ORANJE!!!!

vrijdag 2 juli 2010

Nederland- Brazilië---> 2-1

O YEAH O YEAH O YEAH!!!
Wie had er gelijk.....IKKE!!!!!!!!!!!

*POLONAISE*(wie haakt er aan?)
drie keer raden wat ik NU nog even in mn koffer ga stoppen!!!

en de strooien ORANJE zonnehoed die ik vanmorgen van ma heb afgetroggeld!!!:)

Don't need to translate this.......WE won!!!!!!
Brasil is going HOME!!!!!!!
O YEAH O YEAH O YEAH!!!!!!!
*DANCING*

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

En wie had er ongelijk.....ikke!!!!!!!!!!!!

Is nie erg!!! Ben hier heel blij mee!

wonen bij de dijk... zei

vergeet je oranje jurkje niet, he???
JOEPIE< 2-----1...
cobi

It's me zei

Yeah !!! goed he?? ik wist het !!~ik zei gisteren nog tegen onze Braziliaanse buurvrouw ...wij winnen.....ben benieuwd als ze straks thuiskomt....of ze nog lacht !! veeeeeeeeel plezier in Haarlem liefje......toedeloeiiiiiiiiii!!

Karin zei

Hee!!!!! Je vergeet je oranje slippers muts!
*zucht* te laat ze is al weg :(

(Je had gelijk, je moet er in geloven!)

lia zei

O ja hoor, natuurlijk gingen ze winnen. Altijd positief blijven hé.

Fijne tijd hoor..)

Floor zei

Hahahahaaa ja je had heelmaal gelijk !!!
En wat een mooie wedstrijd!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

zou nederland...heel misschien....?! Ik durf het niet eens hardop te zeggen.
Ze doen het goed in ieder geval ;-)
Fijn weekend!

maría cecilia zei

So sorry because they are my neibourghs, but so happy for Hollanda and all my blogging friends from Holland!!!!!
cariños,
maria cecilia

Nieneke zei

Hoi Lynda,
Daar ben je dan...Ik vind je reacties bij andere blogs altijd zo leuk...Kwam via via op je blog en heb me dus nu meteen maar eens aangemeld als volger.
Groetjes, Nieneke

vosgesparis zei

Haarlem is leuk he ;) hoewel er wel iets minder woon winkeltjes zijn momenteel.. een aantal grotere zijn jammer genoeg verdwenen maarja er zal nog zat te zien zijn geweest... ga je wat op picasas gooien ervan ;) (had trouwens ook ooit fotos van Haarlem daar staan) anyway poefjes in kei vorm ken ik ja die heb ik laatst ook bij NIjhof op de foto gezet maar ik vind die gebreide toch eigenlijk stiekem leuker
groetjes. desiree