Geluk...

zondag 18 juli 2010


Dit klavertje(met een beetje fantasie een klavertje 4)....is voor iedereen die deze week op vakantie gaat(heb een veilige reis), in moeilijke tijden verkeert, even een dipje heeft, of gewoon, wat extra geluk kan gebruiken!

Fijne zondag!!
*****************************************

This cloverleaf is for everyone who, is going on vacation this week(have a save trip), who is going through a hard time, who is in a little dip right now, or just, could use some extra luck!

Have a nice sunday!

                                          Liefs,
                            Lynda

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

Ik ontvang deze mooie klaver vanuit het HART gegeven heel graag..
fijne dag vandaag..
Cobi

It's me zei

Wat een mooi foto Lynda.........!!! ga jij op vakantie???...fijne zondag........liefs Ria....

Bonjade zei

Ik laat hem liggen voor iemand die hem echt nodig heeft......
Enne koude muntthee zei je......schijfje citroen....ijsblokje......luchtbedje om op te dobberen in je LBB....??? Oh yep, I am coming!!!
BOMMETJE!!!!
Fijne dag

Irma zei

heej Lynda,

heel lief van jouw ik wens jouw ook al het geluk op de wereld liefs Irma

Floor zei

oh wat lief van je
jij bent een schatje
enne dat kaarsje voor inka en andre: lief van je !


ps.zeg lynda , ik scrol nu naar beneden en zie dat ik niet eens tussen je winkeltjes sta (Weeeeehhhhhhhh) snik snik snik ontroostbaar ben ik

Jeanette zei

Dankjewel, wat een mooi en lief gebaar.

Groet,
Jeanette

Jacqueline @ HOME zei

What a lovely post Lynda. So thoughtful and encouraging.
Sorry that I've been absent for a while. I have just come back from staying at my sisters whilst our husbands went to LeMans. I am so behind with my commenting !! I hope to be back on track soon. XXXX

Door Jolanda zei

Wat een lief postje...:-+

Haikey love of living zei

Mooi en lief gebaar!

Als kind vond ik ook een klavertje-4. Het had de dag ervoor heel erg hard gestormd en daardoor waren er veel coniferen omgewaaid. Mijn vriendinnetje van toen zei " als je daar in fietst dan veer je heerlijk terug"
Het leverde me een gebroken been op en het klavertje-4 was helemaal geplet.
Eén geluk! De huisarts woonde er tegenover...

groetjes, Haikey

Michaja zei

Wat lief! Jij ook een hele fijne week. Je eerste vakantie week is het niet? Gaan jullie trouwens nog weg? Of blijven jullie lekker aan huis?
Lieve groetjes Michaja

Michaja zei

Nou met die tropische temperaturen komt het denk ik wel goed met het exotische gehalte in Noord Holland :)
Komen we elkaar nog misschien tegen? Ik vlieg 16 augustus naar Amsterdam.
xxx

Karin zei

Je bent een SCHAAAAAAT en neem dankbaar je klavertje in ontvangst ;)

Ger zei

Je bent een mensen mens,'n gevoels mens,'n gevoelig mens.....je bent ''gewoon'' 'n heel lief meissie!!!

"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."

Ik neem dit lieve gebaar met beide handen aan en bewaar het zorgvuldig tot dat ik het nodig heb.
Dankjewel....XXX

Voor jullie ook een fijne tijd en het geluk zal ook aan jullie zijde zijn.

Liefs,
Ger

Tuur zei

Dank je wel neem het klavertje graag aan....
stuur ik iets anders jou kant op oke!
het is heel lekker...doeiiiii

Claudia Leertouwer zei

Geef je Floor niet alleen alle geluk van de wereld, wil ze nog meer...

Liefs Claudia