Ik kan...

donderdag 22 juli 2010





...mezelf weer verstoppen achter alllemaal mooi plaatjes....stoere plaatjes dit keer ;).....

I can hide myself again behind beautiful pictures, tough pictures;)...

maar zelfs een nieuwe tas wil niet helpen dit keer......

but even a new handbag won't help this time...

Mister D.(voor de mensen die onder een steen wonen;)...Dinand....zanger van KANE) zingt dit keer een balad....dus schiet ook al niet op...

Even Mister D.(for those who do not know him(YET;))....this is Dinand, singer of my favourite band KANE) is singing a balad this time, so....no help there...


na de zomervakantie hebben wij er eentje in huis.....een brugklasser......*ZUCHT*....
gelukkig hebben we 7 weken om daar voorzichtig aan te wennen....dat wel....
Nu morgen nog enigszins charmant en chique doorkomen.

As you know(I talk a lot about it lately;), I'm sorry, have to get it out), after summerbreak my oldest girl starts secondary school!!!*SIGH*.....Luckely we have 7 weeks to get used to it,.....but.....still.....we have to get through tomorrow somehow....charming if possible......and chique.....can't promiss anything...


Zoals de titel van mijn blog zegt: een klein stukje van mij.......:.....IK BEN EEN HUILEBALK!!!!!;)

As my blogtitle says: a petit morceau de moi, a small piece of me: I AM A CRYBABY!!!;)

PS: alsof het nog niet moeilijk genoeg is, heeft ze haar lange haar af laten knippen, schouderlang is het nu en superhip....dat wel...maar ja....MOET DAT ALLEMAAL TEGELIJK????;)

PS: as if this is not hard enough, she decided to have her long(budlong;)) hair cut......shoulderlong now and trendy.....LOVE IT...have to say....but....DOES IT HAVE TO BE NOW???? EVERYTHING AT ONCE???;))

Wish me luck!
Wens me succes!

Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Oh haha ik heb het echt met je te doen hoor Lynda,ja alles komt dan tegelijk he,maar geloof mij,ook daar wen je weer aan,wens je een fijne avond en succes dan maar,lieve groet Joke.

Floor zei

Oh nou das nog niks hoor Lynda met wat nog komen gaat....pubertijd en dat eerste jaar : ze veranderen zo dat eerste jaar , om gek van te worden....
Hee gelukkig ben jij een huilebalk, ik ook :)

G-STYLE zei

Ooo, gelukkig dat jij ook emotioneel bent , ik moest ook huilen bij de laatste schooldag van de jongste , veel moeders waren ook nuchter en zien alleen maar de volgende fase, ik ook wel maar wel na even huilen hoor.
Nou sterkte met het" wennen aan"....komt wel hoor ik weet het van de eerste ....
liefs van Gea

wonen bij de dijk... zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Leuke foto's Linda!
Sterkte met je teenager!

xoxo
G.

Michaja zei

Oh lieve Lynda, ik wens je bij deze heel veel succes morgen. Maar denk er aan dat er aan deze nieuwe periode ook alleen maar leuke kanten zitten. Weet alleen even niet zo snel welke!!! Nee meid echt waar, het komt allemaal goed.
Dikke knuffel
Michaja

Nieneke zei

Ach.....Veel succes!!!

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Oh my heart aches for you, It must be so hard to say goodbye! Enjoy your time with her!
XOXO
Kristin

Anoniem zei

Hier precies een jaar geleden.En het ging bij mij ook niet zonder kleenex. Inmiddels is ze een grote meid geworden, stoer en trots dat ze na de vakantie niet meer bij de "kleintjes" zit

Tuur zei

pfff origineel....alweer vergeten ...jou post...maar toch leuke aanvulling..klopt het!

En tja brugers....ik sluit me aan bij floor....dit zijn nog lange niet de laatste tranen die je gaat laten....solly

Maar voor morgen heel veel sterkte en plezier en telgje1 genieten, gek doen!

by kuzz zei

Nou heel veel sterkte!! Ik kan er nog niet over mee praten...we beleven hier de peuterpubertijd in alle hevigheid bij zoonlief nr 3...zou dat er op lijken?
Ik liep vandaag al met een brok in mn keel..zoonlief nr 2 gaat naar groep 3..dus ook geen kleuterschool meer, je "mag" dan niet eens meer mee de klas in...snif...dus in die zin kan ik het me helemaal voorstellen dat jij morgen wel een hele doos kleenex kan gebruiken!
Nogmaal...sterkte!
groetjes, Erna

Inge zei

Good luck sis...
Er staat je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
meer te wachten, helaas!!
Nr 2 bijvoorbeeld...

Sterkte!!
XXX vj Zus

wonen bij de dijk... zei

Even opnieuw en nu goed....
Als je meisje je een brief stuurt met een bom
Als je goudvis is verdronken in zijn kom
Wanneer je naar je vrouw kijkt en je wordt opeens niet goed
Als je zelf gaat zitten op je nieuwe hoed
Als je op jacht gaat en konijnen schieten terug
Als je je snijdt bij het scheren in je rug
Wanneer je hebt staan dansen op een mijn die je niet ziet
Dan heb je reden, reden om te huilen van verdriet

Dus schreeuw het uit over de daken, niets met anderen te maken als je
huilt
Dus laat je tranen lekker stromen, laat die regenbui maar komen als je
huilt
Want als je lekker huilen kan dan huil ik met je mee
En als je samen huilt, dan huilen we gewoon voor twee
Ook als je zoon afscheid neemt, en brugpieper wordt, mag je huilen, en huil ik met je mee...
Sterkte...
en dan....
VAKANTIE, eindelijk ook voor jullie, terwijl wij week 2 alweer bijna erop hebben zitten..
Cobi

Anoniem zei

Ook ik heb regelmatig traantjes gelaten..bij de kleuterschool, basisschool, voortgezet onderwijs, toen ze de deur uit gingen, dat ik binnenkort oma word..ze blijven regelmatig komen de traantjes..heerlijk een bewijs dat ik leef, voel en besta. Heel veel sterkte en laat de tranen maar stromen.
Een hele fijne vakantie.
Lieve groetjes Tilly.

Kom Achterom zei

Ha die Lynda
WHAAAAHHHHH jij hebt haar tenminste nog thuis!!!
die van mij zit met een hersenschudding jawel!!!
in Kos. Shit! krijgt morgen de uitslag van de neuroloog daar. Kon niet eerder omdat ze in griekenland STAKEN!!! Nou geef mij die doos maar!!!!
Zelf vind ze dat het wel goed gaat en ik zit hier in nederland dus moet haar maar geloven!! doe ik ook wel hoor maar Kos is dan heel ver!!
dus meid kop op ze kan je nog een aantal jaren op je lip zitten hihihihih helemaal niet erg hoor heerlijk samen winkelen en elkaars schoenen aan want ja kleren gaat hier niet lukken!!
en niet te vergeten al je make up naar de kl....
want daar wordt ook vanalles mee uitgeprobeerd!
en ik ik mis het nu!!
Zo heerlijk even mijn ei bij je neergelegd! kan ik weer verder.
lieve groet Yolanda en meid er komen nog zoveel fijne gelukkige kibbelige ongestelde dagen je wilt het niet weten!!

Corine(THUIS) zei

Ja dat hoort erbij hè, het kleine meisjeshaar moet er af..Goed zeg dat ze dat zo zelf bepaalt!
Slik je tranen maar in moeders, zolang zij goed in d'r vel zit is er niks om over te huilen:)
wees maar trots op je grote kleine meis!
Groeten, Corine(THUIS)

Diana zei

Oooooh meissie toch!!!! Ik huil met je mee hoor!! Heel hard en met enorme tranen!!!! Ik krijg al tranen in mijn ogen bij ieder nieuw woordje van mijn kleintje.....

It's me zei

Meis het komt allemaal goed hoor.............kleintje worden groter he !!....heel veel succes morgen !!........en gewoon huilen .....dat mag hoor..............sterkte !!!


Lieve groetjes van mij.....

Home and Lifestyle zei

Wij hebben dat proces al twee keer doorgemaakt, maar meid...maak je geen zorgen! Alles komt met een paar weken al op z'n pootjes terecht en dan wil ze niet eens meer terug! En het is nog steeds super leuk hoor...al heeft het niet huiswerk willen maken en het waardeloos plannen mij het afgelopen jaar bij dochter nr.2 wel de nodige stress bezorgd! Heel strak aan de lijn werkte het beste hi hi!

Nou meid, morgen mag je sniffen maar daarna de borst(en...eh) recht vooruit en je openstellen voor een nieuwe uitdaging...pubers begeleiden!!

Lieve groetjes, Ingrid

Karin zei

Oooooo ja, dat haar eraf, dat heb ik ook gedaan voordat ik naar de middelbare school ging. de avond van de musical had ik (die altijd lang haar had) ineens een stoer kort koppie, want dat was HIP! Kleine meisjes worden groot, en natuurlijk het hoort er allemaal bij, het gaat ons alleen soms wat te snel. Ik denk dat ik ook vreselijk emotioneel ben wanneer het zover is. Wie gaat er harder janken, dochter of mama?!
Succes morgen meid, ik zal aan je denken onder het inpakken van koffer nummer zoveel :)
(Pfff ik mag er maar 3 meenemen, 3 da's niet zoveel, max 20 kg per stuk, dus 60 kilo totaal, dat klinkt dan wel weer even leuker, want wat weegt een paar slippertjes en een zomerjurkje nou? He, ben meteen weer vrolijk *en fluit een deuntje*) Tot ziens

jolanda zei

owwwwww ja, ik weet nog hoe dat voelde... het is echt alsof ze ineens een stuk groter zijn, alsof je ze een stukje kwijt raakt!
Maar het went snel hoor ;-)
En zal ik je eens iets zeggen? Het kan altijd nóg erger... mijn oudste zoon heeft z'n diploma van het grafisch lyceum gehaald en is nu dus officieel school-af!!! Vind je dat nou niet errug?!? Ik wel dus *snik*
Nog even en dan gaat hij misschien wel het huis uit... daar moet ik echt niet aan denken!!!
Natuurlijk is het voor jou evengoed wennen. En dan ook nog eens een kort koppie...
Maar kop op mams!!! Het is aan de andere kant ook best wel leuk zo'n brugpieper in huis hoor!
liefs, jolanda

alma zei

Dag lieve Lynda....ik heb met je te doen!! Heel veel sterkte! Maar ouwe bofbibs....jij hebt wel de velbegeerde giveaway van Ria gewonnen!!! Maakt toch weer een beetje goed....toch????

Dikke smakkerd vanuit Praag!!
Alma

Sonja zei

Hey Lynda, stoere meiden mogen dat ook hoor :)
Wij hebben ook onze eerste brugklasser in ons midden! Hellup.. haha
Komt vast goed, komt tijd komt raad zeggen ze toch wel eens.

Fijne vakantie met de brugpieper!

Groetjes, Sonja

Ger zei

Hé......jank jij maar ''lekker'' ffff dat lucht op!!!
Maar.....probeer er geen drama van te maken;-) want dan blijf je janken....

Doe dat je kind niet aan.....weet je dat kinderen het héél sneu vinden die tranen van moeder...

Ik zit zo eens even terug te denken aan onze kroost op die leeftijd.....mwah....hebben wij geluk gehad? pubertijd,middelbareschool, uitgaan,etc. het viel allemaal nog al mee........of word ik vergeetachtig(nee dat zou nog erger zijn). Paar jaar geleden was onze kleinzoon brugklasser en weer geen enkel probleem......het gaat allemaal prima daar in dat gezinnetje met uitzondering van de dagelijkse beslommeringen die elk huisgezin wel kent....toch....?

Enne......zeg nou eens eerlijk.....die traantjes van jou zijn vast niet enkel van verdriet om je meisje....maar ook van vreugde,geluk en trots dat het al zo'n mooi groot kind is.....te groot voor servet.....en te klein voor tafellaken.....zeggen we hier;-)

Ik wens je sterkte maar vooral succes!!!
Alles komt goed!!!

Lieve groetjes XXX
Ger

Jeanet zei

Ohhhhh Lynda kleine meisjes worden groot.
Heb hier te maken met hezelfde probleem.
Gelukkig zijn ze hier nog niet zover dat ze de basisschool verlaten, maar dat zal niet lang meer duren want voor we het weten is hun laatste basisschool jaar voorbij.
En dan moet je loslaten... en loslaten is het moeilijkste wat er is weet ik inmiddels uit ervaring.
succes ermee

veel liefs

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Huil jij maar ff lekker hoor, het toch weer een fase die afgesloten wordt, maar het komt goed hoor! Succes!!

smakkerd van mij!