STORING

donderdag 15 juli 2010


Mijn laptop is er maar wéér eens zomaar plotseling, geheel op eigen initiatief mee gestopt.........

wordt aan gewerkt!!!


Groetjes,
Lynda

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

Zit het in de lucht ofzo..
Diana van ratjeplan haar pc had ook al nukken, wij hadden uitval van verbinding met google, en nu stilte bij jou...
hopelijk snel herstel..
beterschap aan je laptop, en zorg dat je geen afkickverschijnselen gaat krijgen, want dat bloggen...
groet, Cobi

Floor zei

nou ja zeg................snel hoor anders krijg ik afkickverschijnselen !!!

Home and Lifestyle zei

Je hebt toch wel aangegeven dat dit een SPOEDzaak betreft...je kunt hier tenslotte niet dagenlang wegblijven!

Lieve groet, Ingrid

Margot zei

Wie moeten we bellen...
Vlug hoor..
Groetjes, Margot

Jeanette zei

Klopt allemaal die reacties, een dag niet geblogd is......

Groet,
Jeanette

G-STYLE zei

Hahaha, leuk die reacties , je hebt jezelf hier in korte tijd al onmisbaar gemaakt Lyn...........hoe zou dat nou komen ...?

Nou , ik hoop voor jou dat ie het snel weer doet anders krijg jij denk ik ook afkickverschijnselen........

succes ! doeiiiii Gea

Claudia Leertouwer zei

Troggel de pc gewoon van de kids af!

Groet,
Claudia

jolanda zei

Wat zit je dan ineens onthand hé? Ik vind het ook altijd een ramp wanneer we geen internet hebben... moet ik zó aan wennen.
Hoewel het wel zo is dat wanneer het langer duurt dan een paar dagen, je daar ook weer aan went. ;-)
Maar hopelijk is het bij jou wat sneller opgelost dan een paar dagen!!
groetjes jolanda

Een sneller kloppend hart zei

ik mis je nu al ;)

Groetjes, Veronique

en succes!

It's me zei

O neee...dat kan echt niet hoor......mis je !!!......