Langdradig?... Boring?...

donderdag 24 februari 2011

Volgende week om deze tijd zit ik in de trein, op weg naar L.eiden(nagelbijtend waarschijnlijk ;)) alwaar ik de dag erna het (theoretische stuk samengevat in een) examen zal afleggen.(ik heb een charmant B&Btje geboekt in K.atwijk alwaar ik van plan ben de avond relaxed en reuzegezellig door te komen met het "opperhoofd" van het Gesticht...aka Zara) Voor het praktijkgedeelte ben ik geslaagd(vertelde ik dat nog niet? bij deze..), dus nu "alleen"nog dat stuk theorie.
De afgelopen weken heb ik al aangegeven dat dát niet m'n sterkste kant gaat zijn...pfieuw wat een gevalletje zelfoverschatting....brains als een zeef....óf overvol, dát kan natuurlijk ook ;)
Anyway....blokken blokken blokken....in de woonkamer kan ik niet studeren, daar is teveel rumoer(waar ik me telkens weer mee wil bemoeien;)), op zolder wordt ik afgeleidt door alle tijdschriften en stalen die ik telkens weer wil "aaien"en bekijken enzo...dus rest er nog maar 1 plekje....net als vroeger...."op m'n kamer"!(en nee die is nog steeds niet gemake-overd!...dus oude plaatjes)
Dus mocht je me kwijt zijn.....op het bed....zuchtend en zwetend;).

This time next week I will be on a train on my way to L.eiden, where I will take my exam on Friday! I have made reservations in a lovely B&B and I will spent the night laughing and relaxing with Zara.
I passed the practicalpart(didn't I tell you already??) so now I "only"have to "do" the theoretic part. Well....I told you earlier that this part is not my favourite....it's not that I don't understand it, but it's just the keeping in in my head. I want to remember EVERYTHING! Every detail etc....so...study study study....
In the livingroom is not an option, to crowdy and to much noise(and I want to interfere;))
In the attic there's too much distraction, magazines and and lovely "touchables";).
So...like in my "youger"years.....in my bedroom....on the bed.
So....If you miss me.....sighing and sweating surrounded by.....(old pictures because STILL no make over here;))








En mocht je het te langdradig vinden al dat gewauwel over mn studie.....nog even volhouden....een weekje ;P!
And if you think it's boring, all this chatter about my education....hang in there....for just one more week ;P!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Jij gaat gewoon slagen ............valt wel tegen dat je hier niet bent....nee ga maar lekker naar Leiden....whahahahah!! wel dichtbij...zal ik ook ???.....hahahahah!! liefs fijne dag van mij...xxx...

marion anderson zei

heeeel veeeel succes, als jij je best hebt gedaan , kan jij ook iets verwachten !!!! je gaat het gewoon goed doen, zijn we toch van je gewend? , liefs marion

André en Inka. zei

gefeliciteerd met het behalen van je praktijkexamen,je kan het en je gaat het halen,..............veel succes,ik zal aan je denken en duimen volgende week,xxx

http://truutske.blogspot.com zei

Ik twijfel er niet eens aan...tuurlijk haal jij dat!!! Meis...ik wens je hartstikke veel succes want ik gun het je van harte!!
Fijne dag, Trudie.

Home and Lifestyle zei

Super dat je de praktijk al binnen hebt, maar de theorie gaat ook lukken, zeker weten! En als ik er vertrouwen in heb, komt het (bijna) altijd goed hi hi! Heel veel succes Lynda!!!!!

Lieve groet, Ingrid

G-STYLE zei

NOG EVEN LYN, KOM OP !! zo dat was even mijn bijdrage .....

succes met het stampen !!

groetjes Gea

Inge zei

Good Luck!!!

La Maison zei

Gefeliciteerd met je eerste helft, goed van je en de tweede helft gaat je ook lukken let maar op.
Logeren in Katwijk, leuk, even lekker langs het strand lopen.

Liefs
Hermine

Nicole Claudia zei

Oooh, je praktijk heb je gehaald. Super, gefeliciteerd!!!! De theorie gaat vast ook lukken, zeker weten... Nog even op je niet gemake-overde "eigen kamer" en dan heb je alle paperassen/documenten op zak en kan je los gaan op je slaapkamer!!!!

Heel veel succes met blokken en met het examen zelf natuurlijk!!

Groetjes, Collie

Tuur zei

Zet hem op! gaat je vast lukken!
Dit kun je gewoon,
Ik ga giga voor je duimen
go girl go girl....

Bianca zei

Kom op !!!! Je gaat het gewoon halen....
Zeker weten...:) Zal een kaarsje voor je branden..
Groetjes Bianca

Thuis bij Tjits zei

met 1 been ben je al over de streep.. dan volgt dat andere been vanzelf:))
gefeliciteerd met je praktijk!! en ik ga duimen voor je theorie, komt goed:))

liefs, Tjitske

Bij Guusje Thuis zei

Laatste loodjes maar dat moet jou gewoon gaan lukken, praktijk is tenslotte ook gelukt ... mijn duimpkes smurfenblauw duimdraaien dan maar?

En bij elke moeilijke eh-weet-ik-dat vraag denk je gewoon aan Bob de B. en zijn Wendy; can we fix it ... yes we can!!

Home is where the heart is zei

komt goed hoor en langdradig, absoluut niet. Ik heb in dec ook een week voor mn examen( oke heel ander soort theorie) hele dagen de blibber zitten proberen alles opgeslagen te krijgen en mij is het ook gelukt, dus jou ook.
Zal dan zowiezo voor je duimen oke :))

lieve groet en succes

Oude lappen zei

Ik hoop dat alles goed gekomen is.
Liefs Liliane

Linda zei

Gefeliciteerd met het praktijkgedeelte dat heb je binnen en de rest gaat je ook echt lukken, sterkte en succes met leren.
Groetjes,
Linda

natuurlijk groen en doen zei

Nog even doorbijten .......


Groeten Bep

lia zei

Nog even volhouden meid. Je kunt het.....
liefs Lia

Inge zei

Ik denk dat 't je wel gaat lukken! Net als al die kilo's die 'zomaar' weg waren: ga ervoor!

Gr, Inge

Elisabeth zei

Mooi zo de eerste helft heb je binnen en volgende week gewoon de andere helft !!Gezellig zo'n hotelletje ,maar uhhh niet te lang doorhalen he,fris en monter beginnen haha .Succes meid ,komt goed!!
Liefs Elisabeth

Juule zei

Lyn..Lyn.. stop! Kom nou es van dat bed af..zet koers naar de beste slijter en haal een heerlijke fles champange. Zet die in de koeler op een tafel met je twee mooiste champagneglazen. Bij thuiskomst zul je ze nodig hebben.

Mariette zei

Lieve Lynda,

Dus he hèbt het al half! Ja, dan gá je er toch helemaal voor en fit er tegenaan 's morgens. Dat ga je best halen meid; gelóóf in jezelf!

Liefs,

Mariette

Jolanda zei

Gefeliciteerd met deel 1, nu de teorie maar dat moet lukken.En het dan gezellig vieren in Leiden, zo'n gezellige stad! Succes en ik ga duimen! Lieve groetjes

Colinda en Jeroen zei

veel succes met het laatste weekje studeren! je gaat het vast wel halen. Wat studeer je eigenlijk?? sorry dat weet ik namelijk nog niet.
hihi.

liefs colinda

Nieneke zei

Niks gewauwel!! Gewoon heel knap!!! JIJ nog even volhouden dus en heeeeeeel veel suc6!!!!

Carla zei

geweldig toch als je ff van je af kunt wauwelen!!
Geeft niks hoor...is ook best spannend!!
Gefeliciteerd met deel 1`en deel twee komt vast wel goed...je kan het!!
ff volhouden nog!!

liefs Carla

Pieternel zei

Goed zo, over de rest hoef je je niet druk te maken. Komt helemaal goed.

Succes
P,ieternel

Alle mooie dingen zei

ik duim voor je... en jij studeert nou dan kan het niet meer fout gaan!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Antonia zei

Succes met de laatste loodjes Lynda, de helft is al binnen :-) Groetjes Anja

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd met de praktijk...Ik wens je heeeeeeel veel succes met je theorie...nog 1 weekje meis, kom op!!! Je kan het!!!!
liefs Ester

Michaja zei

Komt gewoon helemaal goed hoor met jou en dat examen. Let maar op! Strekte en heel veel succes met het blokken deze week!
Liefs Michaja

Tanja zei

Nee hoor Lynda, geen probleem, zeur maar lekker door, en zo te lezen heb je de helft al in the pocket. Dus eigenlijk maak ik me niet zo'n zorgen over het laatste stukje. Ik weet zeker dat het helemaal goed komt.
Veel succes met leren.

Liefs
Tanja

Tanja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gustaviana zei

Meid zet hem op je kan het !! Voor iemand die zo getalenteerd kan schrijven en zo een mooie foto's neerzet... moet het examen toch een peule schilletje zijn !!! dus komop !! komt goed xx

Jeanette zei

Nog even doorzetten meid, het gaat je lukken...zoveel bloggers die je positieve energie sturen kan niet missen:-) toi toi toi..

Liefs, Jeanette

Karin zei

Je bent geslaagd voor je praktijk! en dat hoor ik nu pas....ik die jou zo achter je broek aan hebt gezeten...FOEI! Nee even serieus, goed gedaan meid. Nu nog even die laatste hobbel ik ga vreselijk hard voor je duimen, werkelijk waar. Let wel op dat zij van het gesticht niet iets vreemd in je drankje mikt ;))
Studeer ze!
duim duim duim duim duim duim duim duim....

Karin zei

die t hoort er dus niet achter, moest heb zijn. Excuus voor deze blogvervuiling.

Karin zei

Of misschien was heeft toch beter geweest, sorry tis al laat.

Margot zei

Geslaagd...bijna dan...en dat horen we nu pas!!!!
Mijn duimen zijn al helemaal schraal, dus had je wel even mogen laten weten...kon ik ze wat eerder in de ruststand zetten...
Maandag begin ik weer, ja....
Heb een beetje geduld nog (ja, mijn engels is nog niet zo slecht), en veel plezier op je slaapkamer...
Knuf, Margot

Zara zei

Ik heb zin in jouw examen! Het wordt vast heel gezellig en we gaan genieten; des te ontspannener ben je op de dag zelf! Hoop ik.

Tierlantijn zei

Heel spannend! Gaat helemaal goed komen Lynda!