Op het nippertje...

vrijdag 2 juli 2010


Yep, het gaat nog goedkomen, kan nog, geen probleem...alles onder controle!!!!(ik moest babysitten gisteravond dus ik kon niet eerder vragen)*kuch*
Ik ga vanavond de auto in, op weg naar Haarlem met m'n vriendinnetje, overnachten en shoppen, zondag terug!
Nu heb ik wel al wat adresjes gekregen(dankjewel Alma en Flien:)) maar ben niet vies van meer, hou van keus he ;)))
We willen zoveel mogelijk(we vergeten voor het gemak even dat het TIGJOEN graden wordt) zien......dus kom maar op meiden, de do's and don't van Haarlem!!!!
Mail alles wat je weet(liefst in blonde details;)) nog even snel naar MOI!
Ik beloof je dat ik aan je denk als ik zaterdagavond aan het strand zit te eten ;)!!!
Goed, volgende vraag......voor in mn koffer...WAT neem ik mee???(zeg NIET badpak, je weet NIET wat je zegt;)) Oranje zonnebril??? HUP HOLLAND!
AJUUKES!!!
***************************************************

Yep, it's gonna be okay, we'll make it, no problem....everything under control!!!!*COUGH*
Tonight I'm gonna step in the car, with my girlfriend, and we are heading to Haarlem, where we will stay for the weekend, sleeping, eating and shopping! Sunday we come back.
We will NOT think of the fact that it's gonna be zilion degrees outside;).
I can ask you for some tips to do, and NOT to do, but I can imagine you don't have any:D.
So....maybe then tips for the content of my suitcase?
'Don't say swimsuite.....you don't know me;))))
I will think of you all when I'm eating on the beach on saturdaynight, is that a deal???
So.....we leave after THE soccergame this afternoon;)....HOLLAND just HAS to win!!!!
Oooooo, let's pack my orange sunglasses:D!!!
BYE!!!

Leave a Comment

Carla zei

Tips over Haralem kan ik je neit echt geven....ik weet dat ze onwijs veel leuke winkeltjes hebben.
Maar wat ik wel kan is....je een super leuk weekend wensen.
Gewoon vaak op een terrasje neer strijken en een verkoelend drankje nemen.
Véél plezier!!

groetjes Carla.

wonen bij de dijk... zei

HEEEL VEEEL plezier.
FIjn weekend..
Groet, cobi

Claudia Leertouwer zei

Een heel fijn weekend Lynda, en als je nu alle tips aan mij dooorgeeft ga ik ook eens een keertje naar Haarlem.

Groet, Claudia

oma leentje zei

Heerlijk meid . Wij zijn er met Pinksteren geweest. Helaas ALLES DICHT. Maar morgen word het jullie feesie geniet ervan. Toedels. Leni

Karin zei

Een jerrycan met water dacht ik zo en natuurlijk, kan niet zonder, slippertjes. Een paar makkelijke voor tijdens het shoppen, een paar kekke voor je dineetje aan het strand, en vooral veel schoon (droog) goed dacht ik zo, want dat wordt natuurlijk in no time klets klieder nat.
Geen tips voor Haarlem van deze kant. Staat nog op mijn lijstje daarmoetiknogusnaartoe!

Mij zie je ook niet in dat blauwe ding wanneer de tuin vol zit met kinders hoor. Lekker in mijn uppie, heb net het luchtbed al volgepompt..zie je het voor je ;))

Margot zei

Geld en pasjes.
Slippertjes gewoon vergeten, heb je tenminste een doel om te gaan shoppen.
Tandpasta ook niet vergeten, want na die wijntjes, met lekkere hapjes waar altijd knoflook in zit, is het vervelend om de volgende dag met zo'n droge stinkstrot (sorry, maar zo voelt het dan wel, ervaring????) te moeten lopen.
Ga dus samen met zuslief maar eens naar Haarlem, staat ook op mijn verlanglijstje, dus jij kunt ons de volgende keer tips geven.
Bij voorbaat dank.
Groetjes en heel veel plezier...
Margot

Gaan We winnen, of gaan ZE verliezen???
Hup Holland Hup...

lia zei

Adresjes kan ik je niet geven, maar wil je wel veel plezier wensen.
En vergeet de zonnebrandcreme niet. En inderdaad de pasjes zodat je lekker kunt shoppen.

Veel plezier........
Lia

faire un songe zei

Wat neem je mee... je goede humeur.. maar volgens mij is het met jou altijd lachen.... een zonnebril en flamboyant jurkje..slippertjes....een onwijs kek handtasje... een lekker zomers geurtje.. en ik zeg.. you can go girll.. have fun....
Veel plezier....

Muisje zei

Geniet ervan.

Groeten Herma

It's me zei

Haarlem is geweldig....ga er zeker heen in de komende twee weken....we hebben heerlijk vakantie nl...............rust !!! heeerlijk !! geniet meid ! ik zal aan je denken morgen avond als je aan het strand zit te eten......hahahaah!! en ik zal je missen natuuuurlijk !!! tot maandag dan meer......snik.......

Home and Lifestyle zei

Veel plezier!!!!

Lieve groet, Ingrid

André en Inka. zei

Heel veel plezier.

Lekker shoppen,naar het strand,lekker eten,wijntje erbij wat wil een mens nog meer.

Bonjade zei

Oh bofferd....Haarlem is top. Winkeltjes, winkeltjes...pak dan vooral de leuke zijstraatjes.....
En voor je koffer, gewoon niet te veel meenemen, want ja dan moet je wel iets nieuws kopen;)
Enjoy your weekend

Vosje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Stina zei

Een héél fijn weekend hoor.

Groetjes!!!!

Vosje zei

Oh heerlijk naar Haarlem!!! Ik ben er pas met drie vriendinnen geweest we hebben toen de Hofjesroute gelopen klinkt een beetje truttig maar dat is erg leuk hoor! je komt dan door allerlei leuke straatjes met leuke winkeltjes 1 daarvan is het groenste straatje van Haarlem daar zit "Verrassend Goed"een leuke winkel met Jeanne d'Arc spullen. verder kun je daar op de markt die ook Zaterdag is heerlijk op de terrasjes zitten.
Veel plzier!!!! groetjes

Nicole Claudia zei

Ik heb ook inspiratie voor je in Haarlem. Maar ik zou wel lekkere luchtige kleding en makkelijk en comfortabel schoeisel meenemen!! Voetjes zwellen op van dit temperatuurtje!!!

En verder, héééééééél vééééééeéel plezier!!

En nog Hup Holland Hup vanmiddag, hè. Ik zit in mijn door Fifa verboden oranje jurkje de boel aan te moedigen. Ttussen m'n werk door, hè, maar gelukkig ben ik óók de baas, dus ik knijp één seconde een oogje dicht!!! want anders mis ik het doelpunt!!

Groetjes, Collie

Jeanette zei

Wat je mee moet nemen is sowieso een dikke portemonee en ivm het mooie weer veel drinken. Haarlem is echt een leuke stad heb daar al regelmatig geshopt maar dan voornamelijk voor kleding. Dus leuke adres op het gebied van woonshoppen moet ik je even schuldig blijven. Ik ga morgen ook shoppen, ik zal aan je denken.

Goed weekend!

Groet,
Jeanette

maría cecilia zei

Holland is winning at this moment!!!!! poor Brasil, my fellow neighbour!!!! And Brasil played with Chile (me), and we lost... back home!!!
Hope you have a great and super time at the beach, eating, laughing and shopping!!!
hugs,
maria cecilia

Ger zei

Dat gaat hélemaal goed komen!!!

Veel plezier en misschien val je wel zo op met die oranje bril en hoed dat wij 's avonds op TV nog een glimp van je opvangen....je weet maar nooit of er toevallig 'n cameraploeg in de stad is;-)

Optijd gaan zitten hé,lekker hapje,lekker drankje..........niet enkel winkeltje in winkeltje uit.

Ik lees het wel weer of jullie Haarlem onveilig gemaakt hebben;-)

Liefs,
Ger

Pas de deux zei

Haarlem is zo'n leuke stad. Veel woonwinkels en leuke terrassen. Dicht bij zee en vriendelijke mensen. Lang geleden dat ik er was. Ik wens je veel plezier. Dag, Lilian