Ik moet....

donderdag 1 juli 2010


even bijkomen *PLOF*.
 Ik heb weer een "heldendaad"verricht;).Ben de hele dag op school aan het knutselen geweest, met 18 kids(PUBERS!!!!!!!!) van groep 8.....onderdelen voor het decor van de musical maken!
*kuch*
Eeeeeeeeeeven niks hoor......
**************************

Can I please recover for a moment? *PLUMP*
I've been heroic today! Been at school all day, crafting with 18 children from my daughters class(TEENAGERS....12 years old remember?;)).
We were busy with making the last details for their "goodbye-musical"because after summerbreak they are all gonna go to secondary school.
So....for now......NOTHING!!!.....
*SIGH*;)


Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Ilse zei

Lynda
Heb je al een medaille gehad ? Jij bent echt ongelooflijk , je verdient een medaille ik ben dus echt zo'n moeder die nooit iets doet voor school...

André en Inka. zei

ach,geweldig lijkt me dat om mee te helpen met een decorstuk maar,met 18 pubers lijkt het me inderdaad een hele opgave,fantastisch dat je het doet,mijn bewondering.

Nu eventjes rustttttttttttt en bijkomen.

Fijne avond

little sweet things zei

Je hebt echt wel een lintje verdiend, ik doe het je in ieder geval niet na. Een paar keer per jaar krijg ik de vraag of ik please creamoeder wil worden, maar daar heb ik helemaal geen geduld voor. Ik zou alles van ze overnemen en dan zitten die prépubers te nietsen.
Groot gelijk dat je nu even rust wilt.
Groetjes Sas

lia zei

Oh, dat heb ik ook gedaan, al lijkt het een eeuwigheid geleden. Knap hoor met die warmte.
Ga jij het er maar even van nemen meid, je hebt het verdiend, en overleefd......

lieve groet Lia

Margot zei

Met zoveel pubers????
Petje af.
Rust lekker uit, groetjes, Margot.

It's me zei

Lyndaaaaaaaaa...............ga naar buiten !!! die is echt lief hoor....wie doet nou zoiets met dit weer..................wat ga je morgen doen...je slaapkamer schilderen??? relax !!! tis warmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................liefs Ria....

Home and Lifestyle zei

Ik ben niet een beetje trots maar megatrots op je! Jij verdient op beide schouders een klop die zijn weerga niet kent :-)

Want met deze warmte klussen en knutselen is een wereldprestatie!!

Lieve groet, Ingrid

Michaja zei

En jij vindt mij dapper. Nou ik vind jouw een kanjer. Denk dat ik me liever bezig hou met 19 kleuters als met 18 pubers :)
Ben je inmiddels al weer een beetje bijgekomen?

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ach, dan valt die ene pubers in huis ineens wel weer mee hè?! grijns...
Die van mij komt morgen weer thuis (gelukkig)
Liefs, Hilde

Karin zei

Wordt het zo onderhand niet eens tijd voor de schoolvakantie daar! Mijn god, jij bent onverwoestbaar.
Wat ziet dat IJS er aanlokkelijk uit. Kan niet slapen, t'is veeeeeel te warm pffff.
Ennuh, wat staat er voor morgen (vandaag) op het program?

Een sneller kloppend hart zei

Ja het is juist nu zo druk op school he( als je helpt dan tenminste) overal kunnen ze wel een ouder voor gebruiken...ik vind het echt hartstikke gezellig...gisterenavond hadden we een feest op school speciaal voor alle hulpouders (including me dus ;) een ZEN avond, yoga, smoothies, mandala's kleuren, voetenbadjes, geweldig! erg Zen en dat is weleens goed voor mij en mijn orkaan-karakter hihi

Nou meiss, relaxe maar lekker :-)

Groetjes, Veronique

Kom Achterom zei

holé holé holé holé!!!!
Yes weer een stap dichter bij de finale
Heerlijk hé dit wordt genieten en voor jou ook in Haarlem, geniet ervan meid
fijne dag
toedeloe i see you
Yolanda