"wablief"?.....say what???

zaterdag 12 februari 2011

*rammel*...*snuif*.....*draaiom*.......ik heb niks besteld, verwacht dus niks....en toch staat er mijn naam op....oe oe oe.......

*shake*.....*sniff*......*turnround*....I didn't order anything, expect nothing.....but my name is on it...oe oe oe......






Blurgh...not funny!!! Maandag openen...*taptaptap*.....
oe...oe...oeeeeeeeeeee......

blurgh....not funny!!! Open Monday....*taptaptap*...
oe...oe...oeeeeeeeeeeee....

Enjoy your weekend, I'm counting;)(mondaymorning 8 o clock;))


Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Vær våken zei

He, he...how exciting!!! May your Monday be special and very lovely:) :)

Kristin xo

Home is where the heart is zei

dat zal niet meevallen om het dicht te laten tot maandag terwijl het pakje roept om geopnd te worden(ga mezelf na hihihi) SUCCES
Fijn weekend

lieve groet Brigitte

Anoniem zei

Oh wachten,pfff dat lijkt mij moeilijk,maar wel spannend,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

faire un songe zei

Succes met wachten......

Juule zei

en ook niet stiekem open stomen en dan weer dichtplakken he... ;-))

Geniet van het (lange) wachten...

Zara zei

Maandag is 1 van de weinige dagen dat ik blij ben dat ik zo achterlijk vroeg op moet. Ik denk dat ik de wekker nog iets eerder zet, want ook hier kwam een 'flop' binnen met dezelfde tekst.
*taptaptaptap* *kanniewachtenie*

Bonjade zei

Een geheime aanbidder....?
Oeoeoeoe......
Ik zou toch echt zondagnacht klokslag 12 en opstaan hoor......zo lang wachten...zuchttttt.
FF

Passione Helena zei

Wow Lynda, wat spannend! Ik zou het hele weekend heen en weer dribbelen en de klok voor uit willen kijken!
Kan je wel zo lang wachten?!!

Ik weet niet of ik dat zou kunnen;-)
Geheime aanbidder of iets anders, want Zara heeft er ook één. Ik houd je in de gaten maandag hihi

Fijn weekend!
Liefs Helena

Mayflower zei

Ohhhh.......dat zal niet meevallen Lynda....ik hoor het pakje hier al roepen...maak me open hihi.
Geduldig weekend.
Liefs, Mea

Inge zei

Oei!! Dit is een HELE opgave voor jou!!!
Ik wil wédden dat je t morgen klokslag 00:00uur open maakt al vallen je ogen bijna dicht wédden dat je op blijft...

Succes~~
KvZ

Een sneller kloppend hart zei

Wa flauw, maandag pas??

Succes met wachten!

Groetjes, Veronique

All odd things zei

Oe, pffff dat wordt een heeeel lang weekend voor jou!
Succes met wachten....

groetjes, Marielle

Neeltje zei

Tsss....hier hetzelfde liedje....ook wachten en nee, er werd voor mij geen uitzondering gemaakt. ;-( Dus ik kan niet wachten tot het maandag is... en ik denk dat dat ook voor jou geldt!

Thuis bij Tjits zei

oeeee wat spannend Lynda!!!! hoop dat je nog wel rustig slapen kunt hihi.. van wie zou het zijn.. en wat zou het zijn..
succes met wachten;))

lieve groetjes, Tjitske

Tanja zei

O wat zal het moeilijk zijn om te wachten, maar ik ben benieuwd naar je 'stille aanbidder'

Fijn weekend ;-)
liefs
Tanja

Home and Lifestyle zei

Je minnaar komt uit de kast, nou ja zoiets dan maar dan anders...hi hi!

Hou ons op de hoogte!

Muisje zei

Heb je er echt niet stiekem ingekeken.
Wat duurt het weekend nu lang he.

Groeten Herma

Stina zei

Spannend hoor, heb je het maar eventjes verstopt...

ben benieuwd,
fijne avond groet Stina

Alle mooie dingen zei

ohhhh wat spannnend... dat zal ik nooit redden!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Marieke Reintjes zei

OOOOhhhh, my god..nu nog wachten....ben erg benieuwd naar je bericht maandag....
Doei Lynda, ik ben altijd erg fan van je posten...
Groetjes en fijn weekend verder, Marieke

It's me zei

Ik weet van wie.........en niet openmaken he?????......denk dat ik ut weet....ja ja ja !! ik weet ut zeker nu ........liefs fijne avond..........❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

Michaja zei

SPANNNEND!!!

Lina zei

Spannend!

oma leentje zei

O jij ook al heb ook zo'n pakje . Lekker zijn we er mee tot maandag wachten Word gek . Maar ja ik zei al dat deze valentine ogen vanachter heeft dus ik durf hem echt niet open temaken. JIJ???????

Pieternel zei

Zo, nou ben benieuwd hoor. Misschien van je mannetje? Heb je er al aan gevoeld? Geroken enz.....

P.ieternel

Elisabeth zei

Spannend,ga je het echt niet openmaken voor Maandag??? Mij zou het niet lukken hoor om het dicht te laten
Liefs Elisabeth

bikim zei

wow! how exciting!
Rosa

Ger zei

.....''GEWOON'' wachten jij, je bent een grote meid en dan kan je dat!!;-)

Je hartje zal wel af en toe sneller kloppen voordat het maandag is.....

Gaat het nog 'n beetje????

Liefs,Ger

lia zei

En....eerlijk zeggen, kun je wachten..)

liefs Lia

Tierlantijn zei

Gelukkig wil je het deze Valentijn bescheiden houden..(zie je verlanglistje lijst hier rechts staan hahaha!)

Spannend! Nog een paar daagjes geduld..!

Liefs!

Mariette zei

Dearest Lynda,

Being patient is quite a challenge... BUT time is going very fast (at least here!) so soon you will be satisfied in knowing the content(s) of this mystery envelope.
Wishing you a great Sunday and a very Happy Valentine's Day!

Lots of love,

Mariette

In den Uylenbal zei

H die Lynda, je geduld wordt danig op de proef gesteld . . . Ik hoor muziek op de achtergrond "Monday Monday, so good to me,
Monday Monday, it was all I hoped it would be..." Ben benieuwd wat het is . . . en bij de weg, je cd is terecht !!!! 1 van onze 274 overijverige medewerksters had de cd even weggelegd om een plekje waar de post met "afzender onbekend" ligt. Ik, van nature blonT, dacht hier niet aan, dus elk hoekje van heel de winkel heeft mijn neus gezien. Behalve dat bakje . . . enfin, ik ga zo naar Frankfurt, dus ik wens je nog een hele fijne zondag ! Ennuh . . . NEEEEEE dicht laten die envelop ! :-) Liefs & Greetz Lejo

Yvonne - Frl. Klein zei

Oh, Überraschungspost! Wie schön!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Karin zei

Nog maar 1 nachtje....mijn handen jeuken. Heb hem maar snel in de kast gelegd want die envelop lag me steeds maar aan te staren. Geduld is een schone zaak *ahum* en da's nou net iets wat we niet hebben, maar kom op lieverd, WE CAN DO THIS!!!! ;))

Jeanette zei

OOhh..wat spannend en helemaal niet Lynda om daar op te moeten wachten, je zeker al tig keer tegen het licht door de envelop gekeken en tig keer gevoeld wat het zijn kan:-) haha..geduld is schone zaak Lynda,tot morgen:-)

Lieve groet, Jeanette

wonen met brocante zei

Dit is echt spannend! Leuk en wat kan het weekend toch soms eindeloos lang duren hé. Leuke blog ik heb me gelijk als volger aangemeld. Groetjes Peggy

Gustaviana zei

whoaaaaaaaa wat erg dat je moet wachten tot je iets mag openmaken oooooooooo !!!!!! hahahahaha
gr Viana

Claudia Leertouwer zei

Nog 1 nachtje slapen...

Bianca zei

Iemand is jouw Valentjn...slaap lekker vanacht.....hi...hi....groetjes Bianca

Sonja zei

Wat een leuk, spannende post zeg.. wat duurt het wachten dan lang!
Laat je morgen nog even weten of de hint.. de knipseltjes gewerkt hebben?! :))

Groetjes, Sonja