buitenste binnen...

vrijdag 18 juni 2010


gistermorgen/yesterdaymorning



vanmorgen/ this morning


gisteren/yesterday


Vandaag/today


Het gaat zó snel! Ik denk dat ik ze straks afknip en in een vaasje zet, want ik zie mezelf dit weekend niet buiten zitten met 14 graden! Dus halen we buiten naar binnen(dus mijn titel klopt, ben niet meer warrig, althans...niet meer van gisteren:D).
Hier nog wat "buurtjes"van de bovenstaande dames.

************

It's going SO fast! I think I'm gonna cut them of and put them in a small vase, because weather forcast says it's gonna be autumn this weekend, and so I don't see myself sitting outside with 14 degrees!!! I'm gonna bring outside in!
So my titel (outside in) is correct, I'm not blurry anymore.......well....at least not from yesterday!:D.
Here you can see some neighbourflowers from the girls I've showed you above.















Goed kijken.....zie je de vis?/look closer, do you see the fish?








Zo, volgens mij heb ik meteen meegedaan aan "Friday Flowers":)!
Hmm...it looks a bit like Friday Flowers doesn't it?!:)

Fijn weekend allemaal!

Have a nice weekend!

Lynda

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Ja, jammer dat het weer wéér zo omslaat. Ramon heeft gisteren met zijn verjaardag echt mazzel gehad. We hebben lekker lang buiten gezeten!

Wat een prachtige bloemen, ik zou inderdaad lekker buiten naar binnen brengen...

Fijn weekend!

Groetjes, Collie

Splashes of Pink and Mint zei

Je hebt groot gelijk, er is buiten niet veel aan! Wat gaat het hard hè, in de tuin! Groeizaam weer noemen ze dat! Zeker als er nog een buitje gaat vallen (volgens mij kan ik 'em hier al pakken!)
Mooie rozen!
Fijn weekend!

Kom Achterom zei

Ze zijn prachtig zeg!!
Heerlijk rozen ennuh gewoon vest aan en uitwaaien !!! hhihihi
Nee hoor ik zit ook lekker binnnen!!
Fijne weekend Yolanda

Almalu's Place zei

Beautiful roses!!I'm soooo excited for the wedding!!!six days from now!!!
You know, we actually already live together so we are not moving to a new place!but it's a new adventure starting the same...

xx
Ale

It's me zei

Mooi Lynda !!!!!..................wat een tuinvrouw ben je toch!!! fijne dag................ik ga douchen en weg.........saampjes gezellig...ga Reintje verwennen vandaag !!! liefs van mij..........saampjes weg hoor niet douchen.....ik zie je denken......hahhahahahha!!

Bonjade zei

Wat een bloemrijk stukje ja...heerlijk.
Tja haal buiten maar binnen hoor, of gooi binnen naar buiten...,kan ook;))
Nee je hoeft niet in aktie positie hoor. Ik knip alleen altijd de takken die de grond over willen gaan en die weigeren te klimmen...oftewel dwarsliggers dus;)
Tja en wat doen we daar dan mee....idd net als jij buiten naar binnen.....
Fijn weekend;)

Ger zei

.........nou ben dan maar snel.....anders ben ik je voor met m'n schaar en plukmandje en glip even bij jou de tuin in.....nee,nee...... ik zal niet als een bezetene te keer gaan.....één roos voor binnen in 'n glas of drijfschaal en de geur en kleur uit de tuin laat je ook binnen genieten....

Met deze weersvoorspellingen dan toch maar eens de spitskool stampot proberen......;-)....auw...nie meppen....

Geniet van het weekeind,fris buiten of knus binnen!

Lieve groet,
Ger

Les Cotrions zei

Faboulous roses Lynda!!! We'll have autumn either this week end!I'll put my blossoms in a vase too..dreaming Summer at home!
Happy week end!
Vale

faire un songe zei

Ja jammer dat het weer minder wordt dit weekend..van mij mag het iedere dag zonnig zijn...helaas we hebben het niet voor het zeggen.
Als het volgende week maar lekker is...dan lopen we de avondvierdaagse.....
Fijn weekend

Stina zei

Ziet er weer mooi uit Lynda, die vijver ook, onze zoon kwam gisteren tot de ontdekking dat we een kikker in de vijver hadden, brrrrr...daar hou ik nu helemaal niet van, loop er met een boog omheen, hihi...fijn weekend, gr Stina

Corine(THUIS) zei

Heerlijk zoals je het zonnige buiten naar binnen hebt gehaald! Het miezert hier al de hele morgen..
En het is fris :(
Groeten, Corine(THUIS)

Room Seventeen zei

Mooie foto's Lynda. En ja, het wordt snertweer dit weekend, bah.
Groetjes Hennie

Floor zei

Hee Lyndaatje , Ik moest zo lachen om die reactie van je bij mij want ik erger me ook aan die monstertjes .
Maar bedenk maar dat dit meisje eigenlijk heel zielig is dan kom je het weekend wel door ...
grrr
Ik voel een blogje opkomen door je reactie :)
en jij moet maar eens komen koffie drinken , lachen met jou.

Karin zei

Gelijk heb je naar binnen met de prachtige bloemen want het wordt K*T weer :(
Las net je verhaal bij Floor, dus ik ga je heeeeeel veel succes wensen, probeer een beetje (uuuhh hoe zal ik het netjes zeggen...) beschaafd te blijven, 't is gelukkig maar 1 nachtje :))) Good Luck

Home and Lifestyle zei

Het is buiten wel even wennen na een paar mooie dagen, gelukkig dat morgen het Nederlands elftal speelt hi hi...als we dan toch binnen moeten zitten, dan maar in het oranje! Mooie rozen...ook voor binnen!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Abacaxi & Hortelã zei

Nou da's mooi... gaan we een weekendje naar Nederland; krijg ik weeralarm van m'n schoonzus: neem winterjas en -laarzen maar mee!
Mooi niet, heb een feest en ik ga in een zomerjurk! Dan maar kou lijden!
Kachel en kaarsjes aan & cocoonen dan maar hè... tòch een fijn weekend ;-)
Bisous, Chantal

lia zei

Ja, ben bang dat je die bloemen naar binnen kunt halen. Het is mooi balen.....hier. Ik wil zomerrrrrr.
Maar je word wel vrolijk van die bloemenpracht van jou Buiten.....

Michaja zei

14°C, de wereld draait zich om geloof ik. Jullie slecht weer wij mooi weer :) Haha zo zou het ook eigenlijk moeten zijn. Ik woon tenslotte in Z FR en jij in het koude kikkerlandje :)
In een uurtje, was het maar waar!!!
Jammer dat je geen leuke stofjes hebt kunnen vinden maar dat komt nog wel. Geduld is schonezaak :):):) Zegt iemand met heel veel geduld, ahum ahum.
Mooie bloementje in je tuin. Enne die vis, ik hoor Ilan al zeggen blub blub mama!!
Fijn weekend
Michaja

brocantezussen zei

mooi hoor. Ik heb zelf ook een mooie roos op mijn blog gezet. Genieten is dat in je tuin nu alles weer gaat bloeien.

Blue Cottage zei

Heerlijk die rozen...
En als ze ook nog lekker ruiken...
ik heb ooit gelezen dat als je elke dag bloemen geur opsnuift dat je dan langer en gelukkiger leeft. Dusss....SNUIVEN,
en wat het het herfstweer betreft...
daar zou je toch 'n "lichte depressie" van krijgen. Gelukkig heb ik voor m'n tuinkamer een heerlijk kacheltje (daar vroeg je nog naar)
Dus zit ik daar vanavond met een overheerlijk kopje erwtensoep plaidje over m'n beentjes,
ik laat me niet GEK maken!!!
Toch een fijn weekend gewenst.
Groetjesss Cobi

Anoniem zei

Prachtig je foto`s,heb je een grote tuin zekers,ben niet nieuwsgierig hoor haha,lieve groet Joke.