ben d'r aan toe......

dinsdag 6 juli 2010

Nederland- Uruguay---> 3-2


morgenavond kijken we wie onze tegenstander gaat worden a.s. zondag in  de finale om de wereldbeker!
Wat wás het spannend!!! Ben nu toe aan éven chillen.......zodat we er zondag helemaal klaar voor zijn.....ik gooi er even een paar tegenaan, zodat het aan de voorbereiding niet kan liggen ;)......
Sit back and.....


enjoy the view!


zullen we wat ronddobberen??
let's float for a while..



of zit je liever lángs het water?
or do you want to sit bij the pool?



laten we even bijkomen van alle spanning...
let's relax for a while and let the tension go....



adem in......
inhale.....

want ZO willen we er zondag bijstaan!!!!!!!
Laten we de wereld Oranje kleuren!!!!
Because this is what we want to be on Sunday...the WINNER!!!


Wie kleurt er mee?????Kom op dames, laat zien dat ook wij bloggers achter oranje staan.....en zet oranje op je blog! *WAVE*



*DANCE*
***************************************

I'm sorry to bother you again with soccer....but it has been 32 years ago since we last stood there....the finals!!!!!!!
So, just ignore us for a couple of days....Sunday we have to win in order to take the trophy home!!!!!
We could use some positive vibes, please color the world orange with us!!!!Let's have fun and please put something orange on your blog, for us, for me, just because.......thank you so much!!!

Groetjes!!!!!

Lynda....

Leave a Comment

jolanda zei

Olééé olé olé oléééééé...
Wat was het spannend!!!!!! Niet te geloven zeg! En die scheidsrechter die maar niet af floot... mijn bloeddruk steeg tot ongekende hoogte pffff.
Lekker even die foto's van jou zodat we weer even tot rust komen hihihi.
Dat hondje vind ik helemaal geweldig... wat een schatje!
fijne avond, groetjes jolanda

wonen bij de dijk... zei

IKKE......
Kijk maar eens op mijn blog morgen..
ole ole ole ole..
ik ben nu moe, ga slapen en morgen weer vroeg op, musicaldag voor Wessel.
s'morgens op school en s'avonds voor de papa's en de mama's..
cobi

Home and Lifestyle zei

YEAAAAAHHHHHHHHHHHH!!! We zitten in de finale! Ik kon die scheidsrechter wel wat aandoen...was zeker z'n fluitje kwijt ha ha!

Super gaaf...en eerlijk gezegd hoop ik op Spanje!! Winnen van Duitsland is leuk, maar als we verliezen hebben we weer jaren een trauma :-)

Lieve groetjes, Ingrid

Karin zei

O god, koste me weer een paar jaar van m'n leven, gelukkig nog maar 1 wedstrijd. Maar dat gaat hem dan ook helemaal worden he Lynda, want wij GELOVEN er in, dan gaat/moet het helemaal goedkomen. Bert op onze schouders, en hup op de rondvaartboot met onze oranje slipperttjes!!!!!
Wij houden van oraaaanjuuuhh.....
(nu een wijntje, foto 3, langs het water en ff Zen) Truste

It's me zei

Ja ja ..ik zei ut toch..........wij winnen gewoon...nu zondag nog even tegen .....ik denk Spanje...........twas wel spannend he???....en nu naar bed................liefs lieve Lynda...

Tuur zei

Vreselijk....wat een slag op mijn zenuwen!
maar heerlijk genoten...en we blijven hier positief....
Zo gaaf en ik ga me niet storen aan alle idiote kritiek....we winnen de finale.....
Maar uuuh zag je dat meneertje uit het noorden wat een kopbal he!!

Jenny zei

Hup, Holland, Hup!!!!!

Abacaxi & Hortelã zei

Oh my.... zenuwslopend!
Maar hoe of wat maakt uiteindelijk niks uit, het resultaat 3-2 is wat telt!!
Yiehaa!!
En nu wil ik op een van die plekjes van jou ook wel even relaxen...
Geniet van zon & warmte vandaag!!
Bisous, Chantal

Pink Princess zei

OOOOO ja zeg...zelfs IK vond het spannend al heb ik alleen de laatste 20 minuten gezien (jasorry hoorkendrechtniksaandoenhadvisiteenzoenikhouniet vanvoetbalzelfsnietvandeWKenzo)heb het maar aanelkaar geschreven is het niet zo overduidelijk dat ik NIET van voetbal hou hihihi
Maar goed, het WAS spannend en ja die scheids was zn fluit ECHT kwijt!! DOM persoon haha.
MAAR we gaan ervoor ZONDAG en zelfs IK hoop dat we winnen en zelfs IK ga kijken (alsikniksanderstedoenheb)

Go Holland GO!!!!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

zelfs ik...anti-als-wat, begin het leuk te vinden ;-))
Maar m'n blog oranje kleuren....kweetniehoor!
Wie weet, maar reken d'r maar niet op.
Genietse,
groetjes Hil

Almalu's Place zei

:)

you are crazily fun!!!

Tierlantijn zei

Spannnnnennnnnnnddddd! Was weer puntje van je stoel voetbal gisteravond hé?!


Groetjes! Ilona

lia zei

Jemig, wat waren de dames er gisteren snel bij. Maar ze hebben het maar mooi geflikt. En die scheids...., dacht dat hij nooit zou fluiten.
En nu op naar zondag, en net wat Ingrid zei, misschien beter tegen Spanje dan Duitsland. Maar tegen Duitsland en dan winnen zou natuurlijk helemaal GAAFFFF zijn...... En daar ga ik voor...

Karin zei

HIER BEN IK!
Geweldig die oranje muiltjes Lynda, de prachtigste ZITschoentjes die ik me op dit moment maar kan wensen (want lopen lukt me never nooit niet op zulke hakken) want ik zit weer even in de schaduw. Ja ik moet wel uitkijken dat ik niet een overdosis D naar binnen krijg vandaag!
ORANJE op m'n blog (prachtige kleur he Lynda)....ik ga zoeken hoor, komt goed!!!!

Karin zei

Gelukt! Klein beginnen he, maar wacht maar tot het zondag is ;)

Diana zei

Waar was het fluitje?? WAAR was het fluitje!!!???

Bonjade zei

Oh mai mai....oranje....hmmm.......ik ga op zoek hoor......
Je houdt me wel aan het werk met dit weer....pffff.....
Fijne dag

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Such an exciting time :) Have a wonderful week friend!
XO
KRistin

Jeanette zei

Oranje boven, oranje boven. Het was enorm spannend maar we hebben het dan toch maar gehaald. Iets oranje op mijn blog, leuk initiatief, ik zal eens kijken.

Tot blogs,
Jeanette

Floor zei

Ik heb zojuist een mega oranje schoen op mijn site gezet , hij is niet eens roze en allemaal voor jou lieve Lynda , voor jou (en onze NLse boys) oranje voor 1x !!!!
Dat ze wereldkampioen worden please !!!

Jeanette zei

Heb zojuist een oranje gadget toegevoegd aan mijn blog. Ga maar ff kijken. (Belofte maakt schuld)

Oranje, ole, ole !!! Het wordt Spanje!!!

Groet,
Jeanette

flowing moments zei

Het was echt spannend, net gezien tegen wie we moeten het word Spanje en spannend zal het zeker worden!!

Groetjes Joke.

desde my ventana zei

Well Lynda a bit of orange...good.
Spain-Holland!!!
Big hugs to you,
Cecilia

by kuzz zei

Hee feestbeest...en dan geen mosseltjes...! Whoehaha...ik snap het helemaal hoor, ik heb dat ook heel lang gehad en als ik maar iets afwijkends zie beland die mossel bij lief op het bord! En ze worden stuk voor stuk helemaal bekeken reken daar maar op!! En niet te veel kauwen, even een knauwtje en slikken hihi!
Maar ja mn mannetje verdiend zn centjes in de mosselen dus moet ik dat toch een beetje promoten he! Wij wonen in een dorp wat bestaat van de mosseltjes!
Nou je kan je lol op zondag...tegen Spanje!
Dat wordt vast heeel spannend...denk aan de bloeddruk!
fijne dag, groetjes Erna

Michaja zei

Ik weet niet of je me nu nog aardig vindt maar dat hele voetbal kan me gestolen worden! Heb nog geen een wedstrijd gekeken. Zondag wellicht de eerste want dan komt mijn Nederlandse vriendin die ook in Salon woont met aanhang hier kijken. En ja dan kan ik moelijk gewoon achter mijn cmputer of naaicmahine gaan zitten :)
Heb je al een stofje gvonden?

Tierlantijn zei

Nee ik heb ze (gelukkig) niet in Oranje ;)

Uiteraard ben ik wel helemaal into de WK hoor!! Wat is het spannend hé?! Nog een paar daagjes en dan weten we het...! Oranje kampioen?

Zal een mooi oranje plaatje opzoeken en op m'n blog plaatsen!

Groetjes en een fijne avond! Ilona