Iene miene mutte...

donderdag 3 februari 2011

Geen filmpje geen foto's ...geloof me op mn groene ogen dat het eerlijk ging!
Briefjes vouwen werd door de meiden hier zwaar afgekeurd, want WIE mocht er dan het winnende lootje trekken he *zucht*....dus werd het(zoals de weggevertjes;)) oud Hollands Iene Miene Mutte.........en dat klonk als volgt: "iene miene mutte, tien pond grutten, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas....MAAR die baas die is niet thuis, want hij ligt in het ziekenhuis....wie waa weg heeft dikke vette pech(weer een afvaller dus ;))"...en zo.....kwamen we na enkele "iene miene muttes" bij de "winnaar"......Vero.....asjeblieft!
Even je adres mijn kant op en dan komt het goed!


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Die Veronique...daar zal ze heel blij mee zijn! Gefeliciteerd!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Ik denkkkkk dat Vero er heel erg blij mee is !!.......groetjessssssssssss fijne avond van mij....xxx....

http://truutske.blogspot.com zei

Gezellig zo'n aftelversje, weer eens wat anders en natuurlijk geloven we je op je woord!!!
En Veronique gefeliciteerd !!!!
Fijne dag, Trudie.

Unknown zei

Gefeliciteerd Veronique, daar zul je wel weer een schattig hoekje mee gaan maken!
Geniet er van!

En jaaah Lynda, wat heb je het eerlijk gedaan... ik geloof het op je groene ogen!

Lieve groet,
Monique

Thuis bij Tjits zei

groene ogen zijn eerlijke ogen haha!!
Vero gefeliciteerd:)

lieve groet, Tjitske

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd Veronique.
Liefs Ester

marion anderson zei

proficiat vero, leuk dat liedje , had ik helemaal vergeten totdat jij het weer voor me zong, dank je wel lynda, fijn weekend, liefs marion

Kom Achterom zei

ine miene mutte Vero super!! gefeliciteerd!!
fijn weekend
Yolanda

Bonjade zei

Vero...van harte!!!!
Alles goed daar?
Fijn weekend liefie
FF

Claudia Leertouwer zei

Wat een bofkont!

Margot zei

Die Vero zal lekker kunnen wassen...
Proficiat hoor...