Drukke ochtend...

zaterdag 31 juli 2010


Vanmorgen vroeg tijdens m'n dagelijks loopje door m'n tuin, zag ik deze aktieveling......

This morning, early, when I had my daily little walk through the garden, I bumped into this little creature...



aangestoken door het kleine wondertje ging ik verder..op zoek naar mijn fiets

seeing this little wonder, I walked on...looking for my bike...


GEVONDEN!
FOUND IT!!

mijn mannetje gedag gekust...
kissed my hubby goodbye...


en via het pad...weg was ik...
across this path....there I went...


eerste stop, de haven....
first stop, the harbour..

zwaaien naar wat vrienden...
waving at some friends...


om mijn weg te vervolgen...
after that I went on going..

heee, kijk...een nieuw gezicht...
look who I "met"on my way..


Andrée Leblanc

en na een kort kijkje in de keuken...
and after a short peek in her kitchen...



fiets ik verder..
I cycle on..


ik kan niet kiezen, hier even liggen...
I can't decide....lay down here...


of een hapje hier..
or a little bite here..


op mijn weg terug, nog even bij Tine K.(Tine K.Home)langs..
on my way home, a quick stop at Tine K's...



mijn foto achtergelaten op het prikbord;)(I WAS HERE;))
I left my picture at the bulletinboard(I WAS HERE;))

en via de voordeur weer naar buiten...
and off I went, through the frontdoor...


terug naar huis...
back home...

en hier zit ik dan, bij te komen van een drukke ochtend..
so, here I sit now, recovering from a busy morning...

huh?? er kriebelt iets langs mn been....
uhm, something is tickling my leg....

*PLING*...

het is de kat...die wil eten....*ZUCHT*.
it's the cat, he want's breakfast.....*SIGH*.

;)

alle foto's komen uit magazine's als Seasons, Stijlvol Wonen en VT wonen..
all pictures come from magazines, like Seasons, Stijlvol Wonen and VT Wonen..


Enjoy your day!
Geniet van je dag!

Lynda

PS: heb mijn geschenk van Ria ontvangen (adem uit Rietje;)).....daarover later meer...eerst aaien...
I recieved my gift from Ria(BREATHE RIA;)).....later I'll show you, first I have to stroke it some more...

Leave a Comment

It's me zei

Wat ben je weer druk meid....op je vrije zaterdag...en ik maar werken ( heb pauze nu )....oeps tis al laat......maarre je hebt het weer gedaan.........he???.....niet geweest nog......ahum.............grrrrrrrrrr......mutzzzzzzzzzzzzzz.............ik ga verder........doeiiiiiiiii

Home and Lifestyle zei

Ha ha , wat een leuke post! Je bent er maar druk mee, maar ik heb er wel van genoten hoor! Goed dat je iets van jezelf op het prikbord hebt achtergelaten, je weet nooit wat het oplevert ha ha!

Een fijn weekend Lynda! Lieve groetjes, Ingrid

Een sneller kloppend hart zei

My god, zo'n drukke dag en dan nog tijd om te bloggen...misschien kan er dan ook nog wel een nieuw achtergrondje bij ;) hihihi
Lees die nog maar eens goed door...simpeler ging gewoon niet, zo moeilijk is 't dus HAHA

Fijn weekend he, ik ga zo de kinderen naar hun papa brengen voor 2,5 week :( snik boehoe, gelukkig gaan we op de terugweg naar een carbootsale in Geertruidenberg, kan ik even mijn gedachten verzetten ;) en ik kan ze altijd opzoeken als ik ze mis, nice thought!

Nou doei! Groetjes, Veronique

Corine(THUIS) zei

Jee Lynda, wat sjees jij heen en weer op een vrije zaterdag!!
Op zulke mooie plekken moet je de tijd nemen om te genieten en niet gelijk weer door moeten!!
Ik kijk nog even op m'n gemak terug...
Groeten, Corine(THUIS)

Miranda | Taxx Life Blog zei

Watr een geweldig verhaal heb je gemaakt, erg leuk en prachtige foto's! Nu lekker relaxen? Of ga je nog even door.

lia zei

Ja het was me het dagje wel hé. pfff...

fijn weekend, lia

astridvanbeers zei

Ik lees hier al een tijdje met je mee. Tot mijn verbazing zie ik het terras van Okaliptus in Bitez, Turkije. Die kussen ken ik heel goed, je kunt er heerlijk op liggen! Kijk maar eens in mijn kopfoto! Heb je die foto zelfgemaakt??
Laat je me het even weten, gewoon nieuwsgierig of jij ook in Bitez bent geweest!

Pierelantijntjes zei

Hoi, ik hoop dat je al een beetje bijgekomen bent van je drukke ochtendje. Wat een heerlijk uitje door al die bladen heb je gemaakt. Heb genoten van de foto's en je reisverslag.
Ik wil een andere banner op mijn blog maar ben ook nog hard aan het verzinnen...kraak kraak..
Fijn weekend verder,
Groetjes van Ester

wonen bij de dijk... zei

ten eerste wat is je blog mooi geworden..
die kleuren..
ten tweede wat een creativiteit op deze grauwe zaterdag....
en ten derde, als je weer gaat, mag ik dan mee??
Fijne avond, cobi

Inge zei

Sjonge jonge, at kun je toch druk zijn hè achter je pc-tje...
Pff pff pffffffffffffffffffffffffffffff

Have a nice weekend!!

K vj Z

desde my ventana zei

Happy and rested weekend Linda,
Hugs

G-STYLE zei

Ben je weer een beetje bij de les , bezige bij ?
Leuke ochtend heb je gehad ,zou ik zonder enige moeite doen hoor, heb net een hele dag erop zitten, nl: Brocante aan de ijssel in Deventer , Brocantehuis in Veendam en dan nog een brocante adres in Slochteren en overal wat gekocht , kijk daar wordt je pas moe van (en de portemonnee leeg )
Ik wordt eerst voor een aantal weken (of maanden) aan de ketting gelegd denk ik want ik ben eerst weer voorzien van spullen en moet eerst maar eens goed schoonmaken want daar is het de laatste weken echt niet van gekomen met al die tieners in huis .
Fijn weekend , lieve groet Gea

Bonjade zei

Yiiieeehhhh....yeaah......ze heeft haar tas binnen........
Hoog aaibaarheidsgehalte of niet?
Heerlijk meid geniet er maar fijn van, ik zit nog heerlijk op mijn kussentje......geniet, geniet.....;)
Ga je heerlijk showen nu met je tas, ja met zo'n mooie tas mag je gezien worden hoor....
Liefs

Anoniem zei

Ff een vraagje.....alles goed met je,weet je ik ruil niet met je van vakantie,je bent er zelf heel hard aan toe whahahaha.....wat een post,ik wens je voor morge een fijne zondag en wat minder druk als vandaag haha,lieve groet Joke.

Tuur zei

tjeee....leuk rondje ...maar je bent zeker nu moe voor morgen erbij?

alma zei

Ha die Lynda.
Ja hoor ... ben weer even online. Op het bankje van de receptie! Ik had het dus ook verkeerd begrepen (echt blond) Dacht ....is ze nu al terug??
Jij bent je alvast lekker aan het voorbereiden!

Have fun! Ziet er gezellig uit!

Groetjes
ALma

Diana zei

Slow down Lynda...Slow down....!!!!! Goh meid, jij bent nog een graadje erger dan ik ben (wist niet dat het mogelijk was..)Het is nu zondag...relax, chill out girl, upload het Zennnnn-gebeuren....

Les Cotrions zei

You made me dream Lynda with these gorgeous images!!!! Thank you so much...I love dreams!!!
Happy Sunday!
Vale

G-STYLE zei

Halllooo, wat een heerlijkheid morgen MAAR drie uurtjes werken en dan vakantie , ben jaloers wat ik ben niet echt tot rust gekomen met al die tieners in huis en ben nu eigenlijk een weekje vrij nodig om eens goed schoon te maken en te rusten .....ahum.

Ik gun het je hoor meid ,ben nu wel erg nieuwsgierig naar wat je had dat je zolang thuis was .....of is dat te persoonlijk ......

Nou in elk geval wens ik je voor morgen een goede en gezellige werkdag , ben bang dat ik me niet ga vervelen van 7.00u tot 16.30u daar op m'n werk maar gezellig is het altijd wel gelukkig .

Groetjes maar weer van Gea