Celebrations!!!!

zondag 27 februari 2011

Er valt wat te vieren lieve allemaal!
Op 28 februari 2010 om 18.11 uur klikte ik mijn allereerste blogbericht het WWW in...hoe dat eruit zag? ZO dus.......
Nu een jaar later, wil ik jullie feliciteren.....een jaar lang mijn berichtjes lezen...al dan niet met inhoud ;).
Berichtjes die van high naar low gingen.  Maar vooral, en ik denk dat dat misschien wel het belangrijkste voor mezelf is......"stukjes van mij"(jaja, soms gesierd door foto' van een ander;)). YOU DID IT girls(en als ze het hebben doorstaan....de enkele boy;))!!!
Ik hou dit nog wel een tijdje vol denk ik, en ik hóóp jullie ook! Ik vindt net als elke blogger de berichtjes altijd zó gezellig en lief om te lezen! Ik merk dat er toch ook mensen bijzitten die kans hebben gezien een klein stukje van mij te doorgronden...heel knap, gezien het feit dat ik veel zeg maar weinig vertel;)!
Oke....feestje dus...en wie jarig is trakteert en dus...........

It's time to celebrate!!! On February 28. at 18.11 hours....I clicked my very first message into blogland!!!
So I want to congratulate you!! One year of chatter with lots of words but little to tell...;)...messages that went from high to low....with pictures, not always "homemade"no....and with music...and I know some of you don't like the music, but music is a part of me, and my blog is called......a little piece of me:)...so....bare it ;)).(or turn off the volume:D).
Some of you managed to figure me out a little, which is hard because I talk a lot but don't say much;). But most important for myself is that I always stayed close to ME! So, well done girls(and if they hung in there....boys;)).
Partytime!!! And because it's "my party"....I give!....


geef ik wat weg!

"Limburgs Trots Lynda Style"
"Limburgs Pride Lynda Style"

Uit alle mensen met het juiste antwoord komt 1 winnaar/winnares....
De vraag is:
 "hoeveel blogberichten(inclusief deze) heb ik het afgelopen jaar gemaakt"?

Dus...terwijl jullie even tellen :)......(en kom NIET met het antwoord TEveel he .....je bent gewaarschuwd....ook IK ken jullie al een beetje ;))....


From all the people that come up with the right answer there will choosen (random) one winner!
The question is:
"how many posts did I write(including this one) this past year"?
(and dón't come up with "TOO many"....be warned...I also got to know YOU a little ;))
So...while you start counting.........

ga ik even content met mezelf zitten zijn!!!!*grijns*.

I'm gonne sit here and be content with myself  *grin*


O ja....ik spaar de antwoorden op tm....as vrijdag, lijkt me een leuke dag daarvoor ;)!
SUCCES!

O and, you have until Fridaynight to answer, then I will "spin the wheel";))
GOOD LUCK!


Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Ik zeg: 295! Niet iedere dag, maar wel bijna iedere dag... Wow, is het pas een jaar geleden?? Lijkt toch echt al zoveel langer!!
Fijne zondag & PROFICIAT!!
Bisous, Chantal

Nicole Claudia zei

Volgens mij is dat 295! Wauw.... da's veel zeg bedenk ik me ineens. Ik ben bijna 2 jaar bezig en zit pas op de 316, in verhouding heb ik zeg maar de helft aan berichtjes.... Ik ben zwaar onder de indruk (buiging en applaus even in gedachten laten zien!!!)

Geniet van je "blogverjaardag" en fijne zondag!!

Groetjes, Collie

M. zei

Hallo!!
Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum!!!
Ga maar lekker door!!!!Laat niet altijd een berichtje achter maar vind je stukjes heerlijk om te lezen!!! en je hebt er al 295(!!!) geschreven/getypt!
Heel veel plezier met je give away!!

liefs+groetjes manuela

Pink Princess zei

Gefeliciteerd met je blog-aversary :) Lekker doorgaan zo, altijd gezellig en leuk...lang?? Ach hebben we allemaal wel eens "last" van toch hihihihi ;)
En ja 295 berichtjes heb je al gepost, leuke berichtjes ♥

Liefs van Marian

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd Lynda met je 1 jarige blog:))
en ik hou het nog wel een tijdje vol om je stukjes te lezen hihi.. dus doe je best om ons een klein stukje van jou te blijven laten zien;))
en dit is je 295e bericht:))

fijne verwenzondag!!
liefs, Tjitske

katja-Mariska zei

Hey Lynda,
Gefeliciteerd!!!
Vind je het heel erg als ik het antwoord niet weet mijn hoofd is op dit moment een zeef.
Ik hoop ook nog heel veel blogjes van je te kunnen lezen.
XXX Katja

It's me zei

Kweetnie.....maar ik wil natuurlijk winnen !! ....eh...ik gok....295 !!!....wat een boel .....en zo leuk allemaal......gefeliciteerd....!!!....altijd leuk om hier te komen.....doe ik ook met veel plezier......ik heb het al eerder gezegd.....je bent het beste wat me is overkomen het afgelopen jaar......je bent een lieverd......xxx...xxx...xxx...

Nieneke zei

Haha!!! Ik zeg echt niet TE veel, maar ik zeg zeker wel VEEL!! Soms kon ik het niet bijhouden, bleek ik alweer wat gemist te hebben...Spotlights brachten me op ideetjes, maar bovenal hou ik gewoon van persoonllijke berichten....hoewel even lekker scrollen en plaatjes kijken, is ook wel eens lekker.
En wat een Fan-tas-tische datum om te beginnen!...........
Ik geniet trouwens niet alleen van je blogjes, maar ook erg van je reacties! Bedankt!
Fijne zondag, Nieneke
Op naar de volgende 295!

Marieke Reintjes zei

Hé lynda, op naar het volgende jaar, jááá, tel tel....295, klopt als een bus...Proficiat!!!!
Groetjes Marieke

Tanja zei

Hey Lynda, gefeliciteerd, jij bedankt voor het plaatsen van 295 berichten. Poeh dat zijn er veel, het is altijd lekker om jouw geklets te lezen.
Fijne zondagmiddag
Liefs
Tanja

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd Lynda...ik vind dat je met je eigen manier van bloggen een speciaal plaatsje hier in blogland hebt en niet te vergeten de kerst-give away, wat was ie leuk!!!!

Dus vooral lekker zo doorgaan! Ik doe niet mee aan je give away omdat ik al zo vaak iets gewonnen heb, maar duim wel heel hard voor de winnares hi hi!

Nog een fijne zondag en geniet van je feestje! Lieve groet, Ingrid

Fines-Cottage zei

Herzlichen Glückwünsch zum Bloggeburtstag und zu 295 Post!

Liebste Grüße Renate

Home is where the heart is zei

Proficiat met je 295 posten, op naar de volgende 295 en een hele fijne zondag

lieve groet Brigitte

Bonjade zei

Zeker valt hier wat te vieren vandaag.....
Yep, here I am...tussen de visite door....en dan ook nog een cadeautje voor me lieve Lyn....
Kom maar op.
I adore the Lyn style!!!

Hoeveel posten...tja jeetje de volgende visite staat zo voor de deur...dus laat ik zeggen:
Te weinig naar mijn zin ;0)
Ja die had je niet verwacht toch?

Goed ik begrijp het wordt dus een verlaat verjaars cadeau...maar wat in het vat zit.....

Zo snel weer naar de taart.
FF

lia zei

Goh pas 1 jaar, en dan al 295 berichten plaatsen is héél knap hoor.
Maar ik blijf heel graag bij je op "visite" komen.
liefs Lia

natuurlijk groen en doen zei

Gefeliciteerd ,ik volg je nog geen 295 keer maar hoop wel dat ik nog zeker 295 keer van je stukjes mag genieten

fijne zondag
groeten Bep

Lina zei

Ik ga een gokje doen, want tellen is me teeel werk (gemakzucht he) 290 zeg ik.

http://truutske.blogspot.com zei

Je zegt veel...maar je vertelt weinig. Dit zijn jouw woorden maar ....al die 295 keer dat je ons liet meegenieten van je blog (ik heb er nog geen 295 gelezen hoor) zijn waardevol geweest. Elke keer weer nieuwsgierig en elke keer weer verrassend waar jij het over hebt. Ik geniet er tenminste van en velen met mij.
Dus Hartelijk Gefeliciteerd!!!
En...dat we er nog maar lang van mogen genieten. (wat een cliche he).
Fijne zondag, Trudie.

André en Inka. zei

Proficiat,altijd een feestje/eer om bij je langs te mogen komen.xxx

André en Inka. zei

gokje 295 keer,gr van ons

Bij Guusje Thuis zei

Op 5 blogjes na gewoon 300 van die dingen op je scherm en dat binnen een jaar ... en ze zijn ook zo leuk om te lezen dus komend jaar elke dag eentje?

Gefeliciteerd Lyn!

Elsina zei

Gefeliciteerd met je eerst blogoversary! Ik denk ook 295 posts (242 in 2010, 24 in januari 2011 en
29 in februari 2011)). Groetjes, Elsina

La Maison zei

Omdat iedereen hetzelfde zegt, doe ik wat ik ben,een beetje dwars, dus ik zeg 296 ;)
Ga nog maar lekker lang door want je bent leuk!!!

Lieve groet
Hermine

marion anderson zei

proficiat lynda, wat een prestatie, je hebt 295 blogjes geschreven en op dit moment 223 volgers, tjonge tjonge, gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan in www, hoe was je examen gegaan ? geniet ervan , liefs marion

Luiza zei

Hi, sweetie!
Congratulations!!!
I love the look of your blog, the happiness you bring me and the music!!!

I´m guessing this is post No 295!!!!

Hope you´re having a great sunday!
Hugs/
Luiza

Carla zei

Allereerst...gefeliciteerd!!!
Tja...hoeveel berichtjes.
Ik ga dus zeker geen 295 zeggen!!
Ik denk 315 berichtjes denk ik (gokje)

Zie het antwoord vanzelf voorbij komen later!!

Ga maar lekker zo door...altijd leuk om jou berichtjes te lezen.

liefs Carla.

hokje zei

Gefeliciteerd met je blogjubileum (en je 295 postjes ;-)) Wat heb je een 'heerlijke' banner gemaakt!

Fijne avond,
Miranda

Anoniem zei

Zal ik dan maar teveel zeggen whahahah,ja je zegt zo mooi dat ik zoveel babbel,maar volgens mij ben jij toch echt de grootste babbelaar van ons 2 haha,nee hoor babbel jij er maar lekker op los,soms snap ik je en soms niet,maar wat maakt het uit,als je maar lol hebt en je ei kwijt kan,ik kom dus niet om mee te dingen,maar om je een fijne week te wensen,liefs Joke.

Merel zei

Ik geloof niet dat ik de eerste ben die het goede antwoord weet. 295!!!

Gefeliciteerd meid. Van harte.
Je blog is super en ik kom hier graag buurten...

Elisabeth zei

En wat gaat en jaar snel,de blogje vliegen bijna uit het toetsenbord ,Ik ga niet mee raden want je weet denk ik wel dat ik niet meedoe aan Give Away's ,maar volgens mij zijn het echt wel meer dan 295 blogjes !Ben wel heel nieuwsgierig hoor wat je Give Away is haha En verder zeg ik ,gewoon lekker door typen
Liefs Elisabeth

Pieternel zei

Hhahah ook ik ga dan maar een ander getal zeggen. 294 stuks.

Groetjes P,ieternel

Room Seventeen zei

Gefeliciteerd met je blogjubileum en je eh....295 ste bericht! Hoezo een klein stukje Lynda? 295 berichten....da's een heleboel Lynda hoor ;-)

Floor zei

1 jaar pas en dan al zoveel volgers.........ik zeg CHAPEAU!!!!!!!!!

Vosje zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan!!
Ik vind het altijd zo leuk jou blog te lezen soms zo begrijpelijk maar soms snap ik er niks van maar dat geeft niet hoor, ik zie altijd je leuke toet voor me die ik gezien heb bij Caatje in Heel, dus ga gewoon lekker zo door ik geniet ervan. enn.....295!!!!!!
groetjes Truus

Mariette zei

Dearest Lynda,

Well, you have been a very industrious and dedicated blogger in barely ONE year (one more day...) for putting out two hundred and ninety five posts! WOW; you're a statement on the WWW and you can no longer vanish from this platform. Will look forward very anxcious to Friday's result; more so for YOU than for me... Of course my wish is that you'll be happy and feel like a queen on Friday evening.

Lots of love and wishing you good luck.

Mariette

Michaja zei

295 al!!!!!
Liefs en van harte met je eenjarige bestaan!

Vær våken zei

Oooh Lynda, Congratulations!!! I'm loving your header image AND I absolutely love song nr 2!!! I have to buy more of that guy!! :)Hope you're enjoying a wonderful and relaxing Sunday evening!

Kristin xoxo

Jolanda zei

Gefeliciteerd! Je hebt ook een keileuke blog:) Zoveel stukje en zoveel volgsters...lekker doorgaan Lynda, ik vind het altijd gezellig bij je! Ik doe niet mee, heb de laatste tijd zoveel gewonnen...dus succes voor de anderen, lieve groetjes

Bianca zei

Gefeliciteerd....gokje....euhmmmmm....ik denk...295 blogjes......hi...hi.....nou succes met het bloggen in het komende jaar...zal je best goed af gaan hoor....vind je blogjes leuk om te lezen....
Lieve groetjes van Bianca

alma zei

Ha die Lynda!

Tweehonderdvijfennegentig!
Wat een berichtjes!
Dank je wel voor je inspiratie en je meelevendheid!!

Ik hoop nog heel lang van je te mogen genieten!!

Lieve groet
Alma

Val zei

What a gorgeous cake!! I love it!

Anja zei

Gokje 295 blogstukjes, kan niet anders en ik hoop dat we over een jaar op 590 zitten. GEZELLIG!! Gefeliciteerd met je jubileum. Heb je ook champie? Proost!
Groetjes Anja.

jolanda zei

Gefeliciteerd!!!! Jemig wat kun jij l****n zeg! hihihi
Het is niet origineel wat ik zeg, maar volgens de statistieken zijn het er 242 in 2010 geweest, 24 in januari 2011 en 29 in februari dus dat zijn errrr uhmmm.... 295!!!!
Hoe krijg je het voor elkaar!!
groetjes, jolanda

Kom Achterom zei

Allemachies prachies!! dat is me een hele bult zeg!! je zult het allemaal maar moeten verzinnen!! hihihi Meid ik geloof dat het volgens de gehele rij tweehondervijfennegentig is! plus die van morgen hihih is tweehonderdzesennegentig maal Lyndastyle is ongelofelijk veel leut en teut!!
Dat er nog maar veel leutjes mogen komen
lieve groetjes
Yolanda

Pierelantijntjes zei

Lieve Lynda,
Ik tel 295 kleine stukjes van jou.
Liefs Ester

Heidi zei

Ha Lynda,
gefeliciteerd met je jubileum.
En het antwoord moet wel goed zijn: 295 berichtjes!

groeten,
Heidi

by kuzz zei

Huh...echt...295! Nou ik zou zeggen ga zo door en verbreek dit jaar je record!
Dat wordt weer gezellig!

Kat Ibáñez zei

First of all I want to make it clear...I love, love your music!!!!!
And mmmmmm about the question, I guess it´s 295 posts until this one... :)
And I love reading this "Little bit of you" ;)

Lots of liefs sweet friend!!!

Mayflower zei

Ben ik even een aantal dagen weg van de pc en dan gebeuren er allemaal leuke dingen.....Van harte lieve meis met je eenjarig blog-avontuur. 295 keer gezellig even bij je langs geweest, de éne keer met een reactie en de andere keer alleen even in stilte genoten van je leuke posten. Hoop je nog lang te mogen blijven ontmoeten in dit heerlijke blogland.
Dikke kus, Mea

Margot zei

Even niet op PC geweest, en dan flik je me dit???.... Kon je me niet even waarschuwen...
Maar uh oké...ik ben achteraf toch de slimste..kijk even naar de vorige 485 reacties...en zie. en zie...
295 blogberichten...Zo, zonder te tellen. Tel ik nu wel of niet mee???...
Knuf, Margot