Lang gewacht...........

vrijdag 23 juli 2010


Eindelijk is dan ook in Huize H. de rust weergekeerd!!!

Finally, at family H's house, peace has returned!!

De vakantie is begonnen en we dromen alleen nog over mooie dingen.....leuke plekjes en gezellige avonden.

Vacation has started and now we only dream of beautiful things, nice places and
long and cozy evenings.




Welja, op elk van deze plekjes hield ik het wel een weekendje ofzo vol......maar ja.....nieuwe vloer op de bovenverdieping, nieuwe radiator op de badkamer en een nieuwe cv ketel op zolder........onze vakantiebestemming gaat niet zo exotisch zijn, MAAAAAAAAAAAAAAR er gaat zee zijn, zand zijn, en hopelijk nog wat zon zijn........

well, I can see myself in each of these places.....for a weekend or so;).....but  this year we had a new floor in every room upstairs, a new radiator in the bathroom, and a new central heating boiler in the attick.....so our destination won't be so exotic...but....there will be sea, sand and hopefully some sun(left;))....


dus dit is een droom voor een van de volgende jaren....
so this continues to be a dream for one of the following years...

Binnenkort zal ik jullie verbazen.....en zal ik jullie laten zien waar wij 10 dagen zullen verblijven;)!
Soon I will amaze you....and show you all where we will stay for ten days;)!

Voor nu een heerlijk weekend...en bedankt voor alle peptalk!*SMAK*
For now, I wish you all a wonderful weekend, and thanks for all your peptalks! *KISS*


Lynda

Leave a Comment

by kuzz zei

Hee geniet ervan! Dat komt goed, zee, zand en hopenlijk zon...meer heeft een mens niet nodig!
Fijn weekend, groetjes Erna

It's me zei

Geniet geniet geniet !!! je hebt het zo verdiend lieverd......fijne vakantie......fijne avond.......fijn weekend ......liefs van mij......

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dromen zijn prachtig om te houden, dus dat verre oord is fijn om van te dromen, maar het nu, de vakantie. Waar dan ook. Met elkaar, genietend dan maakt de plek niet zoveel uit,

groetjes Pauline, en een hele, hele, fijne zorgeloze, ontspannen geniet vakantie.

Home and Lifestyle zei

Heb je een mooie dag gehad vandaag? Nu lekker genieten van de vakantie...ik moet nog twee weken werken en dan gaan we hier ook genieten van onze welverdiende rust!!!

Lieve groetjes, Ingrid

Kom Achterom zei

Ha Lynda
Ik laat me verassen hoor met waar jij naar toe gaat! hihihi logement het Foarhus?? misschien wel!
Ik heb al bericht van Coby het gaat goed gelukkig ze moet nog tot 1 augustus rust houden en dat betekend niet te veel bewegen met dat hoofd!! moeilijk voor haar hoor want ze doet de sportopleiding dus ze is nogal bewegelijk van zichtzelf hihiih maar ze blijft dus op Kos en maakt daarna haar stage af en komt ongeveer op 3 september terug!! duurt wel lang maar we zijn hier allemaal wel opgelucht!! Ze wordt daar goed verzorgt dus dat is wel een zorg minder.
We bellen ons gewoon te pletter wat kan het ons schelen denk ik dan we hebben vakantie.
Nou ik droom ook nog even van wat mooie plaatjes en ik wens jou een heerlijke vakantie
knuffel Yolanda
Lief van je dat je nog even bij me langs kwam.

Anoniem zei

Zo die plaatjes zien er anders wel toppie uit,ik blijf thuis,want het geld zit in de tuin,maarre als ik ff zin heb om op vakantie te gaan,dan kom ik hier wel even naar de plaatjes kijken whahaha,ben benieuwd waar jij 10 dagen gaat uithangen,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

lia zei

Ach meid, ook hier teveel uitgegeven aan kleine verbouwingen en wat daar allemaal bij komt. Dus ook thuis, maar vervelen doen we ons niet...
Maar die 10 dagen van jou....Hmmm benieuwd wat en waar.....

Bonjade zei

Oh zeg maak me gek...maak me gek....
Hoezo bofkont? Enne nog een tas winnen ook bij de lieve Ria...ja ik wist het die is voor jou...
Oh you must be so lucky......
Enne dat als kers op de room straks een brugpieper in huis......;)
Echt Lyn ik kan het weten ( heb er zelf ook 1)
Oke een jongen maar toch....het is zo gezellie.
Ze mogen soms later beginnen en dan drinken we saampjes koffie, of hij kookt voor ons of maakt een tosti.....;)
Enne hij past ook nog wel eens op z'n lieve zusje en we gaan saampjes soms even een leuk restaurantje in....echt meid......het wordt vast genieten......
Bij grote aanvallen mag je me altijd mailen voor raad en advies....
Liefs

wonen bij de dijk... zei

zon
zee
zstrand
zwemmen
Heel veel plezier, genieten en..
heelhuids terug komen , He!!
Groet, Cobi

Inge zei

My lips are sealed...
VERY MUCH sealed!!

Les Cotrions zei

I can see me too in one of this faboulous place!!!! I'm curious about your holidays destination Lynda...
Have a nice Summer week end!!!
Vale

Corine(THUIS) zei

Oh die foto met dat veranda-achtige balkonding..aan dat tafeltje wil ik wel ontbijten!!!
Dus ondanks alle dure nieuwigheden ga je ook nog 10 dagen op vakantie..jij mag niet mopperen deerne :))
Ben benieuwd waar je heen gaat..
Groeten, Corine(THUIS)

Jolanda zei

Na alle emoties bij je bijna brugpieper (nu gaat het echte leven pas beginnen!!!) even lekker genieten. En ook nog lekker 10 dagen naar zee,strand en....vast ook zon. Heerlijk!
Zomerse groet

Michaja zei

Ik weet het lekker al :):) Maar ik verklap niets hoor!!!
Enne het moet zijn Salon de Provence. Er stond zeker Salon de Pce????? Haha :):) Ja door al dat typen ben ik niet meer zo van het schrijven.
Geniet van je welverdiende vakantie en ttt over een paar weken.
p.s. j foto's zijn echte genieters. Nog een paar daagjes en ik hoop ook zoiets te zien!!!!
Biz

Luiza zei

Hi Lynda,
nice to meet you!
Thank you for visiting and becomming my 99 :th follower =)!
I like what I see here, too!

About your post:
One can´t have it all but it´s allowed to dream a bit =)!

This year , it´s my turn to go , to one of these places. I´ve been waiting , just as you (been renovating house).

Wish you a wonderful weekend!
Hugs/
Luiza

jolanda zei

Die foto's zien er weliswaar top uit... maar wanneer je met degene bent waar je van houdt en waar je plezier mee kunt maken, is het overal goed uit te houden hoor! Jaja, klinkt wel een beetje oubollig, maar het is wel zo ;-)
Ben wel benieuwd waar je die 10 dagen gaat doorbrengen hoor. Hoe dan ook... VEEL PLEZIER!!!!!
groetjes jolanda

Karin zei

Ik val je op de valreep nog even lastig, ja ik weet het, ik zou je je rust gunnen. Ga zo naar bed om morgenochtend om 08.00 u te vertrekken. Maar uhh ik zag die plaatjes hierboven en dacht dat het misschien een idee is om al die plekkies volgend jaar te doen...ipv dat strandhuisje....dat doen we dan weer het jaar daarop. Ja ik zit nog vol goede ideeen na een dagje pakken, dank je.
Manlief vond dat ik iets te veel slippers klaar het liggen. Of ik toch ook niet een paar "gewone" schoenen mee moest nemen...pffffff...ze snappen er niks van, zelfs niet na 20 jaar. Fijne vakantie lieve Lynda, geniet van je rust XX

desde my ventana zei

Wonderful images,I like the last.
Have a lovely weekend,
Hugs

Deb zei

I love that first photo! Sand and sea sounds like a perfect getaway to me! Enjoy a wonderful weekend Lynda!!!

Diana zei

Bij deze bied ik mijzelf aan jouw koffers te dragen.....

alma zei

Goedemorgen Lynda,

Heerlijk vakantie!!! Ik ben benieuwd waar jullie je reisje naar toe gaan maken. In ieder geval geen Tsjechië....Weinig strand...

Bedankt voor je lieve reactie!! Dubbel allemaal hè? Jammer van die toren maar als ik er nog eens kom ren ik direct naar boven!

Geniet lekker en ik ga je (wanneer de internetverbinding het toe laat) volgen!

Liefs
Alma