Uur U...the story continues!! UPDATES!!!

zondag 11 juli 2010

UPDATE: de spanning loopt op, de gemoederen raken al wat verhit, mensen grijpen alles aan om oranje naar de cup te helpen, van niet te versmaden ZAMPen tot naaktloperij!!! In voetbal en liefde is ALLES geoorloofd!!! Er zijn er zelfs die hun andere ik niet meer kunnen bedwingen, gespleten persoonlijkheden steken de kop op!
Niemand, maar dan ook NIEMAND kan ONS iets verwijten, aan ONS kan het niet liggen(al kan er nog meer oranje bij, just in case....)
IK vindt dat er dinsdag zelfs een apart bootje achteraan moet met ons erop!!!! Zeg nou zelf......hoe leuk zou DAT zijn!!!!*grijns*






UPDATE 2: het nieuws verandert per uur...uhm...minuut, zo gaat bij grote gebeurtenissen dus de updates flitsen om je oren!!!
Ik heb inmiddels begrepen dat Karin(geen tijd om er een linkje van te maken maar kijk in mn blogrol en klik op Bea) het zélfs voorelkaar heeft gekregen Bea op haar paasbest op het bordes te krijgen, met schoenen voor ons allen!!!!!:D.............dat was toch een updateje waard????

PS de manolo's wilde ze zelf houden maar offers moet je brengen Ka!!!;)

UPDATE 3: OPROEP: is er nou echt NIEMAND die nog een adresje/telefoonnummertje heeft van een connectie van een van onze jongens? Ik ken ze natuurlijk allemaal en onze Bert woont in ONZE provincie(kuch, sprak zij als geboren brabantse) maar iedereen zit nu natuurlijk stijf in Zuid Afrika! Dus WE zoeken nu een ingang......om even te kunnen laten zien dat WIJ ons werk gedaan hebben......WIE??!?!?!?!?!?!





Jahaaaaaaaaa, ik weet het, ik hoor het jullie al zeggen: "alwéér Oranje"????
JA ALWEER ORANJE!!!!..*kuch*...wil het natuurlijk NIET op m'n geweten hebben dat ik er NET niet genoeg aan heb gedaan!!!! Zal MIJ niet gebeuren! Kan niet achteraf  zeggen: HAD ik maar .......NOPE.....ik HEB.......ALLES gedaan......heb zelfs jullie opgeroepen even mee te doen!*PRUILT*......en op een paar enthousiastelingen na, viel me dat enigszins, soort van, toch wel een beetje tegen!!!!!!!!!!!!!!! DUS......moet ik het weer zelf opknappen!!!
EIGEN SCHULD DIKKE BULT!!! *GRIJNS*....


of er veel geslapen wordt vannacht???? Verwacht dat manlief zo langzaamaan z'n emoties niet meer in bedwang gaat houden...



maar hij zal het nodig hebben want het wordt een lange dag!!!
De voorbeschouwingen beginnen al om 12.00 uur!!!!


dus ik denk dat ik 'm voor het slapen gaan maar een paar rondjes laat rennen door de
tot feesttent ingerichte garage;).....paar flikflakjes voor het slapen gaan doen wonderen!



we gaan morgen de wedstrijd elders kijken en reizen natúúrlijk in stijl!!! Oranje lelie in ons haar, en een sapje in onze heupfles....voor de broodnodige pietamientjes!!


geperst in deze keuken....NATUURLIJK, maar dat is misschien een detail waarmee ik jullie niet had moeten vermoeien, MAAAAAAAAAAAAAR...eigen schuld, weet je nog??????



terug naar huis gaan we natuurlijk luid toeterend in onze aangepaste bolide.....want....


hoewel beeldig......*kuch*...pijn aan de voetjes van het polonaiselopen!!!

Duitsland heeft Octo Paultje......die helderziende zou zijn.......maar zeg zelf.....



hierbij verbleekt die kwabbelige flubber toch?????????
(dit was tijdens het kampeerweekend, ik in tent, remember??? Mij vindt je geheel rechts, met oranje bril :D)

Ik blaas op mn vuvuzela, doe mn meditatie, poets mn bril en smeer mn keel......

kan ik dan nu misschien wél op jullie rekenen???
(je gaat niet liggen piepen als ik wel op de boot sta dinsdag in Amsterdam en jullie niet he!!!!)

Sleep well, count sh.....goals!!!!:)

Lynda

Yes girls, the end is near!!! Tomorrow(sundayevening) THE finals take place in South Africa!!! As you can see......I'm ready!!! I've tried to get some bloggirls ready too.....but only a few girls did their jobs ;)! So....I have to do it myself, because I don't want to think I could have done more:D!
So just look at the pictures, sigh deep and remember, it will be over soon!!!
Then everything will get back to normal.....uhm......well.....sort of;)!!!!

If you would just try it one more time!!!
HUP HOLLAND HUP!!!!
Thank you!!;)


Leave a Comment

It's me zei

Op mij kun je rekenen......maar geen oranje blog............ik doe wel samen met jouw!! mag dat voor een keer???? jouw staat ook alles he???...en we gaan gewoon winnen hoor..........let maar op !! Ria heeft gelijk.............welterusten veel plezier....ik ga ook elders kijken.............dus we spreken elkaar na de wedstrijd.............lieve oranje groetjes Ria......

It's me zei

Kijk op mijn blog !!! nu !!...hahahhahahah!! zo goed?????

Oude lappen zei

Nu kom ik hier die foto opnieuw tegen van die dames op het picasa kampeerweekend. Was even in het war. Ik ga morgen ook supporteren voor jullie Nederlanders hoor! Een oranje outfit heb ik wel niet.
Liefs Liliane

Karin zei

Natuurlijk kun je op mij rekenen, wat dacht jij nou! Manlief heeft ook al de kriebels, zit morgen ook al vanaf 12 uur voor de buis :)
Ga morgen bij zusje kijken, maar weet niet of dat wel zo'n goed plan is. Tot nu toe alle wedstrijden thuis gezien....oh oh, ga nu toch een beetje last krijgen van enig bijgeloof!
Aan ons gaat het in ieder geval niet liggen Lynda!! Succes meid (en ook voor onze boys natuurlijk)

Een sneller kloppend hart zei

Jezus man, ik ben nu al stik-nerveus voor vanavond, gooi jij nog eens olie op 't vuur!! :-))) haha!
Onze hele dag is al uitgestippeld, ik moet 100 km rijden om mijn vader te bezoeken in 't ziekenhuis, dan doorrijden (50 km) om de kinderen op te halen bij papa, daar eten en dan hopelijk zonder file terug naar huis om op tijd voor de wedstrijd te zijn...zucht....dat wordt een drukke dag hihi, maar die wedstrijd Ohhhhh, ik heb er zo'n zin in!

Have very much fun Lynda! ;)

Groetjes, Veronique

wonen bij de dijk... zei

Kijk ook eens bij mij....
wij zijn ook nerveus, en gaan kijken onder het genot van alweeer een bbq.
het was hier trouwens vannacht noodweer..
heel veel regen, onweer en harde wind..
spookachtig, maar gelukkig schijnt de on alweer..
k'ga nog even terug in mijn bedje..
fijne dag vandaag en vanavond.
cobi

Diana zei

Beste Mevrouw Lynda,

Graag ontvang ik per retour de door mij bestelde ZAMP. Ik ga ervan uit dat het om een passende bestelling gaat: ZAMP voor één- of tweemalig gebruik, aangenaam in de omgang, charmant, en om op te vrooooten...
Bij 100% tevredheid na ontvangst, zal ik graag van Uw diensten gebruik maken voor een bestelling van een duurzamere ZAMP voor meermalig gebruik.

M.v.G.
Diana

Ooooh Lynda, ik heb naar je geluisterd hoor!!! Het zal mijn schuld niet zijn als Nederland verliest!!!

Ilse zei

Ik had meegedaan hoor !!! Netjes en wel mijn zit schoenen geplaatst en ik ga er nu ook maar wat oranje tegenaan knallen want ik wil er ook alles aan gedaan hebben !!
x

Floor zei

Wie is die vrouw hierboven? ik wilde nl hetzelfde zeggen...

Claudia Leertouwer zei

En wie gooit nu vanavond die bitterballen in de frituur?

Diana zei

Geen ZAMP aan mijn lijf vanavond hoor Lynda!!!!
Take Your Time....

Hier in Ut Brabaaaaansuh, begint de sfeer er al lekker in te komen. Het eerste Vuvuzela-concert heeft al geschald door de straat....

HOOOOOOOOOOOOOOOOLLLAAAAAANDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Jij bent echt een gek wijf!! ;-)) Oranje overal!! Ik wens je heeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag, en vooral vanavond, want natuurlijk wordt NL wereldkampioen, kan niet anders!

Dikke doei!!

Inge zei

Jep voor mij natuuuuuuuuuuurlijk oranje...
Al ben ik denk ik de enige in NL die m in haar uppie kijkt!!
Oranje bril heb ik standvast elke wedstrijd die NL moest spelen opgehouden, Oranje leeuw die brult volop en de vuvuzela heb ik allang de kop ingedrukt!!

Het onweer hier van gisteravond brulde werkelijk als een leeuw!!
Nou als DAT geen goed voorteken is dan weet ik het niet meer!!

IK ben van de partij en het zal stil zijn in de straten van NL, IJZIG stil en dat in die warmte!!
Dus ja MIJ heb je!!!

XXX vj zus

lia zei

Ja, eerlijk is eerlijk....Aan jou zal het niet liggen, jij hebt héél goed je best gedaan. Ik zal ook eens even kijken wat ik kan doen. Want het is toch te heet buiten.

HUP HUP HUP HOLLAND.........

Tuur zei

hmmm volgens mij was ik vannacht al in de bonen....krijg je als je blote mannen gaat bekijken .....lol
maar ik heb een logje gemaakt....(dacht dat ik dat ook hier had vermeld....maakt niet uit)
Hier word er alles aangedaan...om achter oranje te staan!!

Anoniem zei

Ohhh sorry!hier geen orange haha,vind er niets aan,ja weet het,erg he,maar mijn zwager en neefje zijn gister naar Afrika vertrokken en mijn zus moest op het laatste nippertje verf halen,want hij wilde de Nederlandse vlag op zijn gezicht,veel kijk plezier straks en wens je een fijne nieuwe week,lieve groet Joke.

Anoniem zei

GEWELDIG ORANJIG ZEG!