ZEN......met een vaasje....

zaterdag 19 juni 2010



Zen was ik, compleet zen....ik was rustig, aardig, geduldig, kalm, vol begrip en behulpzaam!!!
De oplettende lezer weet waar ik het over heb, weet je dat niet? Dan neem van mij aan dat ik een topprestatie heb geleverd....niet dat ik normaal niet aardig ben hoor....maar dit was een gevalletje "kat op het spek".

En nu zit ik in de tuin.....zen........met een vaasje.......maar telkens als ik daar naar kijk, voel ik m'n zennerigheid toch wat afnemen.
Waarom??




niks mis met m'n vaasje toch?? Stoer vaasje....leuke bloemetjes....uit eigen tuin...*zucht*.....
En dáár zit 'm nou de kneep.....ik heb ze gisteren afgeknipt omdat vandaag buiten ramspoed voorspeld werd........*kuch*.....en daar zit ik dan....buiten, in de zon....met mn vaasje....
Tja


maaaaaaaaaaaaaaaar...





niet lang meer denk ik!!!! :)....ik ga naar binnen......met mn vaasje!!!!!!

OLE OLE OLE OLE..........

***************************

ZEN, I'm completly zen......I was nice, polite, understanding and helpfull......not that I'm normaly NOT nice, but my girls had a sleepover....so we had two extra princesses honoring us with their visit!:D.
And believe me, without telling you all the details(I did that somewhere else in blogland;)), I did GREAT, FANTASTIC, I'm SO proud!!!YEAH!!!:)
But now I'm sitting outside.....and my "zenfeeling"is fading a little bit....why?
Well, I took my vase outside....nothing wrong with my vase....lovely flowers from my own yard.......I cut them yesterday because weatherforcast said it would be "hell"outside....so....now I'm sitting IN my garden, with my vase from INSIDE.....filled with flowers, FROM my garden...SIGH.
But......don't think it's gonna take long.....WOW I can see a cloud coming!!!
I'm leaving my garden JEUJ!!!!!!.....:D

Today Holland has to play soccer against Japan, so.....soup is boiling as we speak, muffins are orange of course;)....we have enough drinks, and orange "hawaiiflowerchains".....we are ready.....AND THE CHAMPION;)!


TOEDELS!!!!

Lynda

Leave a Comment

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Lekker naar binnen met je supervaasje!!
Hier is het af en aan, zon en regen, met rechtwisselvallig te noemen, al is m'n humeur stabiel...gelukkig
Beetje zen wel ;-)
Fijn weekend, groetjes Hil

wonen bij de dijk... zei

WE ARE THE CHAMPIONS...
OOk vanmiddag zen, tijdens de wedstrijd??
Ik ga naar de paardendag met Willemijn, dus als je vanavond wat ruikt..dan ben ik het!!!
Groet, en een fijne wedstrijd.
Cobi

little sweet things zei

Haha, mooi toch kan je ze achter je aan slepen. Bij mooi weer mee naar buiten, bij regen mee naar binnen.
Veel plezier met voetbal kijken.
Groetjes Sas

Michaja zei

Ach ja het is toch voor de verandering leuk om van je bloementjes te genieten in een vaasje ipv in de tuin? :) Doet weer heel anders aan.
2.19 per bos!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ben ik pas stik jaloers. Je wil echt niet weten wat voor smak geld ik betaal voor 10 pioenrozen. Ik ga nu echt even huilen en straks nog meer als ik in de bloemenzaak mijn bloemen moet afrekenen! Maar ik hou te veel van bloemen om ze te laten staan. En deze bloemenzaak verkoopt gewoon de mooiste (en dus duurste) bloemen van Salon.

Stina zei

Hey, Lynda lachen moet ik om jou, zet de bloemetjes maar binnen, hihi...

Heb je een nieuw profielfoto, leuk zeg, dat had ik je nog vergeten te zeggen.

Liefs Stina

Nicole Claudia zei

Tja, Nederland, hè!! Maar buiten wil ik nu niet wezen hoor... het is zonnig...... en daar is 't zo'n beetje wel mee gezegd, want buiten zitten wíl ik absoluut niet, dan waai ik weg!!! En dan ben ik zeker weten niet zen meer, maar bibberkoud!!

Geniet van je prachtige bloemenvaas met bloemen... lekker binnen op een mooi tafeltje en ga er lekker bij zitten met een bakkie leut!!

Fijn weekend.

Groetjes, Collie

Kom Achterom zei

Ha lynda zit je al binnen!!
hihih wij ook maar zonder vaasje maar met een zee van bloemen van dochterlief!!
fijn weekend
Yolanda en nog bedankt hoor voor je super leuke berichtjes aan ons!!
Wedstrijd???? neeeeh luiken schilderen oooh schandalig ben ik lekker rustig op straat hihiih
zien ze me ook niet voor mijn K... als ik buk
oooh erruugggg!!
toedeloe

Les Cotrions zei

Good luck for the match Lynda! We have a terrible weather today...rain and 15°...I want Summer back!
Hugs
Vale

Ger zei

Nou....schuif even een stukje op...kom ik gezellig bij je zitten aan de bloemen picknick tafel voordat de bui losbarst;-)
Kan jij mij het zennen ''even'' bijbrengen....
Want als ik lees over Zen moet ik echt nog veel leren......ik lees:
Zen is een manier om een ontspannen levenshouding te ontwikkelen. Een manier om met aandacht te leven. De grondgedachte is dat je beter één ding goed kunt doen, dan tien dingen slecht*

En wat moet je doen als je met honderd dingen tegelijk bezig bent???

Volgens de Zen leer moet je beginnen om eerst je hoofd leeg te maken.....nou ja zeg....zaten daar net allemaal van die ideeën in die mij wel aardig leken....

Bij de Zen meditatievorm is een goed gevoel voor humor van belang.......en daar ontbreekt het bij jou niet aan.......zelf bij mij niet als ik jou posten lees.......dan klinkt er vaker een schaterlach door de kamer.....en dan hoor ik een kreet van;is het echt zo leuk...laat me ook eens mee lachen....

Jij zit inmiddels vast al binnen voor de buis en als het af en toe te spannend wordt.....kijk dan even naar je mooie stoere vaasje met blommen en krijg 'n Zen gevoel.......adem in,adem uit......

Fijn weekeind wat voor weer het ook mag worden.

Lieve groet,
Ger

Marga zei

Wisselvallig weer, dus zet ze nu maar weer even buiten, het is droog. Nee hoor, laat maar binnen staan.
Ik heb net mijn hortensia die binnen stond buiten gezet. Hij was helemaal verdroogd en ik hoop dat hij buiten nog opknapt, maar ik denk dat het valse hoop is.
Nog 0-0
Fijn weekend.
Groetjes Marga

Home and Lifestyle zei

Hier is weinig zon te bekennen, regen des te meer! Dus blijf maar lekker met dat vaasje binnen! Het Nederlands elftal werkt trouwens ook rustgevend, ik viel er net even bij in slaap! Het is ook zoóóóó inspirerend wat we daar zien....!!

Misschien biedt de tweede helft meer spektakel, anders blijf ik lekker achter mijn blog zitten!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Een sneller kloppend hart zei

Haha!! Zeer grappig weer....mooi vaasje ook

enne 1 - 0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah!!

Anoniem zei

Haha wat een Zen,ik heb vandaag nog een Zen zeepje gekregen bij een kraampje,heerlijk rustig word je ervan als je eraan snuffelt,wat een prachtig zithoekje heb je en je stoere vaas met boeketje uit eige tuin,geweldig,hier ook apart weer,wens je een fijn Zen weekend toe,lieve groet Joke.

oma leentje zei

Zit hier volkommen Zen te zennen. Komt doorj ou stukje ik wens je een heel rustig weekend. Denk dat je uitgeruster ben dan vorig weekend volgens mij was dat weinig Zen... Liefs Leni

lia zei

Zen..) hahaha. En ik ben een oplettende lezer hoor.... Maar je hebt de logeerpartij dus doorstaan. En geniet maar lekker binnen van je vaasje, volg wk komt er weer zon....

fijn weekend met nog meer ZEN....momenten

Bonjade zei

Wat goed van je...helemaal down to earth....;)
Hou vast dit gevoel en fijn weekend gewenst, regen of niet.....
Toedels

It's me zei

Het was prachtig weer vandaag !!!! echt zo lekker.........maar nu heb ik het alweer koud..deuren zitten alweer dicht ..ik heb gewerkt vandaag...geen voetballen............twas gezellig druk !! heerlijk vind ik dat !!..en we zijn gisteren naar Haarlem geweest.en we gaan donderdag weer !! twas zo gezellig wat een leuke winkels heb je daar!! .en we zijn nog uit eten geweest was een heerlijke dag !!! en we hebben twee blogdames ontmoet !! in een winkel ..leuk hoor!! ......fijn weekend liefs Ria....

Jeanette zei

Hebben we twee weken mooi zonnig weer gehad, ga ik vandaag mijn mijn schoonzussen- moeder een dagje uit (wandelen en high-tea) komt het met bakken uit de lucht. Wandelen werd Intratuin van binnen bekijken. Jammer, ik had me er wel op verheugd. Nog een rustig zenweekend toegewenst.

Groet,
Jeanette

Jenny zei

Crazy Dutch weather. Now I dream of Texas and warmth but then it is too hot there.