GLOEP...

maandag 19 juli 2010


COMPLEET vergeten!!!!!!!!!!!!!!!
M'n laptop is sjtoek!!!!
Ja und??? Nouhou....daar heb ik dus al m'n interviewkes voor "het spotlight"op staan!!!!!!!!!!!
*KLEINEAAAAAAAAAAARGH*
Und?
Nouhou......nu kan ik dus niet mn wekelijkse postje maken......
und???
Dat vindt ik héél erg jammer......
und?
Nouhou....ik had Claudia al aangekondigd dus die zit vandaag op haar paasbest achter de pc te glimmen.....
Sorry Claudia(en de rest want ik weet niet wanneer en OF het kreng gemaakt is.....)
*haaltschoudersop*....
Zit niks anders op dan even een nieuw documentje te maken.....en de dames die nog in de "rij"stonden opnieuw te mailen.
Maar ik stel voor dat "we"daarmee wachten tot na de zomervakanties??
deal?
****************************
OMG!!!!! I forgot!!!! My laptop is sick, REALLY sick....
and??
Well, al my interviews with shopowners for my weekly post are on it!!!
So??
Now I can't make my posts!!!!
So??
Well, I introduced Claudia from Bobutiek this week, and now she will be sitting there, with her nicest dress on, shining like a star.....and no post from me:(!!!
*SIGH*......
O well, I guess....I just have to make a new list and document and send them again to all the girls......but,I suggest "we"wait till after summerbreak:).
deal?

And the summer lasts and lasts.......:D

En de zomer duurt voort en voort....:D

Groetjes,

Lynda

Leave a Comment

Margot zei

Die muziek.....whaaaah... Heb je niets Italiaans.
Oké, het is om te huilen, en vrijdag bij dochterlief ook!!!
Het hoort er gewoon bij, ik doe het overmorgen wel even voor.
Klinkt stoer hè??
Snik, snotter, snif, dit meisje gaat met rode oogjes het vliegtuig in, brrrr.
De stoelen zitten heerlijk en de voetjes zijn roodbruin.
Tot over een paar weken en succes met de laptop.
(ik doe het altijd al zonder hoor)
Smakkerd, Margot

Floor zei

oh die dingen begeven het altijd en het komt nooit uit , grrrr
enne ik kwam echt niet meer bij net met je berichtje, manlief lachte echter als een boer met kiespijn whoehahahaaa

Home and Lifestyle zei

Nou meid, geen paniek...dan wachten we toch effies! Het is vakantietijd dus we doen sowieso al rustig aan toch....!?!

Corine(THUIS) zei

Nou ja, als dat het belangrijkste is wat er op stond, dan is het leed te overzien!
Wel jammer natuurlijk dat we nu in vakantietijd niet met jouw adresjes op pad kunnen..
groeten, Corine(THUIS)

Een sneller kloppend hart zei

Relaxe meisje....komt allemaal op z'n pootjes terecht! :-)

Groetjes!

Michaja zei

Precies gewoon na de vakantie opnieuw beginnen. Maar eh kan me goed voostellen dat je flink baalt. Zou ik ook doen :)
Sterkte met het wachten tot je laptop is gemaakt, als die nog te fixen is tenminste.

Bonjade zei

Nou goed dan ik offer me wel op....je mag me alles vragen....:)....
Wordt een top- interview let maar op.......om te smullen.....:)
Hopelijk ben je snel weer op je eigen lappie in de lucht.
Fijne dag

It's me zei

En ik maar wachten is de rij...zuchttttttttt........haahahahahah!!! maar we doen het na de vakantie hoor.....pas de problème !!............la grande musique......sweetie très bonne soirée ... ne vous inquiétez pas nous allons attendre ...zuchtttttttttttttt......gros câlin......Ria

Irma zei

ohhh grrrr kan mij dat zo voorstellen ik ga dan altijd gooien grrrrr maar het houd wel de spanning erin :-))

lieve groetjes Irma

Margot zei

Dank je, ik moest even denken wat "kuisteren" is, maar toen de muziek begon te spelen, wist ik dat je "luisteren" bedoelde.....
Lekker rauw en vol passie, heerlijk....
Strijk is klaar, nu de koffers nog en eerst de tissues...
Groetxx, Margot
Zit nog te kuis...luisteren hoor, helemaal af natuurlijk.

Margot zei

Hou ook van jou, smak....

Cindy at her Country Home zei

Hé Lyn *V*R*E*S*E*L*I*J*K*! Pak even dat klavertje voor je op in je vorige post opdat het je wat geluk kan brengen ok?
Lieve zomergroet van Cin x

Les Cotrions zei

I hope your laptop will recover soon Lynda!!! How can we do without you???
Take care and have a nice new week!
Vale

Claudia Leertouwer zei

Zit ik nog langer in de stress. Heb inmiddels wel de openingsfoto's van mijn winkeltje gevonden. Komt helemaal goed dus!!!

Liefs Claudia

G-STYLE zei

ojee ojee ojeee , wat een stress , ik ken het gevoel ..........had ik zaterdag ook lichtelijk last van maar dat heb je gelezen allemaal .

Succes verder met alles en bedenk dat er nog altijd ergere dingen zijn , heb ik zaterdag ook weer gedaan anders was het hele weekend bedorven geweest en daar waren de kaarten van Mama Mia te duur voor ........
lieve groet Gea