2 stapels

vrijdag 4 februari 2011


Stapel 1: te koop op mijn "zolder"


Stapel 2:...uhm....géén idee waarom je als hamster ónder je etensbak zou willen liggen ;))

Dit was mijn bijdrage aan "stapelen op vrijdag"van Irma;)

****************************

Ben in de afrondende fase van mn werkstuk, en hoop het aankomende week te kunnen versturen! Dat betekend weer meer tijd om bij jullie allemaal langs te komen!(sorry voor mn afwezigheid maar prioriteiten he ;)).

I'm about to finish my final project, I hope I can send it to my teacher somewhere next week! That means more time to visit all of you again!(sorry for my absence but priorities huh;)).

Ik wens jullie een lekker weekend!
Wishing you a lovely weekend!

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Mayflower zei

Jij loopt helemaal hard van stapel met 2 stapels hihi.
Je heb mooie spulletjes bij je zolderopruiming, prachtig die haspels en de spuitsifons.
Oooohhhh.....en die hamster haha, wat een leuke foto.
Succes met je werkstuk, nog even de laatste loodjes en ja....dat gaat voor alles hoor meis.
Lieve groet, Mea

Juule zei

Ahhh, dat mormeltje...;-))Die gaat kijken of zijn bakje ook aan de onderkant is geschilderd..
Succes met je laatste fase! Gaat je helemaal lukken.

Klem!
Eeflien

Rozmeen zei

AAh hij is gewoon in slaapgevallen of ligt lekker te dromen van zijn lekkers...misschien is hij vergeten dat hij onder zijn bakje ligt hihi..

ja die mason jars zijn even op... maar wie weet komen ze weer binnen :-)

Lieve groetjes,
Rozmeen

Margot zei

Jij hebt nog een stapel werk, dus het zij je vergeven...
Die hamster is toch niet dood hè???!!!....
Knuf, Margot

André en Inka. zei

Ha,ha, hamster is erg grappig,leuke foto.
Succes nog eventjes met je stapeltje werk,fijn weekend.

Yn'e Steeg zei

Ik dacht heel even dat dat kleine mormeltje..... nee toch!
Maar gelukkig, dat is dus niet zo

Fijn weekend, Jantsje

http://truutske.blogspot.com zei

Zou toch niet waar zijn dacht ik toen ik dat mooie hamstertje onder z'n voerbakje zag liggen...maar gelukkig....je was aan het stapelen.
Fijn weekend, Trudie.

Stina zei

hihi die hamster en jij veel suc met je laatse fase.

liefs Stina

Home and Lifestyle zei

Compleet uitgeteld lijkt je hamster...ik hoop dat ie inmiddels al druk is met hardlopen op de hamsterloopband! Kan ik mij nog goed herinneren van de tijd dat wij hamsters hadden, dat maakte altijd zo'n lekkere trrrtrrrtrrrtrrrtrrr herrie!

Jij succes met je werkstuk, komt helemaal goed!

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

ik schrok wel even toen ik je hamster zag;) maar gelukkig hij ligt lekker te slapen en te dromen van stapels voer:)
succes met de laatste loodjes.. wat zal dat een heerlijk gevoel geven als je werkstuk ingeleverd is!! en tijd voor ontspanning:)

fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

Kom Achterom zei

Zou jij met zo'n 5 gangendiner niet onder je bord uitglijden??? woehahahah
fijn windjewaai weekend
Yolanda

La Maison zei

Stapelgek die hamster ;)
En de stapel op je zolder ben je zo kwijt denk ik.

Lieve groet
Hermine

lia zei

Ga jij maar lekker aan je stapeltje huiswerk verder. Leuk die hamster.

fijn weekend
liefs Lia

Tierlantijn zei

Lekker maf die hamster van jullie!!

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je werkstuk. Die krijgen we wel te zien toch???

Liefs!

Tuur zei

oooh je hamster laat even weten, leeft die nog!
succes met je werkstuk!! komt vast goed schtje...
een heel fijn weekend

It's me zei

Sprakeloos......ik ga een woordeloze vrijdag beginnen.......whahahhaahhaha!! dikke kus ! van mij......zuchtttttttt......soort van....ik weet niet.........hmmmmmmmmmm......

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!!
Good luck on your project!!!!
This little cutie sleeps so well...I want to sleep like him? her? hahaha today!!!

Hope you have a wondeful weekend my sweet friend!!!

(By the way, you will need to teach me how to say more things in Dutch, I only know how to say kisses!!! hahaha)

Lots and lots of liefs!!!!

Floor zei

hahaha die hamster heel zen is ie , lekker chillen !
gelukkig zijn mijn kids net in de trein en zien deze foto niet anders word er weer een week gesmeekt om een hamster ...
fen wiekend !

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, das mit der Maus ( ist die tot? ) und dem Katzenfutter musst Du mir erklären, war das Deine Katze?
Ein wunderschönes Wochenende
liebe Grüße, Yvonne

Muisje zei

Wat heb je hamster gegeven?haha.
Ziet er wel grappig uit.
hij wou gewoon een keer op blog denk ik.

Groeten Herma

oma leentje zei

Whahahahahah die hamster is stapel. En ik weet niet hioe jij dat doet hoor je bent dus bezig met werkstuk ,maar overal waar ik kijk staat jou naam bij als reactie. Hoeveel uur zit er in jou dag. Mens duizendpoot ben je.
Rustig aan he anders word je stapel.
Liefs Leni

Inge zei

Nee die hamster ligt er lekker bij...
Is ook géén stapelen...
TSSSSSSSSSSSS

Jeanette zei

Succes met je werkstuk en dan mag je er net zo bij gaan liggen als je hamster :-).

Groet,
Jeanette

Bij Guusje Thuis zei

De laatste loodjes (op elkaar en je hebt ook een stapel) en dan zit je klus er op, succes en geniet van je weekend!