Misverstand...

woensdag 28 juli 2010



Na mijn post van gisteren, moet ik tóch even wat rechtzetten(voordat jullie een feestje beginnen wat qua timing nog een beetje beroerd zou uitkomen omdat ik nog gewoon THUIS ben ;)))......
Iedereen BEDANKT voor alle vakantiewensen(laat maar komen die tips;))maar we gaan NOG niet......augustus pas...ergens plusminus circa ongeveer halverwege ofzo.....:D
De bedoeling was(ik had 'm al aangemeld bij de campingmeneer) dat Laptop mee zou gaan, maar we weten allemaal in welke staat die verkeerd.......gaat 'm niet worden dus ;).
JULLIE HEBBEN RUST!!!!!!!!!!!
Mocht er ergens toch een verdrietje ontstaan(wat op zich héél opmerkelijk zou zijn, realiseer je wel...10DAGEN zonder gekwek en gekweel van mijn kant ;))
maar STEL DAT
************************************

After yesterday's post I have to clear up something.....(it would be sad for me to see you all started a party when I would still be at home :D).
I thank you all for your wishes, but......we are not leaving YET....somewhere in August:).
And my intention was....to take Mr.Laptop, but we all know in what stae HE is :(.
So...there WILL be peace for all of you, but not yet!
Don´t be sad COUGH(hahahahaha).....you will have lots of time left, not having to read my blabbering and wining.......


bedenk je dan hoeveel tijd je toch overhoudt als ik niet van die oeverloos lange posts kan plaatsen die dan ook nog gewoon gaan over een doorsnee familie in NL die gewoon in een caravan naar de noordzee gaan ;).
En bedenk je hoevéél energie je op kunt doen voor als ik weer terug kom met natuurlijk GENANTE ervaringen van een familie die nog nooit gecampeerd heeft:D.
Natuurlijk zal ik foto´s maken.........van de zee...enzo...
################################

think about all the energy you can build up, because I WILL come back, of course with endless stories about an ordenary family on a ordenary trip to the shore, having embarassing situations, because they never went camping before...GRIN
BUT......I promise some pictures to make it up to you!!!
But until then.....
let´s blog!!!!!

Maar...tot die tijd......let´s blog!!!!

Fijne dag
Lynda

Leave a Comment

Diana zei

Pffffffffffttttttttt.....Pak van m'n hart!!! Je bent er nog eventjes. Want...het zal "stil" zijn zonder jou...!!! You go and blog Girl!

Home and Lifestyle zei

Gelukkig ga ik gelijk met jou op vakantie....dus merk ik helemaal niets van die stilte, omdat ik er zelf ook niet ben! Pfft...een hele opluchting hi hi!

Groetjes, Ingrid

sillie zei

ohhh je zit vlak bij waar wij wonen... heeeeeeerlijk hier hoor :-) als ik hier niet al woonde ging ik zeker hier op vakantie :-)
wel afkicken zonder laptop, nee zonder blog op vakantie...ikzelf heb stiekum op mn mobieltje gekeken bij mn favo blogs, om bij te lezen, k moest toch wat in die bossige bossen...

oma leentje zei

O gelukkig dat je nog niet weg bent. Kan jou schrijfsels moeilijk missen. Gelukkig zit je nog niet met dit zeikweer op de camping.

Pierelantijntjes zei

Aahhh, een eerste kampeer ervaring. Nou als ik zo de foto's van de vorige post bekijk, gaat dat helemaal goed komen. De caravan ziet er super gezellig uit, geen taalbarriere, en een eigen saitair gebouwtje. Wat wil een mens nog meer......Ja, mooi weer natuurlijk, maar dat gaat ook vast lukken.
Groetjes van Ester

Les Cotrions zei

I 'm happy you are still with us Lynda and I'll be very glad to see your pictures from your next vacations! We probably have rain tomorrow...I'm waiting for it...till then...beach after work!
Enjoy a lovely Summer Wedensday!
Vale

G-STYLE zei

Wat heeeerlijk dat je nog vakantie hebt , ik moet maandag alweer werken en moet eerlijk bekennen dat ik het komende weekend hard nodig ben om weer bij te komen van alles hier ........het klussen is leuk en geeft voldoening maar vier van die meiden geeft wel drukte hoor , bedenken wat we moeten eten want ze lusten niet alles, wassen , veeeel wassen enz......
We hebben het zelf gewild ...maar ik zou best met je mee willen hoor over een paar weken , alleen je hebt niets aan mij want ik kan geen tent opzetten, ik kan wel m'n laptop meenemen want die van mij doet het wel goed.

Maar lekker dat je nog even hier bent om ons "het leven zuur te maken"
wat zullen we je straks gaan missen..................
"als kiespijn "

nee hoor , ik maar maar grapjes want je bent een lieve schat en altijd leuk als er een nieuw bericht van jou verschijnt dus ga vooral door.

lieve groet van Gea

jolanda zei

Sjonge, dus jullie gaan pas zo'n beetje wanneer wij hier alweer aan de gang moeten!! Maar ik ben erg benieuwd naar die genante ervaringen die volgens jou onherroepelijk gaan komen hihihi :-))))
groetjes jolanda

It's me zei

Owwwwwwwwwwwwwww.........gelukkig...........je bent er noggggggg...................

Bonjade zei

Je kunt niet eens weg.....stel je voor dat de postbode nog langer op zich laat wachten....;)
Wie weet gaat ie zelf met die prachttas aan de haal;)
Blijven liggen hoor bij de brievenbus, het is het wachten waard......
Liefs

lia zei

Oh, je hebt het allemaal nog tegoed. Hier nog 2 en halve week, dus mag ook niet klagen.....

Anoniem zei

Zooo tegen die tijd wil ik met je ruilen,want ik ben dan al weer aan het werk,dusse ga ik wel in jou plaats....oke....haha....lieve groet Joke.

Antonia zei

Jeetje wat een verhaal Lynda, ik zie het helemaal voor me. Super dat jullie toch nog op vakantie gaan! Wij hebben het ook nog voor de boeg. Ook met een sleurpaleisje maar niet zo mooi als die van "je zus". Hele fijne vakantie gewenst voor jullie allemaal. Groetjes Anja

Irene b zei

waiting for your picture too... It'll be like an holiday for me that i'll work all the summer ;)

Gaia zei

I look for to see your pics!!!!

Poor cuty! she cry!

LIVS LYST zei

Hi!

Wow - such beautiful pictures of the two children in up here! So lovely!

And by the way, I found your name/blog in LILLE BLANKA. Just as you know!!!

So nice to come in here. Thank you!

Smile from Norway - Liv ;O)