Anders....

donderdag 29 juli 2010


Hallo......jij daar.....hallo......hoor eens.....ik wil wat ANDERS!!!!!
HELLUP!!!
Ik wil een andere blogachtergrond.....en kom me nu niet met dat hele verhaal van die nieuwe sjabloonontwerper....ja die heb ik al ontdekt....maar niks van wat daar staat wil ik!
Ik wil iets ANDERS......(zo ben ik....wil altijd iets "anders".;))
Dus.....IK ga NU naar IKEA......en jullie.......gaan al jullie wijsheid met mij delen......HOOR!!!!!
En als ik dan vanavond terugkom, dan kan IK aan de slag met JULLIE wijsheden en kunnen JULLIE morgen naar MIJN nieuwe blog kijken.....topddeal toch????
SUCCES!!! *grijns*

*********************************************************************
Hello, you....out there....hello.....listen.....I want something different!!!!
HELP!!!
I want a different background on my blog, and don't tell me blogspot has this new designer because I KNOW!!! But nothing on there I really like, so....I want something different(that's me.....always wanting something different;))
So....I go to IKEA NOW...and YOU......are gonna share your wisdom an knowledge with me......DUHHHHHHH.
And then, when I come back tonight....I am gonna go and use YOUR wisdom and knowledge to CHANGE my blog, and then from tomorrow you can admire MY new background....sounds like a DEAL to me!!!
GOOD LUCK!!!*grin*



Kissies!!!!

Lynda

ps: vergeet niet......dit ben ik....dus Jip en Janneketaal svp;).....DANK U!!!!
ps: don't forget, this is ME....so...go easy on me...we call it Jip and Janneketaal....maybe I can translate that best as...uhm...Sesamestreetlanguage:D.....THANK YOU!!!

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

Lieve schat, wat ga je doen bij onze grote vriendin IKEA????
En bij het zien van die blik van die gans,sla ik helemaal dicht, ik ben als de dood voor deze monsters....
Ik zal eens goed na gaan denken hoe ik je kan helpen, maar weet wel, het is een hoop werk..
Ik dacht ook even te veranderen van naam, nou dat viel me toch tegen..
Groet, en misschien kom ik nog wel weer voorbij vandaag..
Cobi

G-STYLE zei

Ik kan je helaas niet helpen , hoe je ook aandringt........
Heb al tijden hetzelfde sjabloon omdat ik bang ben iets te wissen als ik ga veranderen .
Ik verander gewoon vaak in huis met spulletjes en zet dat dan wel weer op m'n blog ......
Nou ik hoop in elk geval dat je veel plezier had bij de ikea en dat er na mij mensen komen waar je meer aan hebt.
groetjesssss

Kom Achterom zei

haa Lynda deze blonde gans hihihi kan je niet helpen en WAAROM DAT NIET!!! omdat ik zelf niets aan de layout doe hiihi ik zeg alleen ik wil een ander kleurtje en mijn technische dienst man en dochters hihiih die doen het dan voor mij.
Ik ben alleen van de foto's en de onderwerpen en de handenarbeid.
Mijn man heeft me deze site aangesmeerd waar ik heb eeuwig dankbaar voor ben want ik vind het nog steeds heeeeeeel leuk
Meid vermaak je bij de ikea en ik ga vanavond kijken wat voor adviezen je hebt gekregen.
lieve groetjes
mede gansje

Jenny zei

One of my favorite blogs is: http://www.2blessedbeyondbelief.com for the logo and layout. I checked out blog designs on the internet and you can get them, may have to pay, though. I know how you feel about blogger, not enough options to do your own design.
xox jenny

Almalu's Place zei

hi sweetie!!It's a long time since I last heard from you!
I am leaving for the seaside in a few days!I'm so excited!Looking forward to it!

xoxo
Alessandra

It's me zei

Ksnaperniksvan hoor..........ga jij naar ikea??? en je tas dan??? nou ja !!!....ken niet !!!....veel plezier meis vandaag...spreek je vanavond.....liefs Ria.....enge gans !!

Tierlantijn zei

Ik zou je graag willen helpen maar..kijk naar mijn blog en je begrijpt dat ik er zelf helemaal niets van snap! Fotootje plaatsen en een stukje tekst erbij..zover gaat mijn kennis. Ik vind dat jij al zoveel mogelijkheden gebruikt. Stippen op je achtergrond... En die lijst met blogs die je volgt hiernaast. Hoe krijg je dat? En dan foto...stukje tekst eronder..foto..stukje tekst eronder. Hoe krijg je dat. Bij mij komen alle foto's onderelkaar en helemaal onderaan de tekst. En, en...ik heb eigenlijk zoveel vragen!

Nou succes met het pimpen van je blog!

Groetjes! Ilona

Miranda | Taxx Life Blog zei

Dat soort buien heb ik ook altijd, ik wil een mooi blog!! Je kan ook kiezen bij de sjablonen voor "geen achtergrondfoto" en dan zelf kleuren invullen, misschien heb je er wat aan. Ik ben benieuwd of je nog wat leuks bij de Ikea weet weg te slepen.

Home and Lifestyle zei

Nou Lynda...lees deze reactie maar niet verder, heel deprimerend is ie....want hier zit nog zo'n dom IT-gansje! Het zou mij trouwens niet verbazen dat je aan de blogger-sjablonen vast zit! Misschien kun je het voorleggen aan de blogger-commissie, onder Help zit volgens mij iets waar je vragen neer kunt leggen!

Toch misschien een beetje hoopvol gestemd door deze tip? Hou ons op de hoogte als je nieuws hebt!

Alvast een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Hey Lynda, hier geen redder in 'creatieve' nood, maar gewoon even een berichtje van mij. Ik ben ook een beginneling wat achtergronden en blogveranderingen betreft haha, dus ik hoop dat iemand anders je de gouden tip toespeeld

Maar jij struint op dit moment even heerlijk bij Ikea, ben benieuwd wat je allemaal gekocht heb. Ik ga binnenkort ook een dagje Zweeds shoppen, maak er in de vakantie altijd een dag voor vrij.

Alvast een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

jolanda zei

Hoi Lynda, misschien zit hier niet bij wat je zoekt, maar op deze blogs kun je in ieder geval wel enorm veel nieuwe layouts vinden:
http://www.alliebrownslayouts.blogspot.com/
http://www.cute-bloglayouts.blogspot.com/
Daar staat ook precies wat je allemaal moet doen om het te installeren!
Veel plezier bij Ikea :-))
groetjes jolanda

Bonjade zei

Ja wat zie ik nu dan.......Ria flipte hier ook al.......Je kunt nu toch niet weggaan...jij hoort op straat te liggen....( hmmm ja je eigen woorden, toch...?) Onder de brievenbus....
Niks Ikea, hup naar huis......en wel nu.....
En voor je lay-out dit is toch het nieuwe ontwerp wat ik hier zie....? Of ben ik nu blond.......?
LIefs

Bonjade zei

www.backgroundfairy.com
Kijk hier maar eens bij...wie weet.....
Gratis tip van mij,....maar als dank mag je me gerust een mooie tas sturen hoor;)

lia zei

Nou ik houd het maar op die sjabloonontwerper. Voor mij was dat goed genoeg. Maar ja, je hebt van die mensen die altijd meer moeten hé. HIHIHI
Maar ik zie dat het toch aan het lukken is, en helemaal naar je zin?????
En ik kom net ook bij de IKEA vandaan na eerst een markt te hebben bezocht. Wat een ....drukte. Ga nooit meer als het een regenachtige dag is.

Tjuussss

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

LOVE your new look, it's fabulous, just like you! How was Ikea?

XO
Kristin

Een sneller kloppend hart zei

sja pfff, ik heb er één zelf gemaakt maar dat is echt heel ingewikkeld om uit te leggen...als je dat toch graag wil weten zet ik 't wel in een mail, injip&janneketaal

groetjes!

Little Emma English Home zei

Darling, I really would like to be useful but I'm so bad in technology....I barely can use blogger...indeed how the hell is possible that I was not able to add the new icons in my post layout and everybody else could????? ;)

basiclabelSweden zei

OOOh ik zat op een andere laptop die liep vast hahah... dus hoop niet dat je mijn bericht nu tig keer krijgt.

Ik ga voor wit, in de winter soms voor grijs, maar te veel grijs maakt mijn somber :)

Je weet niet half hoe graag ik even bij jouw aan de tafel een heerlijk patatje oorlog of speciaal wil eten hmmmmmm... Dus ik zit hier stik jaloers op jouw heerlijke frietavond!!!! ;) het eerste wat we altijd doen als we Nederland binnen rijden is naar de snackbar, daar bestellen we zowat met z'n vieren de hele menukaart.... god wat heb ik nu zin in patat, broodje kroket..... frikandel speciaal...bami schijf.... knoflookrol met veel knoflook saus... Het is nml. al een jaar geleden dat we voor het laatst in Nld. waren.

Ga nu slapen en niet over een frietkraam dromen hahahaha


succes met de verandering!

basiclabelSweden zei

Lees eerst even mijn eerste berichtje haha...

En als we dan bij de snackbar zijn geweest, halen we het hele afhaalmenu van de chinees, die smaakt hier niet zoals in Nld.... en dan wil mijn lieve man en kids weer terug naar huis in Zweden hahaha....

Unknown zei

Nou het is deze keer ook wel vrij simpel gegaan haha! De Ogen waren nog de grootste last deze keer , Iets te laag , Iets te klein , Iets te groot , Iets te shuin. Maar het is wel gelukt! En overal kleine streepjes in ( Dat vond ik er wel leuk uitzien haha! )

Maar ik heb eigenlijk geen wijheid om met je te delen als het over achtengronden gaat.. Mijn moeder heeft mij wat laten zien voor mijn achtergrond haha. Ik weet echt niet waar ze was. En dan heb ik ook nog wel een normale saaie achtergrond xD.

Maar is dit al de nieuwe achtergrond?.. Hij is heel mooi zeg :D . Ik let altijd wel op een Achtergrond maar het blijft nooit zo in mijn hofd hangen (Sorry) :).

Nou nog een fijn weekend! En tot de volgende keer!

Rick

Tierlantijn zei

Jeetje...sjonge, sjonge..hoe simpel kan het zijn! Snap niet waarom me dit niet lukte! Thanx!


Fijn weekend!! Ilona

Anoniem zei

Hallo,

wat heb je een mooi Blog ik heb je via Tamara wonnen in with gefonden.

groetjes Conny