Voor elk wat wits...

dinsdag 20 juli 2010

Geen paniek, ik ga het niet wéér over m'n slaapkamerwensen hebben......:)

don't worry, I'm not again gonna talk about my bedroomwishes...:)
I jut want to show you(as if you didn't already know;)) there's white for everyone!!!















Zo, hehe...poeh poeh.....ben weer uitgehijgd......heb elk jaar het vreemde(?) idee dat m'n huis schoon en opgeruimd moet zijn voor de vakantie begint. Heb dus net de voortuin onder handen genomen.....zag wat wit rond de neus ervan......dus ik denk verstop me tussen de witte plaatjes:).

**************************
*SIGH*...every year, I have this crazy(?) idea that my house has to be completely clean and organized before summerbreak starts....well.....I just "did"my frontgarden......*WIEUW*....I looked a bit pale around the nose;)....so....some white pictures.....and no-one will notice!!!

Fijne dag!!!

Lynda

Leave a Comment

Tierlantijn zei

Voor mij zit er wel wat WILs tussen hoor... Heerlijke plaatjes weer!

Groetjes! Ilona

Pink Princess zei

Mooi hoor, ben ook nog steeds op zoek naar ideetjes voor mijn slaapkamer (een 10 jaren plan ondertussen haha)

Liefs van Marian

Margot zei

Ga je spuiten of kwasten????
Zie ik daar de witte tissues al tussen staan???...
Snif, snif...
Ik morgen , jij vrijdag.
Zit nog even weg te zwijmelen op "Ti amore...".
Morgen, ja morgen ben ik echt weg, moet alleen nog steeds koffers pakken, erg hè???
Dag draakje, hele, hele fijne vakantie...
Smakkerd, Margot

Nieneke zei

wat een prachtige witte plaatjes!!!

Bonjade zei

Oh ik trek wit weg hier achter mijn lappie....;)
Is die van jou al weer klaar.....?
Heerlijke witte wereld beelden.
Fijne dag

Enne effe douchen gaan hoor...snif, snif...;)

Unknown zei

Leuke photos Linda!

Home and Lifestyle zei

Mooie foto's...genoeg inspiratie!

Abacaxi & Hortelã zei

SUPER al dat wit! Zo sereen... kan geen kwaad met die hitte... Genieten!

Inge zei

Sis thnx voor al t wit...blijf je lekker frips bij IK HOU DR ZO VANNNNNNN :))

Ga nu NOG fripser worden in onze Jcuzzi!!
Lekkerrrrr hoorrrrr

It's me zei

O nee...ik voel het al...je hebt het Jeanne D 'Arc virus echt...en het duurt heeeeeeel lang....arme Lyn......net nu ik je zo superrrrrr aardig vind.....................is ze ziek....................

Les Cotrions zei

Hello Lynda! Nice to see your laptop is feeling better now!!!! I adore white and the photos are faboulous!!! Are you on holydays on Friday??? Lucky you!!! I've still to wait 2 weeks...but they're closer now!!!!
Have a nice rest of the week!
Baci!
Vale

lia zei

Oh ja, die vreemde gewoonte ken ik nog van jaren terug. Gelukkig heb ik daar geen last meer van.

Vær våken zei

White is nice! I adore the first image! XO's

Karin zei

Wat een heerlijk rustige plaatjes, goed om weer even van bij te komen en de rust te pakken.

Michaja zei

Oh oh oh ik vind ze allemaal mooi!!!! Ben blij dat ik er niet uit hoef te kieze want dat zou ik niet kunnen hoor.
Lieve groetjes Michaja

Karin zei

Oeioeioei bedankt Lynda, was ik toch bijna m'n slippertjes vergeten pffffff, heb gelukkig nog een koffertje achter de hand *en duikt de zolder op om hem te pakken*

Oh ja, als jij je adres mailt krijg je NATUURLIJK een zonnig kaartje van me ;)

Room Seventeen zei

Mooie plaatjes Lynda!!

Little Emma English Home zei

I wish you happy holidays with your family, my dear!!! I'll be thinking of you and wait for you to come back xx

Een sneller kloppend hart zei

ja weet je...ik snap jou wel...die laatste dag is gewoon nét too much, bij ons hoorde wij 't juist vorige week pas dat ze vrijdag vrij zijn...nou dat was voor sommige ouders (incl me) even onhandig, ik moet nl. werken! Maar da's inmiddels geregeld dus ik kan met een gerust hart gaan :)

Nog even volhouden hee...als 't vrijdag is dan komt de geestelijke rust!!

Geniet ervan dan!

Groetjes, Veronique

Claudia Leertouwer zei

Volgens mij krijg jij de LYNDA. wel vol.

Liefs Claudia

Margriet zei

Leuke foto's, ik vind die 3 lampen met strikken ook leuk zo bij elkaar, lekker tuttig!
Alvast een fijn weekend gewenst (nog vroeg maar heb net vakantie gekregen dus ben al helemaal in de vakantiemood!)

groetjes,
Margriet

Unknown zei

Vindt het wel leuk hoor als je het over je slaapkamer wensen heb.
Heel erg bedankt voor je lieve reactie,,,ben alleen nog erg verdooft...xxxx