eerlijk is eerlijk.....

zondag 6 februari 2011



...............ik kocht een voorjaarsboeketje...........
En om het dan maar meteen goed te doen koos ik gewoon voor alle voorhanden zijnde kleuren:)...mét....winters wit(wat een irritante dwarse draak ben ik toch ook he ;)))!

Fair is fair....I bought a springbouquet..........
And to do it right....I choose all the colours there were left.......wíth...."winterwhite"...(ain't I a annoying dragonlady;))





en omdat jullie zo meegeleefd hebben...een kleine collage van mn werkstuk.
and because you all sympathized so much....a little collage from my project


Heb een heerlijke zondag!

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Een super vrolijk boeket en een mooi werkstuk...dat is een mooie start van de zondag!

Wanneer krijg je de uitslag over je werkstuk, ik ben erg benieuwd!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Abacaxi & Hortelã zei

Hahahahahaha... je hebt een mooi boeket hoor, dwarse draak, winters met een lentesfeertje (lekker fleurig op deze druilerige zondagochtend!).
En nu heerlijk genieten van je zondag!
Bisous,
Chantal

lia zei

Mijn eerste gedachte bij jouw post is....
Lynda laat de winter los..)
Mooi boeket en een mooi werkstuk.

fijne dag,
Liefs Lia

Tierlantijn zei

Cool zeg! Maak je die plattegrond op de computer of gewoon met pen en liniaal??? Ik heb laatst namelijk een tekenprogramma gedownload maar kreeg het niet voorelkaar om een plattegrond te maken. Veulste ingewikkeld voor mij...;)

Fijne zondag! xx

La Maison zei

Wat een mooi VOORJAARS boeket en een vleugje wit mag hoor, de maartse buien komen ook nog ;)

Je werkstuk ziet er fraai uit en nu maar duimen.

Laat je niet wegwaaien vandaag
Hermine

Tanja zei

Mooi voorjaarsboeket Lynda! Je werkstuk ziet er ook heel professioneel uit, knap van je hoor.
Fijne zondag!

Groetjes
Tanja

Thuis bij Tjits zei

ach Lynda dat dwarse is dat misschien niet je eigen innerlijk verzet.. want stiekem verlang ook jij naar de lente!!! geef het maar toe hahaha:)
mooi boeket, dat maakt mij helemaal blij:)

fijne zondag!
lieve groet, Tjitske

In den Uylenbal zei

H die Lynda, of moet ik zeggen "Pruil-lipje" ? Wazzup with da music . . . ¿¿¿¿ Ik heb geen cd ontvangen ¿¿¿¿¡¡¡¡ Waar heb je die naartoe gestuurd ? Wellicht ligt ie dan ergens op een hoop andere post. Ik ga vandaag toch even langs de winkels ( tis nu 11.00 uur ben er net uit, héérlijk...) Hef uh nijs zandee ! Greetz Lejo

natuurlijk groen en doen zei

Heb hier ook al wel voorjaar in huis.Maar ik kijk stiekum iedere dag bij het weer 14 dagen vooruit we niet een sneeuwbuitje kunnen verwachten. Maar Linda ik ben bang dat we er ons bij neer moeten leggen..

fijn weekend
groetjes Bep

Annelies zei

Wat gaaaaaf! zowel je werkstuk als het lenteboeket!!!
Geniet er van!
liefs, Annelies

Claudia Leertouwer zei

dat ziet er mooi uit!

Jeanette zei

Wat een heerlijk voorjaarsboeket. En je werkstuk ziet er ook al zo goed uit, heb het even vergroot. En als je sneeuw wilt zien zul je met ons moeten meegaan, wij gaan binnenkort op wintersport naar Oostenrijk, heb net de sneeuwhoogtes nog even bekeken..... :-)

Fijne zondag,
Jeanette

Jolanda zei

Wat een mooie boeket, lente met een vleugje winter zullen we dan maar zeggen...en je werkstuk ziet er goed uit, gezellig die hond erbij...lieve groet Jolanda

Elisabeth zei

Heerlijk zo'n kleurig voorjaars boeket en je werkstuk ziet er heel erg goed uit .Leuk dat je even foto's laat zien
Fijne Zondag .
Liefs Elisabeth

katja-Mariska zei

Een vrolijk boeket en je heb het ook dubbel en dwars verdiend.
XXX

It's me zei

Kijk nou !!! wat een mooie bloemen Lynnnn...prachtige kleuren........heb je maar 1 boeketje gekocht.....??...er staat hier een heerlijke capucinno voor me op tafel....xxxx.....mooi je werkstuk !! jij gaat slagen...dat zie je zo !!!....liefs van mij......koffie ??...

*Maristella* zei

Buongiorno Lynda...molto suggestive queste immagini! Io ti auguro una buona domenica, *Maristella*.

hokje zei

Een voorjaarsboeketje ;-)) Ziet er erg mooi uit hoor, net als je werkstuk!

Groeten,
Miranda

Antonia zei

Gefeliciteerd met het afronden van je werkstuk Lynda! Enne je voorjaarsboeket is prachtig, groetjes Anja

Jeanette zei

OO..wat wordt ik vrolijk van je mooie boeket, helemaal mijn keluren. wat een werk zal er in zo`n werkstuk zitten maar het ziet er wel heel erg mooi uit!

lieve groet, Sjaan:-)

Nicole Claudia zei

Hahaha, winterwit... heerlijk vrolijk boeket.

Het werkstuk ziet er profi uit hoor, zit vast héél wat uurtjes werk in...

Groetjes, Collie

Bij Guusje Thuis zei

Dit klinkt als aan het 'ontwinteren' ... op naar de lente :-)

Michaja zei

Ik ben jaloers op je mooie boeketje! Had deze week geen tijd om bij de bloemenzaak lang te gaan maar als ik jouw boeketje zo zie staan moet ik er volgende week echt even tijd voor maken. Bloemen geven zo'n heerlijke sfeer!
Enne spannend hoor je werkstuk. Maar gaat volgens mij helemaal goed komen!
Liefs Michaja

Mayflower zei

Wat een fleurig voorjaarsboeket......met een vleugje winter hihi.
Ook je werkstuk ziet er heel mooi en professioneel uit, hopelijk scoor je hier goeie cijfers mee.
Fijne week
Lieve groet, Mea

Door Jolanda zei

Wat een prachtig voorjaarsboeket, en ben heel benieuwd naar het vervolg van je werkstuk!

Karin zei

12 graden was het vandaag, wat moet jij je ellendig hebben gevoeld ;)
Hee je blog heeft een make-over gekregen...mooi!

alma zei

Wat een heerlijk lente boeket! Volgens mij ruikt dit ook lekker naar de lente!

Mooi werkstuk en mooi nieuw blogjasje!

Lieve groet
Alma

Mariette zei

Lieve Lynda,

Móói boeket en niks drakerigs!
Dank je voor je felicitatie. Ja, Limburgse vlaai bestaat hier nergens; forget it.

Liefs,

Mariette

Anoniem zei

Heerlik Lyn, dat je het werkstuk af hebt!!
En is mooi geworden, net als het boeket bloemen, je krijgt er goede zin van!!

Groetjes!
Desiree