alles onder controle...

zondag 11 juli 2010

O meiden, ik MOET dit nog even kwijt(alsof ik niet al hinderlijk overduidelijk TE aanwezig was;)).....wat ben ik TROTS op ons!!!!!! Kijk eens naar je blogrol en zie eens hoeveel oranje er al verschenen is!!!!!!*SMAK*!!! Jullie zijn de goeiste!!!!!!!!
Hierdoor lijkt alles onder controle, we hebben alles gecheckt en dubbel gecheckt.....we zijn schoon, gekleed, gekapt, geschminckt, gevoed, we hebben gedronken, ons fruitje gehad, ons ondergoed klopt, we hebben onszelf weer teruggevonden.......ZENNNNNNNNN


YEAH RIGHT!!!!!

nu niet achterover zitten....enig idee hoevéél we nog moeten regelen voor we a.s. dinsdag op ons bootje meekunnen door de grachten in Amsterdam( en we zwaaien met zn allen naar de rest *ZWAAIZWAAI*)........



dat MOETEN we nu alvast goed aanpakken girls, want maandag zijn we allemaal onbereikbaar, slapen we onze roes uit(FEESTROES.....DUH)........(bidt: God laat ons NIET chagerijnig hoeven zijn.....)
Dus....boot geregeld, we zoeken nog een busje.....lunchpakketten(Ger?), zonnebrandcreme zodat we er na afloop NIET oranje uitzien;))...uhm......stylisch verantwoord schoeisel(Karin?)....uhm.....tassen voor de gsm, sleutels, zakdoekjes(Michaja??) ennnnnnnnnn handdoeken...voor als we dolenthousiast(en geheel niet dronken) in de gracht zijn gesprongen(*BOMMETJE*).....(Floor???? kun jij Ilse vragen???:D).
Uhm....ben ik IETS vergeten?????
Bel ik nog even met Bert, van welke muziek ze houden, kunnen we een dweilorkest regelen!!!!!(Diana, gij wont in Brabant, kende gij dat effe regeluh??)

LATER!!!!

Leave a Comment

lia zei

Ja, en ik zag net op internet een filmpje van de Belgische octopus Pieter, die voorspelde dat Nederland de kampioen word........Dus..zet je spullen maar vast klaar hoor...

Diana zei

You Go Girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amsterdammers opgelet: Lynda en de Bloggirls komen eraan...
(goh, ik heb me toch zin in een alcoholische versnapering!!!)

HOOOOOOOOOOOLLLLAAAND!!!

leonieke zei

snap echt niet waarom jou kat nog zwart is. die hoort nu echt oranje

Unknown zei

ole ole ole we are the champions,,,

Home and Lifestyle zei

WE GAAN WINNEN......!! HEB HET ALVAST OP MIJN BLOG GEZET, WANT DAAR HEB IK NA DE WEDSTRIJD GEEN TIJD VOOR HA HA!!!!

HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND!!

Diana zei

Is dit goed genoeg...: http://www.youtube.com/watch?v=eVcUbxj2890

De beste Viva Hollandia die ik kon vinden van een heus Broabaaans Dweilorkest...

Viiiiiiiiiiiiiiivvvaaaaaaaaaaaaaaa Hollandiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Floor zei

whoehahaha jij bent gek die muziek , hahhahaa kom jij vanavond bij ons tv kijken aub? word het vast gezellig ....