Kijken en klikken...

vrijdag 25 februari 2011















Soms kan het heel simpel zijn, niet teveel kletsen, alleen kijken en klikken...

Hier worden wij "meisje" toch wel een beetje blij van!

Sometimes it can be so easy, not too much chatter, just look and click..

This makes us "girls"happy!


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat een geweldige foto's! Daar wordt dit meisje in ieder geval heel blij van!

Fijn weekend Lynda! Lieve groetjes, Ingrid

Anoniem zei

It makes my day!

Fijn weekend!!
Desiree

Stina zei

die stempels zijn leuk zeg.
gezellig zijn de foto's.

fijn weekend
gr Stina

Bij Guusje Thuis zei

Echt ... na een ~piep~-dag zoals gister is dit toch iets waar ik even helemaal heppie-de-peppie van word. Thanks Lyn (knuf knuf) en ja dit wordt vast een rare in je statistieken maar ik denk dat ik vandaag nog heel wat keertjes kom 'genieten'.

http://truutske.blogspot.com zei

Ja hoor ikke word hier zeer zeker blij/vrolijk van.
Prachtige foto's.
Fijn weekend, Trudie

Corine(THUIS) zei

Oh alleen al die aardbeien...missie geslaagd hoor... ik ben blij!
Groeten, Corine(THUIS)

Home is where the heart is zei

yep hier nog een :)))
Fijn weekend

lieve groet Brigitte

Tanja zei

Helemaal geweldig je post, mens zit hier ook op kantoor (stiekem) te genieten, ik kom vanavond nog een keertje langs om het gevoel te krijgen.
Fijn weekend.

Liefs
Tanja

Margot zei

Hee meis, zit jij dit allemaal te doen op je slaapkamer...knap hoor.
Maar ben net pas bij je geweest op je vorige blogje....dus sla deze even over...muziekje is ook saai....slaapkamermuziek!!!
Welterusten, Margot

Vosje zei

Wat een heerlijke plaatjes!! Hier kun je toch alleen maar blij van worden!!
Fijn weekend groetjes Truus

Floor zei

Mooie plaatjes heb je toch altijd

wonen met brocante zei

Hier worden wij meisjes inderdaad gelukkig van! Groetjes Peggy

marion anderson zei

echt iets voor jou , geniet ervan , fijn weekend, liefs marion

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!!! You won´t believe I was thinking about you today while I was writing my post!!!! I´m sure you´re gonna be a great interior designer my dear friend!!!!!And yeees, trying to remember all the names drove me crazy too!! ;)

Oooohhhh I love everything from this shop, thank you for sharing with us this great address!!!!

Tot snel and lots of liefs!!!!!!!!

Alle mooie dingen zei

heee dat lijken wel lente foto's
ik ga snel eens even kijken op die site... vond het erg mooi
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Claudia. zei

Daar worden wij meisjes heel even blij van en dan denken we hebben, hebben, en dan worden we knetter gek er van, dan denk ik poetsen veranderen in huis, en dan dat ijzeren mandje hebben, waar kan ik die kopen.
Of dat lint of die (zijde) bloemen, grrrrrrr..
Veel te veel leuks.
Bedankt je hebt mijn dag weer kleurig en blij gemaakt.
Claudia.

lia zei

Leuk hoor.... ja soms heb je niet veel nodig.
fijn weekend, lia

Anoniem zei

These are all such cheerful photos, Lynda. Yes, I will post pictures of my skirt. I won't forget! kisses ~ Alexandra

Gianly zei

so cute!!!!!
Gianly

Juule zei

....*ik zeg niets en kijk alleen*....ff een geniet momentje

It's me zei

Dit meisje wel hoor!!!....ze is er stil van.............xxx

Bonjade zei

Goh zeg....wat is het hier stil......
Maar goed de beelden spreken voor zich....
Ik zie hier een liefhebber van ROSE, kijk daar wordt een mens nu blij van.....
Enne gratis tip, van mij voor jou, de JDL staat vol met rose (moet je echt eens zien ;0)
Nu te koop hoor ;0)
Fijn weekendd
FF

Thuis bij Tjits zei

jaaaa hier worden meisjes echt wel blij van:)) wat een heerlijke plaatjes.. ik zit echt te genieten onder het genot van die heerlijke aardbeien met slagroom hihi..

fijn weekend!!
liefs, Tjitske

Bonjade zei

Chips.....ze heeft 'm al.......
Nu doe dan maar een bossie rose tulpen ;)

Schudden maar dat gevoel!!!
FFF

Bonjade zei

Ja drie maal dat is forever FF
Voor de blonden onder ons ;)

bijzonder-oud zei

Wat een lekker plaatjes, echt voorjaar, net wat we nodig hebben! (nadat we hier gister weer sneeuw hadden, getver!)
lieve groet, en een fijn weekend,
Yolanda

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja, plaatjes kijken van mooie en lieve dingen zullen 'meisjes' àltijd graag blijven doen.

Geniet van het weekend en zorg dat je 'energyzed' bent voor de komende week!

Liefs,

Mariette

Door Jolanda zei

Wat heb je de kleine onopvallende dingen weer groots en bijzonder vastgelegd!

ByIngeborg zei

Hoi Lynda,

Wat een leuk blog heb jij ook! Prachtig en leuk inderdaad je fotootjes (waar meisjes dol op zijn) en soms niet teveel tekst. Is mij deze keer ook gelukt. Is ook prima toch?
Ook leuk je verhaaltje hoe je jezelf voorsteld.
Fijn weekend. Groetjes van mij.

Elisabeth zei

Wat een super foto's weer ,helemaal mijn ding.Ik zie wel allemaal mooie dingetjes die ik dan ook wil hebben haha .En heerlijke muziek!!
Fijn weekend ,liefs Elisabeth

Tuur zei

Ja lente kleuren!
vooral door gaan wie weet komt het dan eerder...:)
heel fijn weekend!

Bianca zei

Hier wordt ik heel erg blij van...ik vind het potje met het speldenkussentje erop echt prachtig...waar kan ik deze kopen??? Geen grapje...zou deze graag willen hebben....
:) :0 heerlijk om naar deze foto's te kijken...soms heb je echt niets meer nodig...
Groetjes en een fijn weekend.
Bianca

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Such pretty picture Lynda!
I hope you are well and are having a wonderful weekend!
XOXO
Kristin

Michaja zei

En of meisjes hier blij van worden!!! Mooi mooi hel mooi deze plaatjes.
Liefs van mij
p.s. Hoeveel nachtjes slapen nog? Ik denk aan je.

bikim zei

gorgeous romantic images!!!!!!!!!!!
thanks!!
it just makes me dream!!!!!!!!!
love all the shades of pink!!!!!!!!!!
enjoy your weekend!
Rosa

Tierlantijn zei

Hier wordt ik zeker blij van!!

Had ik toevalling afgelopen week nét (na bijna 40 jaar) geaccepteerd dat ik geen meisje meer ben.. Die conclusie wam heel hard aan! Werd te vaak met mevrouw en u aangesproken!

Wat wel en niet bij de vracht zat?
Niet; Die steiger over het water met dat heerlijke zitje!
Niet; Die fantastische keuken!
Niet; Die heerlijke romantische slaapkamer...!

Wel; Alle spulletjes van de collage!

Smok!

Abacaxi & Hortelã zei

Hier word ik HELEMAAL blij van, zeker nu ik naar buiten kijk en alleen maar regen zie :-(
Oké, ik kijk gewoon niet meer naar buiten en ga alle blogs langs voor mooie plaatsje!!
Fijn weekend Lynda!
Bisous, Chantal

THE BLACK BARN zei

LYNDA,

DAT ZIJN HELE MOOI FOTO'S EN IK HOU VAN DEZE SFEER!!

WEL WENNEN ALS JE NIET ZO VEEL TEKST SCHRIJFT.

FIJN WEEKEND,
MIRANDA