we maken een kringetje...

zondag 11 juli 2010


O help o help, kunnen we even een kringetje maken en doorademen met zn allen?????
Als ik NU niet ga eten en mn kwek ga houden....


ga ik het volkslied niet eens halen!!!;)

Loslaten Lyn, loslaten......vertrouwen............

Lieve allemaal......bedankt voor een heerlijke enthousiaste "dag van de finale"!!!
Bea had ongelijk......virtuele contacten kunnen ZO sterk zijn!

ik buig voor u allen!!!

*BUIG*

HOLLAND *KLAPKLAPKLAP* HOLLAND.


KEEP THE SPIRIT HIGH!

Liefs,

Lynda


Leave a Comment

Tierlantijn zei

Hahaha! Volhouden Lynda! Ik ga nog snel even een verkoelende douche nemen...ppffffff! Wat een spanning!!!!

bijzonder-oud zei

haha, nog even, kom op je kunt het, haal rustig adem,adem in ennnnnn uuuuuuit....rustig......ja, goed zo :-)

Veel plezier!
Yolanda

Floor zei

ik trek het nu al niet meer, ben op van de stress

Jeanette zei

Ik zit met de laptop op schoot heb nog snel even een blogpostje op mijn blog gezet en als het me te spannend wordt dan lees ik wat blogposten.

Prettige wedstrijd,
Jeanette

Michaja zei

Ik zou graag willen zien in wat voor staat je nu bent? (0-0 verlenging)
Succes nog eventjes, hou vol!
xxx
Michaja

Unknown zei

helaas heeft niet mogen baten :-(

Een sneller kloppend hart zei

pfff dat was vervelend opstaan vanochtend he? :(
ik wil nu eigenlijk niks meer horen over de voetbal maar ja....verliezen hoort er ook bij
'dat is sport' zei Bert....snikk

Groetjes, Veronique