Middagje met een Franse slag.....

vrijdag 16 juli 2010

Hier heb ik mijn middag doorgebracht, en niet eens omdat mn laptop de geest heeft gegeven maar omdat het er zo heerlijk toeven is, juist met dit weer!
Heerlijk aan een lange tafel buiten en er kwamen steeds meer mensen bij, allemaal mensen die elkaar niet kenden, maar samen een lekker drankje genoten in Fransen sferen!
TOEVALLIG nog een mevrouw(en haar man) getroffen die ook op het woonforum aktief is en die onderweg naar Italië even een tussenstop maakte!!!! Enorm gezellig.....en twee heren die even kwamen buurten en ons alles vertelden over hun project.....een B&B openen in Duitsland!!!!! Helemaal stoer!!!! Wordt vast hartstikke mooi, en ALS ze eenmaal open zijn, zal ik jullie de link niet onthouden :).....(heren, graag gedaan ;).....4 personen....vriendenprijsje;))))).

Maar goed.....zwetend zit ik hier op zolder....want die laptop....die zwijgt in alle toonaarden.....en dus......tja......dus....vertrouw je dan maar weer op de liefde....

Love is......sharing..


Vanaf een bloedhete zolder, wens ik jullie een heerlijk weekend!!!
O enne....vergeet niet Mea te bewonderen in de nieuwe Ariadne he ;)(way to go Mea!!!!)
Quizje voor Floor.....Poolse arbeiders......roept u maar!!!!*GRIJNS*.
En Margot en Karin, strijken en schilderen zijn twee van mijn favoriete bezigheden!!!!!Mij krijg je niet gek!!!!!!*fluit*
********************

Hi all, I spend my afternoon here, not because my laptop is sick(REALLY SICK) but because it's such a GREAT place to be!!! We sat outside, in the French garden at a long table,with people who happened to come by, and never had met eachother......
One couple stopped by on their way to Italy, two guys stopped by, and told us about their plans, starting a B&B in Germany, I will give you the link as soon as they open(guys, your welcome, '4 people, nice price;)))).

Well, my laptop.......just refuses..*SIGH*..........
So, now I'm sitting here, in a HOT attick, trusting on LOVE!;)

Wishing you all a fantastic weekend!!!


                                       Lynda

Leave a Comment

It's me zei

En ik dan????........hahahahah!! wij zijn heerlijk naar de fleurig geweest vandaag was ook erughhhhhhh leuk !! heerlijk genoten..........en nu...wijntje open broodje .....yammie yammie.....fijne avond liefs Ria....en hebben we nog wat gekocht.......strijken?? oja moet ik ook nog.................eh morgen...........ofzo.................doeiiiiiiiiiiiiiii

Sonja zei

Gezellig zo'n Franse middag.. lijkt me heerlijk.
Maar euh Liefde.. op zolder.. zwetend??! geen B&B nodig haha

Balen zeg van de laptop..

Een heel fijn weekend!

Groetjes, Sonja

Floor zei

Never nooit meer Polen nemen ! Ben nog in een proces verwikkeld met de heren oplichters...

wonen bij de dijk... zei

Dank je wel voor je lieve mail, je hebt zo te zien een leuke middag gehad, heerlijk...
en dan mag je nu wel blij zijn dat het niet meer zo warm is buiten..
zweten op zolder!!!
groet en fijne avond..
cobi

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om aan zo'n lange Franse tafel je tijd door te komen...en heel gezellig ook zo te horen!

Lieve groetjes, Ingrid

Unknown zei

Goe weekend!

vosgesparis zei

ohhh mijn buurvrouw heeft ook een rechtzaak met de polen gehad... gelukig voor haar gewonnen.. maar ja ik zal ook maar niet vertellen wat er allemaal mis ging haha...

jolanda zei

Hoi Lynda, dankejwel dat je me even bent komen opbeuren op mijn blog vandaag... al die lieve woorden van iedereen helpen zeker hoor!!! Ze doen me zó goed :-)
Wat een leuke middag heb jij gehad zo te lezen. Wat is dat leuk hé, zomaar hele gesprekken hebben met wildvreemde mensen!
groetjes jolanda

Michaja zei

Gaaf plekje zeg! Daar wil ik ook wel een middagje vertoeven maar helaas ik woon in Zuid Frankrijk :)
Meid balen van je laptopje en vooral balen dat je nu de hele tijd daar boven moet gaan zitten zweten om gezellig bij ons op bezoek te komen.
Aller-hop ik ga me eens klaar maken om nog wat van de uitverkoop te profiteren.
Ciao ma belle
Michaja

Abacaxi & Hortelã zei

Nou, dat is toch fantastisch... laptop stuk maar een tafel vol verrassingen ervoor terug... wat wil je nog meer?
Ik wens jou ook een heerlijk weekend, het blijft lekker zomers in Nederland hè? Hier is het nu een heerlijke temperatuur, zometeen naar buiten dus & genieten!
Bisous, Chantal

Karin zei

Ik ben blij dat je je dag goed doorgekomen bent ;) en wat zullen die heren blij geweest zijn met je.
Ik ga twee weken en ik heb geen idee of ik daar verbinding met "jullie" heb, ik verwacht eigenlijk van niet :( Kweetut, dat zal lastig worden.....voor jullie ;))

Bonjade zei

Oh zeg.....vrouw van het goede leven dus......
Hmmm......denk je dat de liefde de lap-top kan maken....;).....?
Fijn weekend