Ode aan ons allemaal!

zondag 11 juli 2010



door alle spanning krijg ik dit muziekje dus niet in mn vorige post....je moet dus even 2 postjes lezen.....:)....wordt er zelfs soort van beetje serieus van!!!!! 't is toch wat!!!

Leave a Comment

Floor zei

oh ik ben ook schijtnerveus...
van de stress ga ik altijd eten en dat kan niet dus ik ben dubbel gestresst heb heel veel behoefte aan een magnum of vier....

Diana zei

HHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!! *krijs-schreeuw-kuch*
Er hangt al een lekker sfeertje hier in Brabant, de eerste oranje-fanaten zijn al voorbij gelopen....

It's me zei

Stresssssssssssssss.....................

André en Inka. zei

Hier is er ook eentje (Dre)ontzettenddddddddddd zenuwachtig,wordt er gek van.
Heb je al op onze blog gekeken zelfs Rex doet mee,hi,hi.

Veel kijkplezier,ole,ole,ole,ole,we are the champions,ole,ole,ole,..................