méér stukjes van mij voor Chez Moi.....

vrijdag 18 februari 2011


Het zal jullie niet ontgaan zijn(en als dat wél zo is dan weet je het bij deze!;)), er is een grote Valentine Give Away bij Chez Moi!
Ik zag dat er nog niet zoveel deelnemers zijn dus ik ga m'n lijstje er toch maar bijzetten. Toch maar? Yep...Ilse is al zo vrijgevig geweest de laatste tijd dat ik me bijna schaam om mee te doen, maar hee....zij geeft een "feestje"dus het is niet meer dan gezellig om mee te doen! (ik roep op, komt en verenigt u;))
En om er nog even een Golden Oldie tegenaan te gooien op de frisse vrijdagmorgen:
"die krijg je niet zomaar, daar moet je wél wat voor doen"! (Veronica? Eric de Zwart? Long time ago??;))
Anyway..... de kriebels kreeg ik er natuurlijk van toen ik haar vragenlijstje zag.....keuzes keuzes....en je weet....juist...een Lynda heeft tikkie moeite met keuzes;)
Maar ik ga mn best doen voor haar......en een beetje voor mezelf natuurlijk ;))!
En ik reken er eigenlijk wel op dat jullie ook even je ding gaan doen, we vullen toch ook altijd van die testjes in in ons favoriete tijdschrift? Dit is soortgelijk ;)))
Komt ie!


Wat is het belangrijkste in je leven buiten je kinderen man/vrouw en huisdieren?
-mijn gezondheid en het gevoel van eigenwaarde



Wat is je favoriete tv programma?
-here we go....uhm...Criminal minds...Fringe....Op zoek naar Zorro(DUHHHH) uhm....nah ja...enzo;)


Wat is je lievelingskleur?
-nu? gisteren? morgen?...pfffff......grijs, zwart, wit, naturellen, en roze......


Omschrijf je stijl , van je huis en van jezelf (kleding en zo)
- peanuts....ECLECTISCH(zoekt u dat gerust even op;)) maar wel allemaal binnen landelijk modern. M'n kledingstijl..stoer(is de bedoeling) casual en vrouwelijk(dat is óók het streven;))


Wat zijn je drie plus en je drie minpunten
+(te) groot hart
+ loyaal (als een hond)
+eerlijk(te??)

-tikje neurotische inslag(noem het dwangmatig noem het hang naar regelmaat)
-eigenwijs(en zeg nou niet eigenwijs is goed)
-te vaak wantrouwend(door schade en schande.....)

-


Wat vind je het belangrijkste in een vriendschap?
respect en acceptatie(je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn..)
2 richtingsverkeer!


En als je jezelf met een dier moet vergelijken welk dier is dat dan ?
oef.....ik neig naar struisvogel(ivm met zijn "politiek";)) maar misschien toch wel hond? Verzorg mij goed, "speel"met mij, en ik ben je beste vriend......


Hoe heten mijn drie webwinkels ?
(ik wacht op de 4e) tutze, tuttemerull en tutze home

Welk item is je absolute favoriet in een van de drie webwinkels
ja daaaahaaag.....hier moet ik even los gaan hoor....ik dol op het scrubzout(ZO zacht wordt je daarvan en het ruikt HEMELS), verslaafd aan de roomspray van Mathilde M(marquise)...echt...de meiden moet ik in de gaten houden want anders gaat er een flesje per week doorheen ;)), de producten van Hoffz vindt ik supermooi, armbandjes heb ik ook al een aantal, uhm, de HK producten zijn tof ennnnnn nou ja....enzo:D (vergat ik de hammamdoeken???;))


Wat is je favoriete quote / spreuk/ gezegde ?
kijk...omdat ik toch vooral probeer dicht bij mezelf te blijven quote ik niet graag een ander maar ik merk toch wel dat ik er(tot grote ergernis van mijn kinderen;)) zo nu en dan eentje uitstoot: "verbeter de wereld begin bij jezelf"is toch wel een veel gehoorde....."wat je geeft krijg je terug", en "het komt wel goed schatje":)...om er maar een paar te noemen


Zo Ilse......en dan nu de ONMOGELIJK taak aan te geven waarom IK die give away verdien? Simpel....IK ZOU HET NIET WETEN!:D.
Ik verdien 'm niet meer dan de andere deelnemers, ben geen grotere fan van je winkels dan de rest(he Toef?!;)) uhm......ben niet wijzer, beter, liever, slimmer of gekker(NIET)......tja...ik ben gewoon ik...en ik ben gewoon een "meisje"en meisjes vinden cadeautjes leuk toch?:)

WIEUW!
Tijd voor koffie!
Who's next?

Girlies!!! Listen...there's a fantastic Give Away at Chez Moi! Go there, fill out the "form"and hope and pray you are gonna win because this woman has 3 webshops with the most FANTASTIC stuff! Don't let those questions scare you, look at is a a test in your favourite magazine;)))
GOOD LUCK!!!!




Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Woehahahaha... ik was dus niet de enige die het wel erg veel vragen beantwoorden & kiezen vond... Leuk om dit van je te lezen Lyn!
Wie weet, ga ik het na de vakantie ook nog proberen...nu geen tijd, rennen, vliegen, inpakken!!
Geniet van je lange weekend!
Bisous, Chantal

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!!!
I´m going to visit her right now!!!

My dear friend, you don´t know how much I love your comments, they are always so optimistic and fun!! One hundred per cent Lynda!!!!
Thank you for always being there!!!

Enjoy the weekend, tot snel!!

Hugs&Liefs!!!!!!!!!

Karin zei

Ik zie je hebt je huiswerk gedaan, dan kunnen we nu gaan spelen :) Koekje erbij?

Zara zei

Oh, oh, oh, hier ooh al zo'n leuke lijst! Dat wordt nog lastig om te verloten! ;-}
Zorro is idd leuk, maar niet zozeer het programma als wel de mannen. Had ik dat geweten had ik hem ook in mijn rijtje gezet...

Margot zei

Wat een akelig veel overeenkomsten hebben jij en ik...
Kan zaterdag Zorro, de finale niet zien en baal hier zelfs van...maar zuslief heeft zomaar een verrassingsetentje bedacht...errug hè??!!...haha...
Breng me even op de hoogte wie gewonnen heeft...en crimes...heerlijk (vooral criminal minds, de mentalist en Castle...)...
Ooo, ik moet dit bij Ilse in gaan vullen natuurlijk...maar twijfelde ook of ik nog meer mocht vragen aan haar...krijg al zoveel...maar het is inderdaad altijd een feestje.
Genoeg gewauweld...geweldig weekend, en ik vind Ruud en Tommy allebei winnaars...
Knuf, Margot

katja-Mariska zei

Hee Lynda,leuk om te lezen!!!!
XXX

It's me zei

Leuk om te weten weer...jij gaat winnne ik voel het....hahahahah!! fijne dag meis !! smak ! van mij....

Claudia Leertouwer zei

Woefff!

Elisabeth zei

Zo dat is weer een hele lijst om in te vullen.Ik doe nooit mee aan Give Away's en aan vragen beantwoorden heb ik de P,errugggg he!Maar dat is volgens mij oud nieuws haha Wel vind ik het heeeeel leuk om te kijken wat er gewonnen kan worden en hoe blij mensen worden van de kado'tjes .Het gaat zeker goedkomen dat er veel mensen mee gaan doen.Ik wens je een fijn weekend
Liefs Elisabeth

Keinuki zei

Oh, jouw logje kende ik nog niet. Dat is dan weer het voordeel van zo'n giveaway bij iemand met veeeeeeel volgers. Dan sprokkel ik er een aantal logjes bij. Ik ga je volgen!

La Maison zei

Je bent ECHT leuk Linda ;)

Liefs
Hermine

Marie Söderberg zei

...you are absolutely right..Thank God Its Friday !!!

I change OMG to TGIF ;)
have a lovely weekend /Marie

Antonia zei

Volgens mij zou jij wel eens kunnen gaan winnen :-) Fijn weekend gewenst Lynda, groetjes Anja

Corine(THUIS) zei

Leuk dat je je zo nog eens even voorstelt..ik geloof dat ik al een aardig compleet beeld van je krijg ;)
En wat ik denk te 'zien' bevalt me wel dus ik blijf je blog bezoeken..
Groeten, Corine(THUIS)

G-STYLE zei

Wat ben je toch een leuke schrijfster, mens je zou zo ergens voor een blad een column kunnen doen hoor .

En geweldig vond ik ook je vorige post waarin je verteld tevreden te zijn met jezelf ....dat is toch geweldig !
Want alleen als je blij bent met jezelf kun je anderen volledig je positieve kanten laten zien en zo heeft iedereen er wat aan .

Dus lekker zo blijven, fijn dat het zo goed met je gaat !!

Fijn weekend , lieve groet van Gea

Juule zei

Euh..dit zijn toch niet jouw antwoorden? Anyway.. de lente.. of die er aan komt.. tja.. het is nu nog barkoud .. en we hebben nog zeker 6 weken te gaan. dus we zijn op de helft..ik heb in april 2001 de kids nog op de slee door de sneeuw gesleurd.. dus euh.. alles kan..maar stiekem ben ik wel met de bloemetjes bezig...jij ook he?

Juule zei

oh wel? lol..ok... ik dacht van Ilse..anyway..nee nee..niets geks.. ben je mal! Gek is nog niet gek genoeg hoor..live life to the max! enne.. zie je.. nog ff bewaren die kerstbomen..;-)))

bikim zei

gorgeous !
lovely !
happy weekend :)
Rosa