Strand.......

donderdag 8 juli 2010

huisjes.......al zo lang als ik me kan herinneren wens ik me een strandhuisje.......

as long as I can remember, I dream of a beachhouse...

ook niet gek....

not bad....

grappig, maar niet mijn ding...

funny, but not my thing...

kijk......het begint erop te lijken...

now we are going somewhere....


en ook hier zou ik wel een tijdje kunnen doorbrengen...

I could spend a while here...


maar dit is eigenlijk wat ik bedoel....gewoon, niks overdadigs, luxe of decadent.....gewoon, lekker hollands!
Ik droom verder!!
but this is really what I mean....plain and simple...nothing to luxurious, to fancy, just plain and simple, nice and cozy....typical Dutch!
I keep on dreaming!!

Groetjes,

Lynda

Leave a Comment

Marian zei

mag ik dan je 'strand buuf' worden?

Ger zei

.uuuuuuuuh...noem dat maar gewoon,niet overdadig,geen luxe of decadent;-)
En dan bedoel ik die lekker Hollandse foto.....

Jij droomt en ik word wakker....

Daar heb ik me eigenlijk nog nooit in verdiept wat zo'n strandhuisje nou zal kosten...
Dus ik ging een fff zoeken bij meneer Google.

En vond een ''aardig'' stukje krantebericht.

http://www.volkskrant.nl/economie/article1052433.ece/Verboden_te_slapen_in_eigen_strandhut

Tja.....na het lezen van dit artikeltje vraag ik me af......hoezo niet decadent???
Vakantie vieren in eigen land ,bij de buren of overzee, het kost heden ten dagen allemaal veel Euri's!!!

Heb ik je wakker gemaakt lieve Lynda....of droom je verder??;-)

Fijne avond!
Ger

Claudia Leertouwer zei

Ik droom lekker met je mee!

Liefs Claudia

Home and Lifestyle zei

Tja...wie wil dit nu niet! Maar in de praktijk zouden we er niet vaak naar toe kunnen, want van september tot en met mei zitten hier de weekenden vol met sport...dus droom ik maar met je mee! Heeft ook wel weer wat...:-))

Lieve groet, Ingrid

Floor zei

gewoon zeg je , ja heel gewoon , kunnen we niet met zijn allen zo'n ding kopen?

Antonia zei

Wat een heerlijkheid zo'n strandhuisje, ik droom met je mee! Lieve groet, Anja

Diana zei

Het één-na-laatste plaatje Lynda!!! Met een ZAMP (Zeer Aantrekkelijk MansPersoon) voor het natje en het droogje. Onder de palmboom. Aan het strand. Mag ik mee? Mag ik mee? Mag ik mee? Please.....?!?!?!?!?!

wonen bij de dijk... zei

Ik wil ook...
het laatste plaatje, en dan inrichten met veel wit, lekker licht..
En dan sävonds met een wijntje de zon onder zien gaan..
de musical was geweldig, lief dat jet het vroeg..
Als echte acteur deden ze hun ding, en was wessel een echte dj, die om het geluid dacht..
Kippevel bij het laatste lied, en tranen bij het geweldige applaus...
Volgend jaar weer, dan als echte groep 8 , met misschien wel een grotere rol( als hij dat durft..)
Jij volgende week veel plezier, wij hebben dan al vakntie..
lieve groet, cobi

by kuzz zei

Nou ik zou zeggen...op naar Zeeland...ruik de zilte zoute lucht, voetjes in het zand...kort bij Vlissingen kun je ze vinden!!
Maar een beetje decadent is het wel hoor..je betaalt hier een vermogen voor om een weekje in te logeren maar...het is wel leuk!!
Wij dromen ook met je mee!
groetjes, Erna

Tierlantijn zei

Jaaahhh...heb ik ook wel zin in! Dream, dream....


Ilona

El zei

You found some wonderful cottages. How wonderful to spend summer days like this!

Michaja zei

Geef mij maar dat Griekse strandhuisje :):) Droom droom.

Room Seventeen zei

Mmmmm, ja..... een Zweeds boothuisje lijkt me wel wat.
Groetjes Hennie

lia zei

Ja, en dan een hele tijd dit weer erbij.....

Margot zei

Wat denk je van een strandBLOGhut.
Ziet er vast gezellig uit, met wat decadentie.
Vanaf je veranda naar al die mooie mensen kijken (Kerels), die net uit het water komen, cocktail erbij, niks zeggen, ook niet tegen elkaar. Alleen maar kijken en genieten. Mag hoor, ik ga mee...
Groetjes, Margot...

Karin zei

Ja en ik weet er ook al het perfecte plekkie voor hoor, so count me in!!!! Uhh, hoe graat gaat die strandhut worden, want ik zie dat er nog meer liefhebbers zijn ;)

Marga zei

Heerlijk even dromen over dingen die je zo graag zou willen, maar soms ontoereikend zijn.
Droom met je mee.
Groetjes Marga

It's me zei

Droom lekker verder meis.............welterusten liefs Ria.....

basiclabelSweden zei

Heerlijk..... ach die 2 km vind ik ook niet erg hoor... en aan de andere kant is met ook maar 4..

Maar ik ga voor de eerst heerlijk ruige golven... zo versleten hout... droom dan toch nog even met je mee hoor :)

Nicole Claudia zei

Ik hobbel graag mee met je droom!!!!!

Groetjes, Collie

Stacey zei

HI Lynda, oh how I love the second last picture. I could totally envision myself relaxing in a hammock with some freshly squeezed juice. thanks for the trip. Have a wonderful day. ~Stacey

Unknown zei

Oh ja... iedereens droom, of ten minste een derde van de wereld, een andere derde wenst op de bergen of op het buiten, en de laaste derde in een grote stad zoal NYC!