Handjes........

woensdag 30 juni 2010




omhoog!!!
Laten we de zomer even vieren meiden!!!!!!
A.s. vrijdag wordt hier in het zuiden 37 graden verwacht...dus ik dans nu een rondje extra...vrees dan ik dan niet hard meer dans.....ja de regendans misschien ;)!
PUT YOUR HANDS UP!!!!!!!!

************************************

PUT YOUR HANDS UP!!!!

Lets celebrate summer girls!!!
Next Friday it's gonna be 37 degrees (celsius) in our province,...so.....I'm gonna dance extra now, because I don't think I'm gonna dance much on Friday.....yes....raindance maybe;))
PUT YOUR HANDS UP!!!!


Summer is magic!!!!!

Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Karin zei

Fijn, mag ik met mijn vader op pad. Weet je hoe het is om een man van 82 in en uit een rolstoel te tillen en dan die roelstoel in een seatje arosa proberen te proppen. Hartje winter loopt het zweet dan al over mijn rug Pfffffff 37 graden. Misschien dan maar zo'n leuk klein bikinietje uitzoeken zoals de dames in de clip voor die dag.......nah...toch maar niet. Ik geloof niet dat mijnheer pastoor dat kan waarderen ;)

(En nog bedankt voor je lieve woorden XX)

Floor zei

37 graden, ik denk dat ik dan maar niks ga doen de hele dag, chillen....

Michaja zei

Ik hou van warme temperaturen maar zo warm als wij het de laatste dagen hebben gehad en zo warm jullie het gaan krijgen is niet echt fun meer. Gelukkig hebben wij een zwembad!!!
xxx
Michaja

Een sneller kloppend hart zei

Fijn dat jij zo blij bent...ik heb echt een MEGA hekel aan die hitte ;)

Geniet er maar lekker van!

Groetjes, Veronique

Jenny zei

I'm getting up early, throwing open all the doors and windows to let in the cool air in Zeeland. Then I bottle it by closing the doors around 9:00 to hold it in. Is that a crazy way of airconditioning? Ya'll need to come to the coast. 60,000 Germans do every summer.
xo Jenny

Marga zei

Inderdaad zomer is heerlijk en ik ga lekker genieten van dit warme weer. Werk aankomende nacht, dus of ik overdag dan wel slapen kan???
Fijne zonnige dag!
Groetjes Marga

lia zei

Ik hou van de zomer, maar dit is me toch te....... Hier in Nederland moet alles gewoon in rap tempo door, en dat gaat toch echt niet. Maar nu Nederland moet voetballen zullen er wel veel mensen vrij zijn. Ik kom gewoon niet buiten, heb me een zonneallergie gekregen, BAH en dat jeukt.....

Ik ga nu de handjes nog even omhoog doen.

Claudia Leertouwer zei

Tijd om de relax-stand op te zoekn Lynda!

Groet Claudia

wonen bij de dijk... zei

Ik wil zon.
En palmen in m'n achtertuin
Ik wil zon.
Zo'n lekker tintje; bijna bruin
Ik wil zomerzon, zomerzon, zomerzon
En een strand op mijn balkon

(Zon, zon, zon, zon, zon)

Als de zon schijnt
Komen de mensen uit hun hol
Dan gaat iedereen weer praten
Tegen vreemden in de straten
Als de zon schijnt
Heeft iedereen weer lol

Ik wil zon.
En palmen in m'n achtertuin
Ik wil zon.
Zo'n lekker tintje; bijna bruin
Ik wil zomerzon, zomerzon, zomerzon
En een strand op mijn balkon

Onze kids hebben morgenmiddag een waterfestijn op school...
heerlijk, ik denk dat ik maar eens ga helpen, in de bikini..
Genieten..
Fijne dag Cobi

Little Emma English Home zei

Hi Lynda!!! It's very hot in Italy but vacation are nearer!! how are you? Love your "new" blog... Kisses from me, have a fresh day xx

André en Inka. zei

Veelste warmmmmmmmmmmmmm.
Zucht,........op de markt is het ook niet te harden,we zijn vandaag lekker thuis gebleven.

Tuur zei

Oke ik ga met mijn handjes in de lucht maar uuuh...hou jij dit vol?
Warm is lekker...en ik zeur niet...maar dit is ....

It's me zei

Ik ga echt niet met mijn handen in de lucht hoor!! gekkie tis veel te warmmmmmmmmmmmmm ik ga even gauw gauw mijn lijstje afwerken.....en dan niksen.......fijne dag lieverd......van mij......