BIW(Ben Ik Weer) met een Topper!

dinsdag 8 juni 2010

Hallöschen!!!!:).....flinke dot stroom in zn uhm....dinges en zie...hij doet het weer!!!!!

Zoals gezegd....en toch nog op dinsdag;).....een nieuw rondje woonwinkel!
Dit keer zijn we op bezoek bij Sandra, leuke spontane meid, alsof je er al jaren komt, in haar winkel Het Jagershuis in Nunhem(Limburg), niet zo gek ver van Caatje af, dus mocht je een keer een routetje willen maken ;))
Anyway....alles aaibaar en veel plaats voor expressief armgedrag ;)
Koffie staat er altijd klaar, heerlijk hangen aan de grote tafel!
Sandra...langzaam praten he ;)!

Wil je jezelf en je winkeltje even voorstellen?



Hoihoi,


Sandra(1978), ik woon samen met Harald(1976) en we hebben 2 dochtertjes, Sammy & Jopie van 3 en 1,5 jaar.


Ik heb een woonwinkeltje aan huis, Het Jagershuis,


alles in de landelijke stijl


(weten jullie nog ....in het interview van Angelique, wees ik jullie erop dat er zo ook een bij Sandra hangt....HING.....Angelique had 'm in de tussentijd weggekaapt ;))






*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen webwinkel te beginnen?


Nu ongeveer 4 jaar geleden kwamen we hier wonen, in het Limburgse.


We waren beide op slag verliefd op dit kleine oude boerderijtje genaamd “Het Jagershuis” met al zn charme en alle ruimte eromheen.


We zijn allebei van Brabant, en mn man kon zijn werk als zzp-er op de bouw gewoon doorzetten.


Maar ik moest op zoek naar iets nieuws…..


En omdat oude spulletjes & nostalgie me altijd al heel erg trok ben ik die kant uit gaan denken en is “Het Jagershuis” zoals het nu is ontstaan.






*Wat is het leukste aan het hebben van een webwinkel als die van jou?


De spullen die ik verkoop vind ik allemaal heel erg mooi, dus dat is natuurlijk al heel leuk, dat verkoopt heel gemakkelijk.


Je hoeft geen moeilijk verkooppraatje te houden…(L: geloof me, de spullen die sandra heeft staan verkopen zichzelf, en liefst allemaal tegelijk ;)....ze hoeft alleen nog te vragen of je er een papiertje omheen wil :))


Gewoon je eigen gevoel volgen….wat wil je nog meer






*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek?


Als iemand een verzoek heeft kijk ik er natuurlijk wel naar uit,

maar als ik dan iets geschikts tegenkom dan moet ik het zelf ook heel mooi vinden anders zal ik het niet meenemen.

Het blijft toch altijd moeilijk om iets voor iemand anders uit te zoeken,

hoe goed iemand ook heeft uitgelegd wat ze bedoelt.

Het gaat om het gevoel dat je krijgt van iets…en dat blijft persoonlijk.





*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)


O…dat is een moeilijke!

Je komt zoveel mooie spullen tegen.

In het begin had ik dat wel heel sterk….zo van ..dit houd ik echt voor mezelf..

Maar dan kom je toch weer iets anders moois tegen en nog iets ..en nog iets

Dus ik moet zeggen dat ik tegenwoordig wat makkelijker afstand kan doen.

Het blijven toch maar spullen…hoe geweldig leuk ze ook zijn.

Maar pasgeleden heb ik een hele mooie oude trap gevonden..en ik had hem te koop gezet, maar toen ik reacties kreeg toen was ik er helemaal niet blij mee eigenlijk, dus heb ik hem maar gauw uit de verkoop gehaald.

En nu krijgt hij een mooi plaatsje in onze nieuwe woonkeuken.

Ook nog een hele mooie oude houten vaas, en enkele oude zandstenen schaaltjes, en een oude franse verweerde spiegel….dus toch wel enkele spulletjes die ik toch even voor mezelf apart heb gehouden..haha!




*Waar wordt JIJ blij van?


Dit heerlijke weer, lekker thuis klussen en rommelen tussen al die oude spulletjes, de kindjes die in de tuin met de hondjes, de pony’s, de ganzen en de kippetjes aan het spelen zijn.


Heerlijk toch!


Gewoon genieten van de eenvoudige dingen van het leven, die vaak niet zo eenvoudig zijn.

Als je dat hebt en er van kunt genieten dan ben je toch een gelukkig mens!












*Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?


Ik zou graag Susanne, van de Veranda in Spaubeek in het zonnetje willen zetten.

Super lieve vrouw, met hele leuke spulletjes voor hele leuke prijsjes!


Susanne, mocht je meelezen.......mail me even als jouw winkeltje ook eens van dichtbij mogen bekijken;)) Mijn mailadres vindt je ergens helemaal onderaan rechts....volgens mij bij mijn profiel ;)!



Hello there!!! I'm back!!! Just some electrical power in his uhm.....you know what and here we go again!!!;)
Girlies, it's that time of the week again.......Dutch shop.....and AGAIN....it's a shame you can't go there, believe me...I went.......they almost had to drag me out!!!!
Sandra has her shop under her own roof! Beautifull place!
Just have a look!



groetjes
Lynda



Leave a Comment

G-STYLE zei

BIOW - ben ik ook weer- leuke post met alweer zo'n leuk interview , ik ben al vaak bij haar spulletjes uitgekomen als ik iets op Marktplaats intikte , super mooie dingen heeft ze !
Fijn dat je pc het weer doet, stel je voor dat we jou al te lang moeten missen zeg !!
fijne avond , lieve groet Gea

basiclabelSweden zei

Zo ben je eerst maar eens ga volgen haha.. en nu ga ik eerst even lezen. Maar ik zie op de foto al dat jullie in een heel leuk huisje wonen.

lieve groet van http://zouthout.blogspot.com

Nicole Claudia zei

Wat een ontzettend leuke winkel heb je weer laten zien!! Ik ben gelijk even wezen kijken in haar winkel! Ik ben benieuwd wie de volgende wordt!! Is je computer weer helemaal picobello?

Fijne avond verder.

Groetjes, Collie

caatje antiek en brocante zei

hoi lynda en sandra,
super-goed gedaan saampjes.
zoooo leuk deze intervieuwtjes !
op naar suzanne !!
lieve groet,
caatje

Floor zei

Hee mooi zeg, mooie spullen , mooie site ! zeer stijlvol !

Heidi zei

Wat leuk dat je iedere keer zo'n intervieuwtje maakt.
ik dacht al, wat komen die foto's bekend voor...ik ken Sandra dus ook van marktplaats!
Niet persoonlijk maar heb al veel advertenties van haar gezien.

groetjes Heidi

Bonjade zei

Goh Lyn nu snap ik hem...je reist al die winkels af voor zogenaamd een interview, maar zo ben jij natuurlijk de 1e om al dit moois weg te kapen her en der.......;)
Slimme meid ben je......
En nog gelijk ook.........
fijne avond

Home and Lifestyle zei

Leuk om weer zo'n interview te lezen en wat achtergrondinformatie te krijgen! Ik zal snel eens bij haar gaan kijken, volgens mij ken ik haar niet van marktplaats of zo!

Je vroeg of ik naar "hem" gezwaaid heb hi hi...meneer (want ik neem aan dat je de paus bedoelt) was in geen velden of wegen te bekennen! Lekker dan, kom je helemaal naar Rome om hem te zien, komt ie niet tevoorschijn! Bij mijn volgende bezoek zal ik hem vooraf eerst even een sms-je sturen, kan ie er rekening mee houden hi hi!

Lieve groet, Ingrid

Pas de deux zei

Wat een leuk idee om mensen te interviewen op deze manier. Aantrekkelijke webwinkel en zeker de moeite waard om het eens zelf te gaan bekijken.
Groet,
Lilian

Karin zei

Leuk weer Lynda, en ze heeft idd mooie spullen. Nog eens op mijn gemak rondstruinen.
Moest wel even teruglezen want ik had je telegram gisteren gemist :)) Welcome back meid!

alma zei

Hoi Lynda,

Fijn dat je weer in de lucht bent. Wat een leuk interview. Leuk idee die route....Lynda on tour voor brocante rondreisjes. Dolle boel!

Groetjes
Alma

Sandra zei

Kijk, dat is mooi dat jij ons op de hoogte van al die leuke brocantezaakjes. En wat woont deze dame mooi! Leuk zo'n interview.

Nu snel mijn koffie opdrinken en weer schilderen...

Les Cotrions zei

Hello Lynda! This shop looks gorgeous! I'd like to visit it one day!!! Can you find some interesting places closer to me????
Have a nice Wednesday my friend! I'll go to the beach after work...it's very very warm here now!
Vale

lia zei

Ik ken haar niet persoonlijk, maar wel van MP. En daar kijk ik altijd, vind het zo mooi allemaal, helemaal mijn ding...

Fijne dag, ondanks de regen
lieve groet Lia

Pierelantijntjes zei

Ziet er allemaal heel leuk uit. Geweldig intervieuw ook.
Groetjes van Ester

@nne zei

Mooie spullen. Bedankt voor het interview! @nne

Suzanne zei

Hallo Lynda, collega Sandra en alle lezers van je leuke blog!

Wat een verrassing om hier iets over mijn winkeltje te lezen. Brocante De Veranda wil wel graag in het zonnetje staan op jouw blog, bedankt voor je aanbeveling Sandra!

Lieve groetjes,

Suzanne

basiclabelSweden zei

Hahha... sorry, ik lees er helemaal overheen. Wat een leuk interview, ga nu snel even op haar site kijken wie weet :)

lieve groet

by kuzz zei

Leuk interview en wat een prachtige spullen!
Ik kijk ook regelmatig op marktplaats tussen haar advertenties maar helaas is het voor ons te ver weg om eens even live te gaan shoppen!

Mayflower zei

Weer een heel leuk intervieuw, ik ga zo even een kijkje nemen in haar webwinkel en ook voor mij is Limbrug net even te ver fietsen hihi.
Blij dat je weer online bent.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Alette zei

Wat een leuk interview en wat een leuke winkel. Allemaal hebbedingetjes waar je heeeel hebberig van wordt :)
Leuke blog heb je, gezellig. EN!!!! ik open je blog en ik word verwelkomt door Journey "don't stop believing" Wow wat een geweldig nummer is dat ook. De boxen stonden even op knetter hier hahahah

gr Alette
www.letje.web-log.nl

Vær våken zei

Dear Lynda, it sure looks like a nice place!! I want to thank you for your sweet comment today! It warmed my heart and it is so nice to feel that people care! Thank you and have a lovely evening!

Kristin xxxx

Michaja zei

Het is het eerste interview wat ik van je lees. Heel erg leuk gedaan en ik kijk uit naar het volgende interview.
You got @ en binnenkort ook iets in je brievenbus :)
Enne wat jammer dat het stofje je niet aanstaat want anders...... :):):)
Groetjes Michaja