lichtbeschaduwde plaats, blijven groen en kunnen in vorm gesnoeid worden. Let wel op de besjes, deze zijn giftig. Ook een beukhaag, geplant als zuil vind ik mooi, maar deze vraagt ook een zon- tot halfschaduwplek. Deze is niet groenblijvend, maar heeft s'winters dat mooie dorre blad wat er pas in het voorjaar weer afgaat. Tot zover de tips van HendrikJan de tuinman hihi.
Wat een eigenwijze snoezepoes is Bruce, hopelijk krijgt hij nog wel wat stemmen na die vreselijke toetakeling haha, zo ik ook doen als je aan mijn staart trekt haha. Maar zo'n Prince Charming die vergeef je alles ook weer snel toch.
Ik wens je veel plezier met het feestje zaterdag voor je dochter, het blijft stralend weer, dus succes verzekerd met de puzzeltocht. Wij denderen hier zaterdag de tuin uit, want er wordt een Dancefestival hier vlakbij gehouden.
Lieve zonnige groet, Mea (die nu stemmen gaat)

Kom Achterom zei

Ooit van een demente poes gehoord!!! hhihii nou wij hebben er één!! en dat is meer dan genoeg hoor!! jeetje mineetje wat is dat beest opdringerig met de nagels uit uauauauau niet op mijn schoot vandaag!! Dat wordt dus geen leukste kat voor mij maar mafste kat is een beter woord ze valt overal vanaf is brood mager springt in een kussen valt maar laat niet los ooooh als dat maar goed gaat en blijft op de rug liggen pootjes omhoog kussen ertussen hihi echt erg hoor!! staat vervolgens weer op en begint weer van voren af aan!!
Het is triest maar waar!! en toch ze is er wel liever van geworden Tja wat moet je daar nu van zeggen!!
Die van jou kan er ook wat van!! ook een beetje van Lotje??
Fijne week
Yolanda

Almalu's Place zei

he's soooo cute!!!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Uhm...zeg niks, kijk later maar ;-)))

Jeanette zei

OO..jee Lynda, Bruce heeft je wel te pakken gehad, ik heb wel even gekeken en ook gestemd maar weet niet of het helemaal goed gegaan is. Ik heb wat posten gemist bij je maar ik ben weer bij, jee..je verhalen altijd ik mag ze zo graag lezen. Je beleeft ook altijd wel wat hè?

Lieve groet, Jeanette

Roelina zei

Hoi hoi,

Bruce die heeft je goed te pakken gehad. Maar lief blijft het wel toch? Ik heb even op hem gestemd.

Groetjes Roelina

alma zei

Hoi Lynda,

Wat een lekkere donder!! Ik vind die foto prachtig op die bloempot. Ik ging natuurlijk direct stemmen maar wat willen ze veel van je weten! Hoop niet dat je dat oranje tentje wint...of hoopte je daarop!

Groetjes
Alma

Les Cotrions zei

Your cat is faboulous Lynda!!! I'll try to vote for him if I understand how to do it!!! I see he's very lively too...how are you???
Sweet dreams and take care!
Vale

Bonjade zei

Tja Lyn had me even gebeld dan.......
Ik had je kunnen uitleggen dat ze zuinig zijn op hun staartje...;))
Dusse een dikke spuit gehad nu.....?
Tja dan rest je niets anders vandaag dan heerlijk even bij te komen....voetjes omhoog en de tuin in......
Mwah...ook geen straf toch.....?
Beterschap enne....nooit meer doen hè?