nu even niet....

zondag 11 juli 2010


BLURGH!!!

kan er een heel verhaal over houden maar dat is beter van niet.....zou in jullie achting dalen;)....ben een mens van emoties ;)!
Zo kan het gaan..

Tot morgen!!!

Dankjewel Oranje, jullie hebben het goed gedaan!!
En dankjullie wel blogmeiden,....ik ga er vanuit dat jullie echt NIKS vergeten zijn ;))

WELTERUSTEN!:D

Lynda

Leave a Comment

Diana zei

Snik.......*nagellak-remover-pakkend*

jolanda zei

Hier sluit ik me bij aan Lynda... helaas wéér eens een wedstrijd waarin uiteindelijk vooral de scheidrechter een hoofdrol gespeeld heeft!

Les Cotrions zei

I'm so sorry for you Lynda!!!! You both deserve to win! I understand you're sad...but you have been great...life goes on!!!!
Big hugs my friend!
Vale

It's me zei

Ach meissie toch...........winnen doe je ook door verlies te nemen...........welterusten...........kus van mij..............

desde my ventana zei

Thank you Lynda,you have a great team and you would be the champion the next time,
Hugs,
Cecilia

Ger zei

Och meis wat maakt het allemaal uit......
het is over en voorbij....helaas!

Dinsdag nog een klein feestje

De komende dagen nog wat koppen in de krant...
....en dan verpakken ze daar weer gewoon de vis in!!!

En we gaan over tot de orde van de dag...
en het ORANJE kan weer in de zak naar zolder toe.

Slaap lekker!!!

Lieve groet,
Ger

Floor zei

pffffffffffffff zeg ook even niks meer
dikke knuffel x

Tuur zei

wat een kater!
maar blijf er bij het is niet niks om in de finale te staan, super trots op oranje...
alleen de nasmaak...

Anoniem zei

Emoties...ook hier..een droom in duigen. Toch trots op een mooie twee plaats. Dinsdag een verdiende huldeging..
Lieve groetjes Tilly.

lia zei

Ja Lynda, het is over.... Maar ze hebben het heel ver geschopt moet je maar denken. En wat een superverliezers. Even een erehaagje maken voor de winnaars. Chapeau.....
Ik ben trots, maar die scheids.....zeg ik liever niet....

Ondanks alles een fijne dag....

wonen bij de dijk... zei

Het voelt nu zo anders
Zo definitief
Er is geen weg terug
Ik had het graag veranderd
Het is over
Het is over en voorbij

Helaas, maar wat zijn we OOK TROTS, want ze heben hun best gedaan..
EN WIJ OOK, aan ons heeft het NIET gelegen...
fijne dag vandaag, en voor tips..
kijk even bij mij...
Cobi

Karin zei

O gut, jij bent gisteren de hele dag online geweest en ik heb dat allemaal gemist ;( Nou een ding is zeker Lynda, aan (ons) JOU heeft het in ieder geval niet gelegen!!!!
En voorauit, je manolootjes heb ik daarom voor je klaargezet. Je kunt ze bij me op komen halen ;)) Ja heus...

(moet ik zelfs als woordverificatie "preth" invullen hahah)